Lijkt me een verstandige tipquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:16 schreef Ericr het volgende:
http://www.bodypage.nl/menu.htm
http://www.bodypage.nl/steroidpage.htm
Voor een redelijk eenvoudige uitleg over de werking van o.a. anabole steroiden. Niet gebruiken als leidraad voor kuurtjes, op dat gebied is die pagina achterhaald.
NWOquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:08 schreef SunChaser het volgende:
Kuipers zei op BNR dat Landis nu wel iets geslikt moet hebben maar dat t waarschijnliijk is gegeven door een duister figuur rond Landis. Hij raadde Landis dan ook aan gewoon iemand aan te klagen. Volgens Kuiper zijn er teveel mensen rond een sporter die gewoon aankloten.
Wel zei Kuipers dat landis natuurlijk ook verantwoordelijk voor wat ie slikt of drinkt.
Wat een lul, ik blijf erbij als hij iets geslikt heeft ,dat met volle verstand heft gedaan.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:08 schreef SunChaser het volgende:
Kuipers zei op BNR dat Landis nu wel iets geslikt moet hebben maar dat t waarschijnliijk is gegeven door een duister figuur rond Landis. Hij raadde Landis dan ook aan gewoon iemand aan te klagen. Volgens Kuiper zijn er teveel mensen rond een sporter die gewoon aankloten.
Wel zei Kuipers dat landis natuurlijk ook verantwoordelijk voor wat ie slikt of drinkt.
Ik sluit niet helemaal uit dat hij van zijn verzorger dingen toegediend krijgt waarvan hij niet precies weet wat het is. Als je het boek van Peter Winnen leest, zie je dat de verzorger ook dingen doet waar de renner het fijne niet van weet.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:10 schreef maril het volgende:
[..]
Wat een lul, ik blijf erbij als hij iets geslikt heeft ,dat met volle verstand heft gedaan.
sommige doen nu net alsof sporters mensen zijn die overgeleverd zijn aan andere, dat weiger ik te geloven.
Lijkt me ook niet slim, maar als de verzorger zegt dat het goed is voor je en je niet gepakt wordt, kan ik me er wel iets bij voorstellen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:58 schreef maril het volgende:
Ik geloof niet dat ik zo iemand blind zou vertrouwen in dat wereldje.
http://sportsillustrated.(...)p/index.html?cnn=yesquote:Excuses, excuses
'Dehydration' latest culprit offered by Landis' lawyer
hoe meer excuses hij maakt hoe meer ik hem niet geloof. Er is toch immers een reden als je niet gepakt hebt. Hou je dan bij die verklaring en niet steeds veranderen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:31 schreef Ericr het volgende:
[..]
http://sportsillustrated.(...)p/index.html?cnn=yes
Het is nu dus uitdroging, na alle andere excuses die we al hebben gehoord. Goh, al die liters waren gingen dus alleen maar over zijn lichaam en hij kreeg de kans niet om te drinkenProperly fucked, Floyd.
Hij wordt echt met de dag ongeloofwaardiger zeg. Damn....quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:31 schreef Ericr het volgende:
[..]
http://sportsillustrated.(...)p/index.html?cnn=yes
Het is nu dus uitdroging, na alle andere excuses die we al hebben gehoord. Goh, al die liters water gingen dus alleen maar over zijn lichaam en hij kreeg de kans niet om te drinkenProperly fucked, Floyd.
quote:The latest theory -- dehydration -- appears to contrast with events. Landis pushed ahead at the 45-mile mark July 20 and rode the rest of the stage alone, which he later called an "advantage" because he was constantly near his team's car and the liquids it carried. He constantly splashed his face and drank fluids as he rode up the Alps.
Ik hoop dat Landis gewoon geschorst gaat worden en het liefst snel.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:37 schreef Wombcat het volgende:
Op België zeiden ze tijdens de uitzending van de Deutschlandrundfahrt vandaag dat de advocaten van Landis er van uit gingen dat de hele procedure nog wel 6 tot 8 maanden gaat duren. Ga er maar van uit dat hij het op procedurefouten gaat gooien, of de testmethode gaat aanvechten oid.
Hij heeft overigens de advocaat ingehuurd die Hamilton heeft 'vrij'gepleit na zijn positieve test van de OS (wat voor die test hielp, maar toen Hamilton voor hetzelfde positief werd getest in de Vuelta was het definitief over).
Ja ,maar ff de avocaat van de duivel spelen wat als hij onschuldig is?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:22 schreef Joris33 het volgende:
[..]
Ik hoop dat Landis gewoon geschorst gaat worden en het liefst snel.
Daar geloof ik niet meer in, na al die smoezen die hij gebruikt heeft.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:40 schreef maril het volgende:
[..]
Ja ,maar ff de avocaat van de duivel spelen wat als hij onschuldig is?![]()
Yeah, right.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:40 schreef maril het volgende:
[..]
Ja ,maar ff de avocaat van de duivel spelen wat als hij onschuldig is?![]()
Ja maar die contra , tis toch dezelfde urine hoe kan het zijn dat die uitslag evt negatief zou zijn ?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:42 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Yeah, right.
Eerst de B-staal effe afwachten, als die positief is, moet 'ie toch wel met een héle goede verklaring komen, want hij heeft dan niet alleen alle schijn, maar ook het bewijs tegen zich.
Tot nog toe komt hij zowat elke dag met een ander excuus, dat is ook niet erg geloofwaardig.
Elke test kan een vals positief resultaat geven, daarom heb je een B-staal, om die kans zoveel mogelijk uit te sluiten.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:51 schreef maril het volgende:
[..]
Ja maar die contra , tis toch dezelfde urine hoe kan het zijn dat die uitslag evt negatief zou zijn ?
dus van uitgaande dat hij positief is (Landis heeft niet voor niets zoveel advocaten erop gezet, spanjaarden, Amerikanen)
zal hij toch gaan procederen , dus ik denk dta dit een lang staartje krijgt.
Dus mocht het morgen negatief zijn is hij werkelijk onschuldig, en moet iedereen ik incluis door het stof bijten. en excuses te overquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:53 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Elke test kan een vals positief resultaat geven, daarom heb je een B-staal, om die kans zoveel mogelijk uit te sluiten.
Heras gooide het ook op procedurefouten, maar kreeg uiteindelijk ook nul op rekest. En zit nu lekker thuis![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |