abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 28 juli 2006 @ 16:40:05 #76
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_40275799
quote:
Wielrennen: Ploegleider houdt Pereiro in Spanje
vrijdag 28 juli 2006 om 13:48

ROOSENDAAL (ANP) - De Spaanse wielrenner Oscar Pereiro Sio mag maandag niet starten in het criterium Draai van de Kaai in Roosendaal. Ploegleider Eusebio Unzue Labrano en manager Jose Maria Echevarri van Caisse d'Epargne - Iles Baleares vinden dat beter.

De nummer twee uit de Ronde van Frankrijk moet van zijn bazen in Spanje blijven wegens de commotie over de dopingaffaire rond Tourwinnaar Floyd Landis. Indien Landis na de contra-expertise schuldig wordt bevonden, zal Oscar Pereiro waarschijnlijk worden uitgeroepen tot winnaar en komt er heel veel op hem af.

Voor de organisatoren van het populaire criterium is de afzegging een grote teleurstelling. ,,Wij zijn bedroefd'', zei John Hertogh van de Draai van de Kaai. ,,Pereiro komt niet, hij mag niet van zijn bazen. Wij zijn het kind van de rekening. Surhuisterveen trouwens ook.''

Schleck en Hushovd

De Luxemburger Frank Schleck (winnaar Alpe d'Huez) en de Noor Thor Hushovd (winnaar proloog en slotrit Tour) zullen wel te bewonderen zijn in Roosendaal.
Van www.spitsnet.nl

Volgens mij is het niet zo dat hij alleen niet komt omdat er veel op hem af komt. Misschien ook bang voor een plasje hier en daar?
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  vrijdag 28 juli 2006 @ 16:44:24 #77
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_40275940
quote:
110 gram ethanol moest Landis tenminste tot zich nemen? Dan moet ie wel extreem veel gezopen na zijn inzinking. Ik geloof er niks van dat een biertje je totale hormoonhuishouding door de war kan schoppen .
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  vrijdag 28 juli 2006 @ 16:50:26 #78
40566 Ericr
Livewrong
pi_40276120
Oh het kan zeker wel, maar dan moet het inderdaad niet bij 1 biertje blijven. Alcohol is zeker van invloed op diverse hormonale processen.
pi_40277706
Dick Pound heeft ook weer gesproken "het wielrennen is verrot, net als sommige anderë sporten"

zit wat af te geven dat het Wada zo vaak met de UCI heeft gesproken over een verkeerd dopingbeleid. jajaja kan allemaal wel maar het beleid van het Wada is geen haar beter.

Daag Pound
  vrijdag 28 juli 2006 @ 17:54:45 #80
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_40277893
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 16:44 schreef Falco het volgende:

[..]

110 gram ethanol moest Landis tenminste tot zich nemen? Dan moet ie wel extreem veel gezopen na zijn inzinking.
Nou ja, extreem veel: iets meer dan twee liter. Voor een topsporter best veel ja, maar voor de gemiddelde supporter op Alpe d'Huez stelt het niet zoveel voor.
  vrijdag 28 juli 2006 @ 18:01:53 #81
7859 456
Onze excuses voor het ongemak
pi_40278068
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 16:50 schreef Ericr het volgende:
Oh het kan zeker wel, maar dan moet het inderdaad niet bij 1 biertje blijven. Alcohol is zeker van invloed op diverse hormonale processen.
Vandaar dat ik altijd zo geil wordt als ik heb gezopen...

Maar ik vind het een sterk verhaal. Je maakt mij niet wijs dat van 1 biertje je positief test. Oke, als je er gevoelig voor bent zal het best eerder voorkomen, maar van 1 bier?
En ik zie hem ook geen 2 liter drinken, om vervolgens (doping or not) die bergen over te zien fietsen.

Is er al iets bekend van die persconferentie die hij om half 6 heeft gegeven in madrid?
Dans Paris à vélo on dépasse les autos
pi_40278174
Landis had gewoon al duidelijk zijn plannetje klaar, en probeert zich er daar me onderuit te lullen. Hij zegt nu dat hij hormonen slikt door een schildklierafwijking. Vind ik toch wel knap, dat je dan een topsporter kan zijn. Flikker op Landis, je bent gewoon een gore eikel
  vrijdag 28 juli 2006 @ 18:08:06 #83
2764 Trainspotter
pi_40278214
Landis verklaarde op z'n persconferentie zojuist dat zijn T/E-verhouding altijd al vrij extreem was. Dan kan het theoretisch dus dat hij als gevolg van een paar biertjes over de toegestane verhouding is gegaan.

Ergens weiger ik gewoon te geloven dat een tourwinnaar op zo iets sneu's als een verhoogde T/E-waarde wordt gepakt.
pi_40278231
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 18:01 schreef 456 het volgende:

Is er al iets bekend van die persconferentie die hij om half 6 heeft gegeven in madrid?
Hij ontkent alles.

Ik maak me meer zorgen om wat zijn moeder geslikt heeft. Wat een manie.
Tegenwoordig moet je Dr. Ir. zijn om een beetje correct Nederlands te kunnen neerpleuren.
Abusing semicolons since 1987.
pi_40278234
quote:

[..]

tenzij je een vrouw bent wordt je helemaal niet geil van alcohol...alcohol zorgt er juist voor dat je testosterongehalte daalt...
  vrijdag 28 juli 2006 @ 18:10:53 #86
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_40278276
die moeder
  vrijdag 28 juli 2006 @ 18:12:37 #87
2764 Trainspotter
pi_40278327
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 18:08 schreef rekenwonder het volgende:
Ik maak me meer zorgen om wat zijn moeder geslikt heeft.
Hosties. Pure harddrug.
  vrijdag 28 juli 2006 @ 18:20:57 #88
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_40278541
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 18:08 schreef Trainspotter het volgende:
Landis verklaarde op z'n persconferentie zojuist dat zijn T/E-verhouding altijd al vrij extreem was. Dan kan het theoretisch dus dat hij als gevolg van een paar biertjes over de toegestane verhouding is gegaan.

Ergens weiger ik gewoon te geloven dat een tourwinnaar op zo iets sneu's als een verhoogde T/E-waarde wordt gepakt.
Als het nauw hyper moderne doping was met een mooie maskering methode en trucjes, ok. Maar hij pakt het meest simpele wat je maar kan hebben.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  vrijdag 28 juli 2006 @ 18:33:32 #89
40566 Ericr
Livewrong
pi_40278848
Simpel maar wel effectief en bij juiste toediening blijf je gewoon onder de 4:1 ratio.
pi_40279336
quote:

[..]

Maar ik vind het een sterk verhaal. Je maakt mij niet wijs dat van 1 biertje je positief test. Oke, als je er gevoelig voor bent zal het best eerder voorkomen, maar van 1 bier?
En ik zie hem ook geen 2 liter drinken, om vervolgens (doping or not) die bergen over te zien fietsen.

ter informatie : het waren 2 biertjes en >4 wiskys
pi_40279387
Landis wil dat er in zijn geval niet over doping wordt gepraat.
Het vriendelijk verzoek van hem aan de media om er niet over te praten, is hij gek ofzo?!
  vrijdag 28 juli 2006 @ 18:57:45 #92
40566 Ericr
Livewrong
pi_40279401
Bron? Inmiddels hebben we dus een redelijk aangeschoten Landis die de dag er op 1 van de grootste herijzenissen ooit gezien in de sport beleeft. Het wordt steeds gekker.

6 drankjes in die staat van vermoeidheid slaan keihard aan. In eerste instantie had Landis het zelf ook maar over 1 biertje. Of beter 1 Amstel.
  Redactie Frontpage vrijdag 28 juli 2006 @ 19:25:59 #93
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_40280010
Landis stelt dat hij altijd al een hoog gehalte had en eist dat de media het niet meer over doping hebben.
pi_40280046
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 19:25 schreef SunChaser het volgende:
Landis stelt dat hij altijd al een hoog gehalte had en eist dat de media het niet meer over doping hebben.
wat een onzin van 'm. dan zou dat toch wel bij IOC/WADA bekend zijn !
  Redactie Frontpage vrijdag 28 juli 2006 @ 19:29:57 #95
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_40280114
Landis: Altijd hoge testosteronwaarde

MADRID - Floyd Landis heeft op een persconferentie in Madrid nogmaals gezegd dat hij tijdens de Tour de France geen doping heeft genomen. De 30-jarige winnaar van de Ronde van Frankrijk verklaarde vrijdagavond dat hij altijd al een hoge testosteronwaarde heeft gehad en dat die waarde op "natuurlijke wijze” tot stand komt.
Landis werd na de zeventiende etappe in de Ronde van Frankrijk positief bevonden. "Uit de testen die tijdens de Tour zijn uitgevoerd, blijkt niets anders dan een afwijkende testosteron/epitestosteron verhouding. Mijn testosteron-waarde is altijd hoog geweest, net als bij iedere andere topsporter."

"Tijdens de Tour was ik al zes keer eerder getest. En ook de veertien testen in andere koersen dit seizoen was er geen enkele positief. Ik heb mijn zege te danken aan de vele jaren van keihard trainen en aan mijn absolute toewijding aan het wielrennen. Ik sta voor een schone sport. Ik ben trots op mijn Tourzege. Ik was gewoon de sterkste."

De contra-expertise moet nog plaatsvinden. Mocht die ook positief uitvallen dan raakt de Phonak-renner zijn tourzege kwijt.

In de Wall Street Journal van vrijdag verklaart Landis dat hij na zijn zwakke dag in de zestiende etappe 's avonds met vrienden en ploegmakkers twee biertjes en minimaal vier glazen whiskey heeft gedronken. Ook zou hij schilklierhormonen hebben genomen. De Amerikaanse krant schrijft dat er medische studies zijn die aangeven dat inname van alcohol kan leiden tot een verhoging van het testosterongehalte.

Landis vroeg iedereen zijn zaak nog niet te zien als een dopingzaak. „Ik ben bereid allerlei tests te ondergaan om te bewijzen dat ik niets met doping te maken heb.” De mogelijkheid bestaat dat de resultaten van de contra-expertise maandag bekend zijn.
  Redactie Frontpage vrijdag 28 juli 2006 @ 19:33:01 #96
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_40280185
Knap, dat iemand die de hele dag amper eet, hard fietst in d ehitte en uitgeput is toch 2 bier en 4 whiskey kan drinken en de volgende dag de allersterkste zijn. Een normaal mens is na 2 bier al stuk, rozig en klapt in, dat moet je voelen.
  vrijdag 28 juli 2006 @ 19:39:57 #97
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_40280373
Zijn verhaal rammelt
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_40280483
sorry maar van dat gelul over die drank die ie zou hebben gehad heb ik echt genoeg
die vent heeft 's avonds dat lopen drinken, laten we zeggen, uurtje of 9, 10. En dan om ongeveer 5 uur de volgende dag, dat is 19 uur later, heeft hij moeten plassen. Flauwekul hoor. Hij heeft vast niet meer dan 1 biertje gehad. en hij zou het met vrienden en ploegmakkers hebben gedronken? eerst was alleen de dokter erbij.

er is trouwens een belgische arts die zegt dat testosteron hartstikke best kan werken op de korte termijn
je kunt het in bepaalde doseringen aan iemand geven en dan werkt het meteen lekker herstellend en bevorderend en vervolgens is het na een paar uur niet meer opspoorbaar

ik denk dat die landis gewoon elke dag testosteron neemt om beter te herstellen maar dat zijn lichaam het door de zware inspanning dit keer gewoon niet goed op tijd heeft verwerkt
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  vrijdag 28 juli 2006 @ 19:44:25 #99
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_40280491
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 15:09 schreef Leatherface het volgende:

Ik heb soms de indruk dat er evenveel antipathie jegens Frankrijk is als dat er antipathie jegens de VS is.
Nou die indruk heb ik niet hoor.

Ik heb deze Tour nog nooit zoveel domme posts en kotssmilies gezien op fok, de tourtopics worden er in ieder geval niet leuker op.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  vrijdag 28 juli 2006 @ 19:48:13 #100
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_40280603
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 19:44 schreef popolon het volgende:

[..]

Nou die indruk heb ik niet hoor.

Ik heb deze Tour nog nooit zoveel domme posts en kotssmilies gezien op fok, de tourtopics worden er in ieder geval niet leuker op.
Ook gezien wat er allemaal gepost werd toen 'ie die solo naar Morzine deed?? En die kotssmilies waren op z'n manier van rijden voor die rit en niet omdat 'ie Amerikaan was.
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')