Van www.spitsnet.nlquote:Wielrennen: Ploegleider houdt Pereiro in Spanje
vrijdag 28 juli 2006 om 13:48
ROOSENDAAL (ANP) - De Spaanse wielrenner Oscar Pereiro Sio mag maandag niet starten in het criterium Draai van de Kaai in Roosendaal. Ploegleider Eusebio Unzue Labrano en manager Jose Maria Echevarri van Caisse d'Epargne - Iles Baleares vinden dat beter.
De nummer twee uit de Ronde van Frankrijk moet van zijn bazen in Spanje blijven wegens de commotie over de dopingaffaire rond Tourwinnaar Floyd Landis. Indien Landis na de contra-expertise schuldig wordt bevonden, zal Oscar Pereiro waarschijnlijk worden uitgeroepen tot winnaar en komt er heel veel op hem af.
Voor de organisatoren van het populaire criterium is de afzegging een grote teleurstelling. ,,Wij zijn bedroefd'', zei John Hertogh van de Draai van de Kaai. ,,Pereiro komt niet, hij mag niet van zijn bazen. Wij zijn het kind van de rekening. Surhuisterveen trouwens ook.''
Schleck en Hushovd
De Luxemburger Frank Schleck (winnaar Alpe d'Huez) en de Noor Thor Hushovd (winnaar proloog en slotrit Tour) zullen wel te bewonderen zijn in Roosendaal.
110 gram ethanol moest Landis tenminste tot zich nemen? Dan moet ie wel extreem veel gezopen na zijn inzinking. Ik geloof er niks van dat een biertje je totale hormoonhuishouding door de war kan schoppenquote:
Nou ja, extreem veel: iets meer dan twee liter. Voor een topsporter best veel ja, maar voor de gemiddelde supporter op Alpe d'Huez stelt het niet zoveel voor.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:44 schreef Falco het volgende:
[..]
110 gram ethanol moest Landis tenminste tot zich nemen? Dan moet ie wel extreem veel gezopen na zijn inzinking.
Vandaar dat ik altijd zo geil wordt als ik heb gezopen...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:50 schreef Ericr het volgende:
Oh het kan zeker wel, maar dan moet het inderdaad niet bij 1 biertje blijven. Alcohol is zeker van invloed op diverse hormonale processen.
Hij ontkent alles.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:01 schreef 456 het volgende:
Is er al iets bekend van die persconferentie die hij om half 6 heeft gegeven in madrid?
tenzij je een vrouw bent wordt je helemaal niet geil van alcohol...alcohol zorgt er juist voor dat je testosterongehalte daalt...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:01 schreef 456 het volgende:
[..]
Vandaar dat ik altijd zo geil wordt als ik heb gezopen...
Hosties. Pure harddrug.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:08 schreef rekenwonder het volgende:
Ik maak me meer zorgen om wat zijn moeder geslikt heeft.
Als het nauw hyper moderne doping was met een mooie maskering methode en trucjes, ok. Maar hij pakt het meest simpele wat je maar kan hebben.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:08 schreef Trainspotter het volgende:
Landis verklaarde op z'n persconferentie zojuist dat zijn T/E-verhouding altijd al vrij extreem was. Dan kan het theoretisch dus dat hij als gevolg van een paar biertjes over de toegestane verhouding is gegaan.
Ergens weiger ik gewoon te geloven dat een tourwinnaar op zo iets sneu's als een verhoogde T/E-waarde wordt gepakt.
ter informatie : het waren 2 biertjes en >4 wiskysquote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:01 schreef 456 het volgende:
[..]
Vandaar dat ik altijd zo geil wordt als ik heb gezopen...
Maar ik vind het een sterk verhaal. Je maakt mij niet wijs dat van 1 biertje je positief test. Oke, als je er gevoelig voor bent zal het best eerder voorkomen, maar van 1 bier?
En ik zie hem ook geen 2 liter drinken, om vervolgens (doping or not) die bergen over te zien fietsen.
Is er al iets bekend van die persconferentie die hij om half 6 heeft gegeven in madrid?
wat een onzin van 'm. dan zou dat toch wel bij IOC/WADA bekend zijnquote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:25 schreef SunChaser het volgende:
Landis stelt dat hij altijd al een hoog gehalte had en eist dat de media het niet meer over doping hebben.
Nou die indruk heb ik niet hoor.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:09 schreef Leatherface het volgende:
Ik heb soms de indruk dat er evenveel antipathie jegens Frankrijk is als dat er antipathie jegens de VS is.
Ook gezien wat er allemaal gepost werd toen 'ie die solo naar Morzine deed?? En die kotssmilies waren op z'n manier van rijden voor die rit en niet omdat 'ie Amerikaan was.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:44 schreef popolon het volgende:
[..]
Nou die indruk heb ik niet hoor.
Ik heb deze Tour nog nooit zoveel domme posts en kotssmilies gezien op fok, de tourtopics worden er in ieder geval niet leuker op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |