Nope zie bovenquote:Op donderdag 27 juli 2006 20:23 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Is het een studieboek die je wel nodig had en besteld had?
klopt binnen 7 dagen ofzo bank bellen die halen het terugquote:Op donderdag 27 juli 2006 20:25 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Volgens mij kan je het bedrag laten storneren en de instantie laten blokkeren.
Op de rabobank site kan ik niets vinden iigquote:Op donderdag 27 juli 2006 20:37 schreef krullul het volgende:
Gewoon even laten terugboeken, dat kan waarschijnlijk gewoon online. Geen tijd/geld verspillen aan een telefoontje voor iets wat je niet besteld hebt.
Waarschijnlijk heeft iemand een foutje gemaakt bij het invoeren van een rekeningnummer.
Het lijkt mij verstandiger om juist wel even te bellen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:37 schreef krullul het volgende:
Geen tijd/geld verspillen aan een telefoontje voor iets wat je niet besteld hebt.
quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:25 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Volgens mij kan je het bedrag laten storneren en de instantie laten blokkeren.
Volgens mij moet je biji de Rabo altijd bellen...quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:07 schreef Katana het volgende:
[..]
Op de rabobank site kan ik niets vinden iig
Iemand die het wel weer mbt Rabobank en terugboeken via internet?
ok thnxquote:Op donderdag 27 juli 2006 21:38 schreef Trayek het volgende:
[..]
Volgens mij moet je biji de Rabo altijd bellen...
Een studieboek Nederlands is aan jou wel besteed.quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:23 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Is het een studieboek die je wel nodig had en besteld had?
Nog steeds last van je frustraties als misbruikt kind.quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:50 schreef r_one het volgende:
Een studieboek Nederlands is aan jou wel besteed.
neuh. ik heb gemailt, staat wel ergens contactinformatie op de site over jouw lokale kantoor. met e-mailadres. ik heb gemailt ( naam + rek nummer doorgeven en de omschrijving van de afschrijving + verhaal dat je niet gemachtigd hebt en het bedrijf niet kent is voldoende..quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:38 schreef Trayek het volgende:
[..]
Volgens mij moet je biji de Rabo altijd bellen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |