Aan wat niet?quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:20 schreef Ba-Hala-Na het volgende:
Gatver, moet er niet aan denken!
Tja, 't is kiezen of delen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:35 schreef Alicey het volgende:
[..]
De vraag is dan natuurlijk wel of hij zelf op blanke mannen valt.
Aight..quote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:29 schreef TDKa het volgende:
Het ligt er ook aan waar je kijkt, in de steden zijn het meestal niet de mooiste, je moet in de dorpen zoeken, daar zijn meestal de beste dames![]()
Dorpen hier in Nederland. In de steden zijn het toch meest van die arrogante kutjesquote:Op vrijdag 28 juli 2006 02:44 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Aight..
En bedoel je de dorpen hier in Nederland of in China?
Klopt denk ik wel, in de stad zijn ze zoals die tweeling uit Austin Powers, 'Fook Mi' en Fook Yu'.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:11 schreef TDKa het volgende:
[..]
Dorpen hier in Nederland. In de steden zijn het toch meest van die arrogante kutjesIn ieder geval wel in Rotterdam en Amsterdam
Oeff, she's cute!quote:
is helemaal niets mis meequote:Op donderdag 27 juli 2006 20:43 schreef Clourhide het volgende:
Ze zijn klein, en schattig, en hulpeloos.![]()
En daardoor komt het oerinstinct van de man in werking ("bescherming bieden" - wat door feministen vertaald wordt als "onderdrukken, patriarchisme, sexisme").
Ze heeft wel iets westers ofzo. Niet dan?quote:
T zijn gewoon geile kleine strakke meisjes... Vandaarquote:Op donderdag 27 juli 2006 21:23 schreef a-child-in-chains het volgende:
Een vriend van mij zegt dat aziatische meisjes helemaal gek worden tijdens de seks.Is dat zo?
Nederlandse meisjes niet?
En ja mischien komt is het em wel om de kleine lengte en de kinderlijk/uiterlijk trekjes te doen.
Maar kom nou... Een andere maat van mij zegt dat een meisje voor hem echt een heel breed
gezicht moet hebben. Ikke: Heeeeeeeeeeeeeeeeeee????
Dat kan ik dus echt niet begrijpen.
Aziatische meisjes komen best introvert over idd. Maar of ze ook echt lief en meegaand van
karakter zijn...
Ik kan je vertellen dat uit mijn omgeving dat zeker niet het geval is. Maarja.
Tja dan krijg je eigenlijk weer dezelfde discussie: waarom zijn blondines zo in?? (quote: with blondes more fun!)quote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:50 schreef _RaZoRBlaDe_ het volgende:
Ben zelf half aziatisch, en ik ben het wel een beetje met je eens. Geef mij maar een lekker blond mokkel.
Ik heb liever een blonde Aziatische uit Afrika met een Ijslands accentquote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:50 schreef _RaZoRBlaDe_ het volgende:
Ben zelf half aziatisch, en ik ben het wel een beetje met je eens. Geef mij maar een lekker blond mokkel.
Wow!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:57 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Ik heb liever een blonde Aziatische uit Afrika met een Ijslands accent![]()
Nou, ik check deze topic wel weer over een paar jaar, misschien is dat voldoende?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:03 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Ik plaats een foto als ik haar heb gevonden![]()
Hoop doet leven ...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:08 schreef Demophon het volgende:
[..]
Nou, ik check deze topic wel weer over een paar jaar, misschien is dat voldoende?![]()
Zal niet veel van werken komen zeker ?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:17 schreef Demophon het volgende:
Op mijn werk werkt trouwens wel een lekkkurrr mokkeltje, een halfbloedje: Nederlandse vader en Chinese moeder. Zij heeft de fragiele bouw van een aziatische, maar wat langer, en het voordeel van een behoorlijke voorgevel en volle billen (die je vaak bij aziatische weer niet ziet). Ook heel apart bij haar: aziatisch gezicht met groene ogen, heel mooi!![]()
![]()
gelukkig werkt ze op een andere afdeling, maar af en toe buurten kan geen kwaadquote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:26 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Zal niet veel van werken komen zeker ?
Ghehe, mocht je willen!quote:Weet je wat , ze kan bij ons komen werken dan ben jij niet meer afgeleid![]()
Ik ben toch zo hulpvaardig he..![]()
Er word toch niet gepost, dus hij blijft nog wel een tijdlang openquote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:08 schreef Demophon het volgende:
[..]
Nou, ik check deze topic wel weer over een paar jaar, misschien is dat voldoende?![]()
Ja maar wat jij er nu van maakt is niet zo moeilijk: gewoon een IJslandse die in Afrika werkt!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:45 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Er word toch niet gepost, dus hij blijft nog wel een tijdlang open
(Happy spotting trouwens)
scandinavische in Afrika met ijslands accent![]()
whatever...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:48 schreef Demophon het volgende:
[..]
Ja maar wat jij er nu van maakt is niet zo moeilijk: gewoon een IJslandse die in Afrika werkt!![]()
Ghehe, ik zou je graag een plezier willen doen, maar laten dat maar niet doenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:49 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
whatever...
(maaruh.. een fototje van dat meisje op je werk? via email..)
Ach komop, Wat niet weet wat niet Deertquote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:58 schreef Demophon het volgende:
[..]
Ghehe, ik zou je graag een plezier willen doen, maar laten dat maar niet doen
Ik denk niet dat zij dat leuk zou vinden![]()
Ehm,.... neequote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:04 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Ach komop, Wat niet weet wat niet Deert
niet zo correct, doe eens gek...
nee, echt. 't is voor prive-gebruik. alleen om te beoordelen.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:08 schreef Demophon het volgende:
[..]
Ehm,.... nee![]()
Anders gaat er maar zo'n flap-flap-flap fototjevan haar rondzwermen op internet, en tja als zij daar achterkomt weet zij gelijk wie dat gedaan heeft
![]()
Als je het hebt over ''blank valt op donker'' zou dat toch bij vrouwen ook zo moeten werken?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 02:20 schreef koffiegast het volgende:
vandaar ook vrouwen in de topic, tenzij je iets anders bedoelt
Racist!quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:34 schreef a-child-in-chains het volgende:
Ik ben zelf aziatisch/indonesisch. Ik vind er zelf geen zak an.
Ik vind het overgrote deel aan aziatische meisjes zelfs hondslelijk.
Ik vind alle chinezen trouwens hondslelijk (incl. mezelf), Waarom ben ik nou weer ter wereld gekomen
als aziaat? 't is niet eerlijk..
Japanse wel jaquote:Op zaterdag 29 juli 2006 02:45 schreef Intronic het volgende:
Aziatische vrouwen zijn tof!
Aziatisch tot op zekere hoogte.quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:34 schreef a-child-in-chains het volgende:
Bij westerse mannen dan.
En ik vraag me dan ook vaak af waarom?
Ik zie het echt heel veel. Blanke mannen die kicken op/of hebben met aziatische meiden.
'T is bijna iets typisch. Blank valt op donker.
Ik ben zelf aziatisch/indonesisch. En bijna al mijn Hollandse vrienden zijn niet vies
van chinese meisjes. Ik vind er zelf geen zak an.
Ik vind het overgrote deel aan aziatische meisjes zelfs hondslelijk.
Ik vind alle chinezen trouwens hondslelijk (incl. mezelf), Waarom ben ik nou weer ter wereld gekomen
als aziaat? 't is niet eerlijk..
Maargoed, Ben jij Blank en val je op aziatische meises?
Wie heeft er een verklaring voor dit fenomeen?
[edit: ff wat weggestreept]
quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:38 schreef __Saviour__ het volgende:
aziaten zijn geen dragers van het recessieve gen voor roodharigheid.
dus kinderen van een westerling+aziaat zullen nooit roodharig zijn. sommige mannen spelen dus op safe en trouwen met een aziatische vrouw
lol, net als antisemitisme alleen opgaat als je iets tegen joden hebt?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 12:00 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Hoezo?..dit gaat alleen op als je wat tegen roodharigen hebt![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |