abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 28 juli 2006 @ 13:18:02 #51
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_40268696
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 13:16 schreef PrinceSL het volgende:

[..]

Bij Basso is iig nog helemaal niets bewezen. En wat een sport is het inderdaad, een prachtige sport, of Landis nu schuldig is of niet.
Lance i 7 jaar dag en nacht gecontroleerd. De franse pers probeert hem waar kan te naaien. Toch is hij nooit gepakt.
Bij zoveel controle en achter na zitten van een renner geloof ik wel in onschuld.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_40269263
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 13:18 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Lance i 7 jaar dag en nacht gecontroleerd. De franse pers probeert hem waar kan te naaien. Toch is hij nooit gepakt.
Bij zoveel controle en achter na zitten van een renner geloof ik wel in onschuld.
Armstrong is nooit betrapt op middelen die op het moment van testen opspoorbaar waren. Dat is het enige wat je met zekerheid kunt stellen.

Ik steek echter voor niemand meer mijn hand in het vuur.
  vrijdag 28 juli 2006 @ 14:15:06 #53
127004 maril
Smeetsfan
pi_40270527
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 00:54 schreef TimoBasso het volgende:
De Fransen zullen wel weer iets "nieuws"gevonden hebben bij Floyd

Ik geloof er niks van,ze hebben bij hem een oor aangenaaid
heb je die oren van Floyd weleens bekeken.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_40270784
Leuke reacties van Smeets en Boogerd bij de NOS gister.

Smeets: "Landis is een domme renner, Lance een slimme"
Boogerd: "mijn wereld is niet anders, ze hebben Floyd"

vrijdag 28 juli 2006 @ 14:22:59 #55
127004 maril
Smeetsfan
pi_40270807
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 09:51 schreef PLAE@ het volgende:

Die kwibus van een Kuipers is toch ook die gozer die bij Smeets zat in de uitzending 2 weken geleden ofzo. Waarom wil die man al die aandacht en roept hij van die vreemde dingen?
Omdat hij een ruimte wil creeeren voor doping onder begeleiding het liefst van met bloeddoping en epo, hij is tegen elke vorm van Steroide.
maar dat andere zou hij heel graag willen doorvoeren in de topsport.
omdat dat zijn inziens gezonder is dan zonder epo en bloeddoping.
ik vind het een engerd die uitstraling van hem ,maar ik vind dat hij een punt heeft.
we reageren wel heel naief.
De duitse televisie helemaal ZDF wil de tour schrappen , dna kun je mij inziens alle sporten op tv schrappen, alleen de wielerwereld is hierin eerlijk in zijn oneerlijkheid.
  vrijdag 28 juli 2006 @ 14:27:20 #56
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_40270955
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 12:29 schreef SunChaser het volgende:
Armstrong is precies op tijd gestopt
Juist omdat Armstrong is gestopt moeten de fransen nu Landis hebben. De fransen hebben een bloedhekel aan de amerikanen sinds LeMond Fignon versloeg in die tijdrit op de laatste dag. Daarom probeerden ze Armstrong ook steeds veroordeeld te krijgen en nu dat niet meer lukt omdat hij is gestopt pakken ze het volgende doelwit; Landis. Of 'ie nou schuldig is of niet; het wordt allemaal wel erg opgeblazen.
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_40270963
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 14:22 schreef maril het volgende:

[..]

Omdat hij een ruimte wil creeeren voor doping onder begeleiding het liefst van met bloeddoping en epo, hij is tegen elke vorm van Steroide.
maar dat andere zou hij heel graag willen doorvoeren in de topsport.
omdat dat zijn inziens gezonder is dan zonder epo en bloeddoping.
ik vind het een engerd die uitstraling van hem ,maar ik vind dat hij een punt heeft.
we reageren wel heel naief.
De duitse televisie helemaal ZDF wil de tour schrappen , dna kun je mij inziens alle sporten op tv schrappen, alleen de wielerwereld is hierin eerlijk in zijn oneerlijkheid.
ZDF is hierin heel dubbel. De afgelopen WK voetbal hebben ze wél massaal op de schouders genomen. Daarbij namen ze doping bij de spelers, illegale vrouwenarbeid, ticketfraude en omkoping van officials voor lief.

Daarbij vergeleken is het uitschieten van verzorging bij één enkele renner peanuts. Aan de andere kant zit je natuurlijk wel met de erfenis van Lance. Zijn voormalige ploeggenoten fietsen opeens niks meer klaar.
pi_40271009
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 09:51 schreef PLAE@ het volgende:

Die kwibus van een Kuipers is toch ook die gozer die bij Smeets zat in de uitzending 2 weken geleden ofzo. Waarom wil die man al die aandacht en roept hij van die vreemde dingen?
nee dat was berend nikkels en niet harm kuipers

ze hebben trouwens wel gelijk hoor in hun uitspraken alleen niemand wil hun geloven omdat het niet in hun straatje past. Hypocriet is dat gewoon
pi_40271352
Volgend jaar een tour de france met 9 deelnemers, de raboploeg
De status 'bagger-user' voorbij
pi_40271645
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 14:37 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Volgend jaar een tour de france met 9 deelnemers, de raboploeg
Dan gaan ze wel allemaal nieuwe renners moeten aannemen hoor...
pi_40271778
Frankrijk is wel echt zo ongeveer het meest gehate land in dit subforum zeg.
pi_40272219
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 14:49 schreef Leatherface het volgende:
Frankrijk is wel echt zo ongeveer het meest gehate land in dit subforum zeg.

Ik ben dan ook echt geen 1 woord tegen gekomen dat haat jegens Frankrijk predikt
De status 'bagger-user' voorbij
  vrijdag 28 juli 2006 @ 15:00:51 #63
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_40272266
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 14:28 schreef Bartoli het volgende:

[..]

nee dat was berend nikkels en niet harm kuipers

ze hebben trouwens wel gelijk hoor in hun uitspraken alleen niemand wil hun geloven omdat het niet in hun straatje past. Hypocriet is dat gewoon
Helemaal niet (ik bedoel ze niet willen geloven).

Er zijn allemaal dokters die elkaar tegenspreken.

Ik kan er met me gedachten niet bij dat hij echt dacht van laat ik nu dit nemen want morgen kan ik nog zoveel minuten terugpakken.
pi_40272591
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 14:59 schreef Sterke_Yerke het volgende:

[..]

Ik ben dan ook echt geen 1 woord tegen gekomen dat haat jegens Frankrijk predikt
Sommigen mensen geven er zo'n draai aan dat het opnieuw die achterbakse Fransen zijn die het niet kunnen verkroppen dat er weer een Amerikaan wint. En dat ze daarom dus Landis een hak proberen te zetten. Voor de Tour begon werd heel Frankrijk al regelmatig door sommigen door het slijk gehaald. Opmerkingen als: te chauvinistisch, jaloers, kunnen niet verkroppen dat buitenlanders beter zijn, achterbaks enzovoorts.

Ik heb soms de indruk dat er evenveel antipathie jegens Frankrijk is als dat er antipathie jegens de VS is.

Maar eigenlijk is dit allemaal off-topic
  vrijdag 28 juli 2006 @ 15:19:06 #65
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_40272954
Maar dat is er ook. Dat veranderd echter niks aan de uitslag bij een dopinglab
pi_40273544
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 15:00 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

Helemaal niet (ik bedoel ze niet willen geloven).

Er zijn allemaal dokters die elkaar tegenspreken.

Ik kan er met me gedachten niet bij dat hij echt dacht van laat ik nu dit nemen want morgen kan ik nog zoveel minuten terugpakken.
Testosteron wordt toch tijdens een zware inspanning aangemaakt of niet? en testosteron aanmaak stel dat hij er idd wat voor genomen heeft binnen één dag werkt dat echt niet. Kunnen andere nog wel beweren dat het in een halve dag al gaat
  vrijdag 28 juli 2006 @ 15:36:33 #67
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_40273587
Vraag me af waarom die andere waarde dan niet mee omhoog gegaan is daar gaat t om toch.
pi_40273771
ze kunnen gewoon controleren over het buitenlichamelijke doping is of niet, en of het dus is toegediend of niet
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_40274030
Volgens een onderzoek uit 2001 van Simon Davis van het nationaal laboratorium Lawrence Berkeley in Californië is het mogelijk dat in alcohol aanwezig ethanol de verhouding van testosteron tegenover epitestosteron verhoogt.
Dat zou een mogelijke verklaring kunnen zijn voor de positieve dopingplas van Tourwinnaar Floyd Landis, die positief testte na de 17de Touretappe, waarin hij een monstervlucht tot een goed einde bracht en de basis legde voor zijn eindoverwinning.
Landis verklaarde eerder al dat hij na de 16de etappe van de Tour, waarin hij 10 minuten had verloren door een totale fysieke inzinking, eerst wat bier en daarna whiskey had gedronken om de slechte dag te vergeten.

HLN.be

Het zal dus toch aan die Amstel liggen.

88mph
  vrijdag 28 juli 2006 @ 15:50:57 #70
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_40274114
Een biertje is toch na een nachtje slapen toch helemaal afgebroken. Of blijven de gevolgen van dat biertje drinken langer aanwezig?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_40274146
ik heb wel eens op zo'n wielerforum gelezen van zo'n gast die testosteron had genomen
die zei dat hij aanmerkelijk beter herstelde en dat het ontzettend veel verschil maakte
maar dan moet je het op zich wel wekelijks nemen
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_40274160
het is GDVERDROMME VRSCHIRLLEIJK
  vrijdag 28 juli 2006 @ 16:00:19 #73
127004 maril
Smeetsfan
pi_40274445
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 15:48 schreef MaximusF1 het volgende:
Volgens een onderzoek uit 2001 van Simon Davis van het nationaal laboratorium Lawrence Berkeley in Californië is het mogelijk dat in alcohol aanwezig ethanol de verhouding van testosteron tegenover epitestosteron verhoogt.
Dat zou een mogelijke verklaring kunnen zijn voor de positieve dopingplas van Tourwinnaar Floyd Landis, die positief testte na de 17de Touretappe, waarin hij een monstervlucht tot een goed einde bracht en de basis legde voor zijn eindoverwinning.
Landis verklaarde eerder al dat hij na de 16de etappe van de Tour, waarin hij 10 minuten had verloren door een totale fysieke inzinking, eerst wat bier en daarna whiskey had gedronken om de slechte dag te vergeten.

HLN.be

Het zal dus toch aan die Amstel liggen.

[afbeelding]
Ja meer achter gezien vind ik dat hij nu wel heel nadrukkelijk dat biertje vernoemde net al dat gedoe rondom de heup
pi_40274514
zelfs een colaatje kan je een positieve plas opleveren, nu nog bier en over 3 jaar mogen wielrenners alleen nog maar droog broood en water nuttigen en vallen ze dood neer na de 2de etappe. Ik heb er zin an......
  vrijdag 28 juli 2006 @ 16:05:40 #75
40566 Ericr
Livewrong
pi_40274623
quote:
Effect of ethanol on the ratio between testosterone and epitestosterone in urine.Falk O, Palonek E, Bjorkhem I.
Department of Clinical Chemistry, Huddinge Hospital, Sweden.

The testosterone/epitestosterone weight ratio in urine is used to detect cases of doping when an athlete has treated himself with exogenous testosterone. When this ratio exceeds 6, it is considered evidence of testosterone doping. We show here that intake of ethanol can affect this ratio. Ingestion of 110-160 g of ethanol, about 2 g per kilogram body weight, increased the ratio between testosterone and epitestosterone in urine from 1.14 +/- 0.07 to 1.52 +/- 0.09 in four healthy male volunteers. The increase ranged from 30% to 90% in the different subjects studied (mean 41%). In cases where doping with testosterone is suspected, the possibility should be considered that at least part of an observed increased testosterone/epitestosterone ratio in urine is ascribable to previous ingestion of ethanol.
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/entrez/query.fcgi?db=pubmed&cmd=Retrieve&dopt=AbstractPlus&list_uids=3390919&query_hl=8&itool=pubmed_docsum
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')