Jahoor, ik mag je niet omdat je het niet met me eens bent betreft een internet-quizquote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:14 schreef k_man het volgende:
[..]
Doe niet zo achterlijk. Ik krijg het punt niet omdat je me niet mag.
Dat zal me een zorg zijn.quote:
Dat zeg ik.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:15 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Jahoor, ik mag je niet omdat je het niet met me eens bent betreft een internet-quiz.
U zegt?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:16 schreef the_disheaver het volgende:
ARGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHhh
Irakeez is alles behalve mijn vriendje, hij heeft een keer wat opgezocht, en mede door mij is hij toen al zijn punten kwijt geraakt. Ik vind zijn antwoord beter, en meer toereikend. En deze regel staat wel in de OP: Vragensteller beslist. Dankjewel.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:15 schreef k_man het volgende:
[..]
Dat zal me een zorg zijn.
Je maakt jezelf alleen totaal ongeloofwaardig door eerst je eigen regels te overtreden en dan onterecht punten te gaan toekennen aan vriendjes.![]()
Alexandrie?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:17 schreef Irakeez het volgende:
ff geen inspiratie
Wat is de hoofdstad van het vroegere Babylonië ?
(hopelijk duidelijk genoeg gesteld)
Ik zal het de volgende keer onthouden. Welk antwoord jij ook geeft, ik zal het fout rekenen. Dankjewel.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:17 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Irakeez is alles behalve mijn vriendje, hij heeft een keer wat opgezocht, en mede door mij is hij toen al zijn punten kwijt geraakt. Ik vind zijn antwoord beter, en meer toereikend. En deze regel staat wel in de OP: Vragensteller beslist. Dankjewel.
naar mijn wete heet het nu nog hetzelfde.. dat kan een vraag wordequote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:18 schreef Haruhi het volgende:
Of bedoel je hoe die stad tegenwoordig heet?
Wat ben jij ook een kneusje zeg, jezusquote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:19 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik zal het de volgende keer onthouden. Welk antwoord jij ook geeft, ik zal het fout rekenen. Dankjewel.
Aangenaam.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:20 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Wat ben jij ook een kneusje zeg, jezus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |