quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:46 schreef __Saviour__ het volgende:
Ze laten gewoon zien aan welke kant ze staan. De kant van de vrijheid (Israel) of de kant van de terroristen (Libanon, Hezbollah en de Palestijnen)
Die zijn ook nu ineens veranderd? Geldt wmb hetzelfde voor zoals ik al schreef.quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:46 schreef _The_General_ het volgende:
Er zijn ook een aantal Hezbollah vlaggen. Nog erger eigenlijk!
Of van Heutzquote:Op donderdag 27 juli 2006 20:46 schreef _The_General_ het volgende:
Er zijn ook een aantal Hezbollah vlaggen. Nog erger eigenlijk!
Zie signature enzoquote:Op donderdag 27 juli 2006 20:47 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Of van Heutz![]()
Had die niet wat lui in Atjeh over de kling geholpen?![]()
nooit van sarcasme gehoord compadre?quote:
Als je genuanceerd denkt, boeit het je geen ene fuck?quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:46 schreef Tjahzi het volgende:
soms ben je voor, soms ben je tegen en soms boeit het je geen ene fuck, jij hoort bij de laatste... tja verschil moet er zijn
Dat gevoel heb ik ook. Moslims zijn per definitie fout, degene die ze haat is dus automatisch goed, hoe fout ook.quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:48 schreef Clourhide het volgende:
De meeste van die users hebben die vlaggen ook alleen maar omdat ze tégen alles wat moslim is zijn.
Ja joh, ongegronde oorlogen, imperialisme en onderdrukking zijn echt overduidelijke kenmerken van vrijheid.quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:46 schreef __Saviour__ het volgende:
Ze laten gewoon zien aan welke kant ze staan. De kant van de vrijheid (Israel) of de kant van de terroristen (Libanon, Hezbollah en de Palestijnen)
Is dat het echt?quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:48 schreef Clourhide het volgende:
De meeste van die users hebben die vlaggen ook alleen maar omdat ze tégen alles wat moslim is zijn.
neem je mij dan ook minder serieus?quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:54 schreef dwerg het volgende:
Ach, er waren ook een paar pubers die de Portugese vlag namen nadat Nederland had verloren op het EK (of WK, nouja, met voetbal). Mensen met vlaggen als icoontje neem ik nog minder serieus dan de rest van de users.
JOH!quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:54 schreef SCH het volgende:
Dat is wel een hele stompzinnige manier om naar dit conflict te kijken![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |