Vertel ! Je hebt vast iets meegemaakt in de regenquote:Op maandag 14 augustus 2006 13:34 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Huh, die had ik toch echt in PTA SC gepost dacht ik
En idd, zolang je snelheid hebt heerst het open rijden met regen
ach zolang zich mensen ermee vermaken.....quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:13 schreef Klonk het volgende:
Yuppenauto's. kan dat topic niet opslot, zelden zo'n fantasieloos opsomtopic gezien....
niet dat ik zelf altijd kwaliteitstopics open
de gewenste wijzigingen in een Topic Report zetten (op een duidelijke manier) zodat TF of ik het aan kan passen is de gebruikelijke manier. Een ongebruikelijke manier zou zijn om een plaatje als OP te posten, en dat plaatje er als een post uit te laten zien, en die bewerken. (wel zelfde url houden uiteraard)quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:38 schreef TR08 het volgende:
Klein vraagje: Ik wil in mijn fok!/tweakermobiel topic graag de topicstart af en toe aan kunnen passen nog. Nu lijkt dat niet meer te kunnen, waarschijnlijk omdat dat ding er al een poos staat. Is er iets te regelen waardoor ik mijn openingspost eventueel zonder tijdsbeperking kan bijwerken?
donequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:42 schreef Hyperdude het volgende:
Hoi Alexxxxx![]()
Kan je ff de titel van het nwe BMW KUNST topic veranderen van 1 naar alweer nr 12 in de serie?
Bedankt alvast!![]()
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:12 schreef Klonk het volgende:
alle sc's zijn in de suuz van IJsmeis gestapt en zo de Maas ingereden, allemaal dood....
wel zonde van de suuzquote:
nee dat mag niet van tf, wordt ie boos en gaat ie ons bannenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:14 schreef Klonk het volgende:
[..]
wel zonde van de suuz
kunnen we dit niet tot sc omdopen, scheelt een nieuw topic maken![]()
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:12 schreef Klonk het volgende:
alle sc's zijn in de suuz van IJsmeis gestapt en zo de Maas ingereden, allemaal dood....
Na één keer is dat wel genoeg. Jullie blijven doorgaan. Tevens mag het ook wel wat subtieler.quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
als jij een foto post van je fiets mogen we toch ook zeggen wat we er van vinden... of mogen we alleen roepen dat opels geweldig zijn?
quote:Op donderdag 7 september 2006 19:30 schreef Dangel het volgende:
Waar is die bosjosti van een Alex, en sinds wanneer is ijsmeis mod in PTA vraagteken
quote:Op maandag 20 maart 2006 19:44 schreef ThaFreak het volgende:
OPHOEREN UIT FB
kick to DIG....quote:Op zaterdag 9 september 2006 20:12 schreef worldpimber het volgende:
Ik kan niet in gheyMC, zo ghaar he
PC vol met p0rnspyware zeker, browser sluit vanzelf
quote:Op donderdag 7 september 2006 19:30 schreef Dangel het volgende:
Waar is die bosjosti van een Alex
Klopt. Even voor PTA op pad geweest. Genoeg foto's gemaakt voor een stuk of wat oostblokbarreltopics mee te vullen.quote:Op maandag 11 september 2006 12:57 schreef Klonk het volgende:
je bent weer terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |