http://www.medialimburg.be/weerinlimburg/quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:58 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Mwja, het groeit aardig, maar stel jezelf er niets van voor. Minimale regen en wat donders. Het enige wat het bewerkstelligd heeft is dat het nu nķg benauwder is. Het is nog wel donker, maar ik zie er niet veel meer mee gebeuren....
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:30 schreef DemonRage het volgende:
In EIndhoven groeien de wolken wel hard.
Nu nog sloten regen, hopelijk is de berenkuil straks nog begaanbaar, en stort het dak van dat restaurant niet weer in, hoe heette dat ook weer?quote:
*Blaast heel hard richting Roosendaal*quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:37 schreef Ambrosius het volgende:
Wolken? Onweer? Regen?
Hier in Roosendaal al bijna heel de dag zonnig en tegen de 30 graden en ontzettend benauwd.
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:37 schreef Prowl het volgende:
Een onweersbui trekt hier 1km verderop langs, hier schijnt de zon gewoon
Wij zitten in dezelfde buiquote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:49 schreef Daffodil31LE het volgende:
Hier zitten er flinke hagelkorrels bij !![]()
In de achste barrier is het enkel grijsquote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:40 schreef DemonRage het volgende:
Volgens de buienradar ontploft het een beetje boven Eindhoven.
Foto waard?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:44 schreef -skippybal- het volgende:
Ten zuiden van mij echt pikzwarte lucht. Als dat niet hierheen komt ga ik kinderen in de straat schoppen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |