Klopt!quote:Op donderdag 27 juli 2006 19:21 schreef tong_poh het volgende:
Bah! Ik walg gewoon van ze. Ze zijn onbeschoft, irrationeel, ongemanierd, vertonen narcistische trekjes, hebben geen empathie en een gebrek aan goede humor...................Oh ja en volgens mij stinken ze ook nog.![]()
Shhh......this is a science experiment.quote:Op donderdag 27 juli 2006 19:23 schreef zoalshetis het volgende:
vertel eens aan ome zoalshetis wat er nou precies gebeurd is...
oh lol, sorry. ja kut mods!!.quote:Op donderdag 27 juli 2006 19:25 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Shhh......this is a science experiment.
Dit is geen klacht over moderatie werk. Dit is een klacht over de mods als persoon zijnde.quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Mag niet he, zo klagen opmerkingen kan je toch in Feedback kwijt![]()
Zow hee, DAAR zijn ze zuur zegquote:Op donderdag 27 juli 2006 19:28 schreef Ame_thyst het volgende:
Veel plezier hier: http://fokdiscussie.6.forumer.com/viewforum.php?f=33 doei!
quote:Op donderdag 27 juli 2006 19:28 schreef Ame_thyst het volgende:
Veel plezier hier: http://fokdiscussie.6.forumer.com/viewforum.php?f=33 doei!
Hahaha, misschien is er nog hoop.quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:28 schreef flugeltje het volgende:
[afbeelding]
Dat is wat ik ervan vind!
Heb je al nieuwe buren Flugel?quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:28 schreef flugeltje het volgende:
[afbeelding]
Per één september een nieuwe buurvrouw.quote:
He is dat Calimero?quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:28 schreef flugeltje het volgende:
[afbeelding]
Klinkt intressantquote:Op donderdag 27 juli 2006 21:11 schreef flugeltje het volgende:
Per één september een nieuwe buurvrouw.
En een lekker ding ook nog
Ik deel die meningquote:Op donderdag 27 juli 2006 20:28 schreef flugeltje het volgende:
[afbeelding]
Houd je grafmuil.quote:Op donderdag 27 juli 2006 19:21 schreef tong_poh het volgende:
Bah! Ik walg gewoon van ze. Ze zijn onbeschoft, irrationeel, ongemanierd, vertonen narcistische trekjes, hebben geen empathie en een gebrek aan goede humor...................Oh ja en volgens mij stinken ze ook nog.![]()
quote:
Een jaar of 27 gok ik. En vrijgezel naar wat ik begrepen heb....quote:
Kijk, dat is goede informatie! Ik ben benieuwdquote:Op donderdag 27 juli 2006 22:30 schreef flugeltje het volgende:
Een jaar of 27 gok ik. En vrijgezel naar wat ik begrepen heb....
Wie weetquote:Nu niet ineens m'n buurman gaan worden hè?
Buzzer is tofquote:
Net als ongedierte.quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:33 schreef Speedski het volgende:
[..]
Ze komen namelijk altijd met meerdere![]()
Maak er zelf eentje.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:50 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Ik zoek nog altijd eens een forum zonder mods. Wat een verademing zou dat zijn zeg....
als vliegen op stront...quote:
Ik heb er eentje waar zo'n beetje alles op mag, ik zoek er eentje waarop gewoon ook een zooi mensen zitten en waar je alles mag zeggen.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:52 schreef Lucille het volgende:
Maak er zelf eentje.
Volgens mij pas jij gewoon niet zo goed op FOK!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:46 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Ik heb er eentje waar zo'n beetje alles op mag, ik zoek er eentje waarop gewoon ook een zooi mensen zitten en waar je alles mag zeggen.
Mods zijn gewoon altijd vervelend. Ze sluiten een topic te snel, bannen je, of editen je posts. Ik vind ze waardeloos. Sorry.
Tweede keer onveiligquote:Op woensdag 19 juli 2006 19:01 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Ik heb geleerd mijn kwaliteiten niet meer te verspillen aan Fok, die tijd heb ik gehad. T'is namelijk nogal een ondankbaar publiek.![]()
Jeemig heb je dat helemaal opgezocht? Ik voel me gevleid. *knuf*quote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:03 schreef Snakey het volgende:
Volgens mij pas jij gewoon niet zo goed op FOK!![]()
Hier een voorbeeldje van jezelf.
Tweede keer onveilig
Dan moet je ook niet verder zeuren en je 'energie verspillen'. Maar de daad bij het woord voegen.
Nee hoor, je geeft gewoon zelf aan hoe stupide je bent.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:07 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Jeemig heb je dat helemaal opgezocht? Ik voel me gevleid. *knuf*![]()
![]()
Het is me inderdaad al eens vaker gezegd, maar dan door mensen die wel wat voor me betekenen en ze hebben gelijk. Ik weet eigenlijk ook niet wat ik nog op dit ouderwetsche pauperforum doe....
Macht der gewoonte?
Ik ben niet stupide, ik ben juist altijd vrij sluw.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:08 schreef Snakey het volgende:
Nee hoor, je geeft gewoon zelf aan hoe stupide je bent.
Edit; mm, bovenstaande is een beetje te scherp gesteld denk ik. Ik bedoel, ik zie het dagelijks dat mensen het hier, om wat voor reden dan ook, eigenlijk niet naar hun zin hebben. Dan is het in mijn ogen een beetje dom om rond te blijven hangen terwijl je betere dingen met je tijd kan doen.
www.f1racing.netquote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:50 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Ik zoek nog altijd eens een forum zonder mods. Wat een verademing zou dat zijn zeg....
Nou ja, voorgoed wegblijven is misschien overdreven. Je zeurt een beetje maar tegelijker tijd blijf je wel hier posten. Dan zal er best iets zijn waardoor je het nog steeds naar je zin hebt. Toch?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:29 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Ik ben niet stupide, ik ben juist altijd vrij sluw.
Als je het niet naar je zin hebt ergens dan kun je inderdaad het beste gaan, maar ik vind die idiote reacties altijd wel leuk, vooral als het ontaard in het ruwere flamewerk.
Vroeger kon ik me er echt druk om maken wat mensen hier zeiden, lachen was dat. Dat heb ik eigenlijk niet meer. God er staan hier nog dingen in die verlepte database de honden lusten er geen brood van. Je zet me wel aan het denken, misschien moet ik wel eens voorgoed bij Fok weg blijven.
Het is inderdaad een verspilling van mijn tijd, vooral omdat ik normaal altijd zo sluw ben.
Zonder users kunnen jullie geen bepaalde personen met mooie kruisjes op de mouwen van midden twintigste eeuw niet imiterenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:35 schreef HAL9000S het volgende:
UsersWat voegen die nou eigenlijk toe??
Users zijn zwaar overrated IMHO.
Dus maw, zonder users kun je dat soort taferelen in de toekomst voorkomen? Mooi, gelijk afschaffen die usersquote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:45 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Zonder users kunnen jullie geen bepaalde personen met mooie kruisjes op de mouwen van midden twintigste eeuw niet imiteren![]()
Je hoeft je natuurlijk niet druk te maken om alles wat door iedereen gezegd wordt op dit forum. Maar je moet toegeven dat er hier mensen zijn die alsnog geaborteerd moeten worden. Ze blinken gewoon uit in een bepaalde kortzichtigheid die kinderen van 3 niet vreemd is. helaas is dat juist het probleem van een forum. Iedereen kan reageren. En zolang het binnen de policy blijft kunnen admins en mods er ook vrij weinig aan doen, terwijl ze ze het liefst een ban van hier tot ginder geven.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:45 schreef Snakey het volgende:
En overal druk om maken wat mensen zeggen ken ik wel. Ik heb er denk meer als een jaar over gedaan om dat af te leren en helemaal niks meer persoonlijk te nemen.![]()
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:47 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Dus maw, zonder users kun je dat soort taferelen in de toekomst voorkomen? Mooi, gelijk afschaffen die usersPreventief ruimen
Je zoekt dus een populair forum zonder mods. Bestaan die?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:46 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Ik heb er eentje waar zo'n beetje alles op mag, ik zoek er eentje waarop gewoon ook een zooi mensen zitten en waar je alles mag zeggen.
Mods zijn gewoon altijd vervelend. Ze sluiten een topic te snel, bannen je, of editen je posts. Ik vind ze waardeloos. Sorry.
Er was een pulair forum waar men ongeveer een half jaar zonder mods werkte namelijk de forums van rottentomatoes.com Ik moet zeggen dat het er daar soms zonder mods nog netter aan toe ging dan hier. Enige probleem was, dat je toch wel een aantal mensen hadden die gewoon all grenzen dede overschrijden.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:51 schreef Lucille het volgende:
[..]
Je zoekt dus een populair forum zonder mods. Bestaan die?
Ik zeg niet dat ik het hier niet naar mijn zin heb, ik ben er een beetje meningloos over eigenlijk. Zoals laatst had Lord Dreamer me gebanned om te posten in Babes & Hunks, omdat ik hem indirect een ontiegelijke zaadpaal had genoemt. Vroeger had ik me daar enorm druk over gemaakt en heel feedback bij elkaar gescholden, maar het doet me eigenlijk niks meer.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:45 schreef Snakey het volgende:
Nou ja, voorgoed wegblijven is misschien overdreven. Je zeurt een beetje maar tegelijker tijd blijf je wel hier posten. Dan zal er best iets zijn waardoor je het nog steeds naar je zin hebt. Toch?
Gewoon niet al te moeilijk doen. En als het je echt niet meer aanstaat inderdaad maar een tijdje weg blijven.
En overal druk om maken wat mensen zeggen ken ik wel. Ik heb er denk meer dan een jaar over gedaan om dat af te leren en helemaal niks meer persoonlijk te nemen.![]()
Ik zoek een forum waar je gewoon zonder pardon Goatse en Tubgirl kan plaatsen, een forum dat je helemaal dood mag spammen en waar je iedereen helemaal de nigus kan wensen zonder dat er een 15 jarige peuter tussen komt die als een wijs bolleke de boel gaat deleten, mensen gaat bannen en naar een FAQje gaat wijzen.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:51 schreef Lucille het volgende:
Je zoekt dus een populair forum zonder mods. Bestaan die?
Als jij dat wil, is dat mooi. Heb ik niks tegen in te brengen. Maar FOK! is dus niet zo'n forum en daar heb je maar mee te leven.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:04 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Ik zoek een forum waar je gewoon zonder pardon Goatse en Tubgirl kan plaatsen, een forum dat je helemaal dood mag spammen en waar je iedereen helemaal de nigus kan wensen zonder dat er een 15 jarige peuter tussen komt die als een wijs bolleke de boel gaat deleten, mensen gaat bannen en naar een FAQje gaat wijzen.
Een forum inderdaad dus zonder mods, zonder regels, waar je je helemaal uit kunt leven.
Waarom open je dit topic dan??quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:00 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Als jij dat wil, is dat mooi. Heb ik niks tegen in te brengen. Maar FOK! is dus niet zo'n forum en daar heb je maar mee te leven.
Zoals ik eerder aangaf betekent dat niet dat je het altijd eens moet zijn met mods en FA's. Tuurlijk kun je ook in discussie gaan, maar accepteer dat er hier nou eenmaal regels zijn en als je ze overtreedt, dan volgen er maatregelen.
je vergeet nog een paar dingen....ze hebben thuis meestal niks te vertellen en komen hier de baas uithangen....de meeste hebben een IQ van een lantaarnpaal en ze denken het allemaal beter te weten omdat ze ergens tot mod benoemd zijn...wat meestal ook nog een circuit is van vriendjes politiekquote:Op donderdag 27 juli 2006 19:21 schreef tong_poh het volgende:
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:13 schreef rednajt het volgende:
[..]
je vergeet nog een paar dingen....ze hebben thuis meestal niks te vertellen en komen hier de baas uithangen....de meeste hebben een IQ van een lantaarnpaal en ze denken het allemaal beter te weten omdat ze ergens tot mod benoemd zijn...wat meestal ook nog een circuit is van vriendjes politiek![]()
Tien jaar ervaring en dan nog niet weten hoe het echt zit. Respect.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:20 schreef rednajt het volgende:
[..]
10 jaar ervaring op diverse chatservers en forums![]()
Volgens mij heb ik aardig weergegeven hoe het meestal zit met die moderators....de ene vriendje benoemd het andere vriendje of vriendinnetje of die nou capabel is of niet ...daar wordt helemaal niet gekeken...quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:22 schreef Snakey het volgende:
[..]
Tien jaar ervaring en dan nog niet weten hoe het echt zit. Respect.![]()
Daarvoor zou je achter de schermen hier mee moeten lezen, maar het is echt niet dat vriendje vriendje benoemt als vriendje niet capabel gevonden wordt om mod of sowieso crew te zijn, daar is FOK! te groot voor. Het gebeurd natuurlijk wel dat vriendje benoemd wordt tot mod (of ander crew functie) maar dan absoluut niet zonder dat diegene tegen het licht gehouden is door FA's en Admins.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:25 schreef rednajt het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik aardig weergegeven hoe het meestal zit met die moderators....de ene vriendje benoemd het andere vriendje of vriendinnetje of die nou capabel is of niet ...daar wordt helemaal niet gekeken...
Nee, natuurlijk heb ik daar geen diploma voor gehaald. Ik ben gevraagd als mod om mijn postverleden, en misschien wel mijn bemoeienissen met het modden op zich. Waar ik me als user altijd graag mee bezig hield.quote:Hoe zit het dan echt volgens jou? Heb jij ergens een diploma gehaald ofzo om ergens moderator te kunnen worden....
Dat is deels waar, net als het vriendje politiek, en dat zie ik veel gebeuren op fora wat (vaak) een spin off van FOK! is. Kijk maar op het forum van moemoe bijvoorbeeld.quote:iedere halve gare idioot kan toch ergens moderator worden?
Dan moet je eens leuke topics openen (wat je, toegegeven, af en toe wel doet) maar je 'dagboeken' mag je in je anus steken.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:26 schreef Maikuuul het volgende:
Ga emanciperen !!! dat zal misschiens helpen.
De meeste mods zijn wel rofls behalve die die mijn topics sluiten .... bijna alle dus
Dat was een experiment als reactie op het niet sluiten van de topic die over limburgers ging.quote:
je hebt gelijk, ik heb thuis niks te vertellen inderdaadquote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:13 schreef rednajt het volgende:
[..]
je vergeet nog een paar dingen....ze hebben thuis meestal niks te vertellen en komen hier de baas uithangen....
Ik / we staan gewoon open voor kritiek hoor. We zitten hier voor de users. En soms zijn we sjagerijnig en zijn we klootzakken of klootzakkerinnetjes. Tja... je zou zelf precies hetzelfde zijn, denk daar maar eens over na.quote:Op zondag 30 juli 2006 00:59 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Dat was een experiment als reactie op het niet sluiten van de topic die over limburgers ging.
Een mod zei, dat ik me niet druk moest maken omdat het toch maar om stangen ging.
Dus ik dacht maak eens stang topic richting de mods en kijken of die gesloten wordt. Gezien die niet gesloten is, dan doen ze wat dat betreft zoals ze preken. In dit geval ben ik redelijk content.
hey man, BB6 komt eraanquote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:04 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
De fun is er een beetje af, Fok vormt voor mij geen uitdaging meer.
Nergens meer democratie te vinden tegenwoordig.quote:Op zondag 30 juli 2006 01:15 schreef laffer het volgende:
[..]
je hebt gelijk, ik heb thuis niks te vertellen inderdaad![]()
Ik heb hem nu al drie keer verteld dat hij een beetje zeurt. 4, bij deze.quote:Op zondag 30 juli 2006 01:18 schreef laffer het volgende:
[..]
hey man, BB6 komt eraan![]()
ik ben net zo blij dat je hier weer post meerhoerman![]()
![]()
GEZALLICH
![]()
![]()
nope, en dan woon ik nog wel op m`n zelfquote:Op zondag 30 juli 2006 01:19 schreef Snakey het volgende:
[..]
Nergens meer democratie te vinden tegenwoordig.![]()
Ik durf te wedden dat je een poedel hebt.quote:Op zondag 30 juli 2006 01:22 schreef laffer het volgende:
[..]
nope, en dan woon ik nog wel op m`n zelf![]()
quote:Op zondag 30 juli 2006 01:23 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat je een poedel hebt.
nee, ik woon in een huis en ik heb helemaal geen huisdieren trouwensquote:Op zondag 30 juli 2006 01:25 schreef Snakey het volgende:
En op een woonboot woont.
Mmm, dan ben je cooler als ik dacht.quote:Op zondag 30 juli 2006 01:28 schreef laffer het volgende:
[..]
nee, ik woon in een huis en ik heb helemaal geen huisdieren trouwens![]()
Oh dat weet ik wel hoor, maar soms is het beter om een conclusie te maken (ook een mod) als ze hetzelfde ervaren. Als ze dan nog hetzelfde denken heb ik daar respect voor.quote:Op zondag 30 juli 2006 01:18 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik / we staan gewoon open voor kritiek hoor. We zitten hier voor de users. En soms zijn we sjagerijnig en zijn we klootzakken of klootzakkerinnetjes. Tja... je zou zelf precies hetzelfde zijn, denk daar maar eens over na.
over cool gesproken...quote:
Volgens mij gegrijp ik je niet.quote:Op zondag 30 juli 2006 01:37 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Oh dat weet ik wel hoor, maar soms is het beter om een conclusie te maken (ook een mod) als ze hetzelfde ervaren. Als ze dan nog hetzelfde denken heb ik daar respect voor.
Hoe groter hoe meer fouten er gemaakt en hoe meer verkeerde mensen aangesteld worden. Je zegt tegen het licht aangehouden wordenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:41 schreef Snakey het volgende:
[..]
Daarvoor zou je achter de schermen hier mee moeten lezen, maar het is echt niet dat vriendje vriendje benoemt als vriendje niet capabel gevonden wordt om mod of sowieso crew te zijn, daar is FOK! te groot voor. Het gebeurd natuurlijk wel dat vriendje benoemd wordt tot mod (of ander crew functie) maar dan absoluut niet zonder dat diegene tegen het licht gehouden is door FA's en Admins.
[..]
Proffesioneler? Ja hoor leg dat is nader uit dan, want dit is gewoon maar een forum...het enige verschil is dat hier veel mensen inloggen en voor de rest is het hier hetzelfde als bij andere forums...en nogmaals hoe groter hoe meer fouten er gemaakt worden, kleine forums zijn overzichtelijker en makkelijker, Het blijft allemaal vrijwilligerswerk hier.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:41 schreef Snakey het volgende:
Dat is deels waar, net als het vriendje politiek, en dat zie ik veel gebeuren op fora wat (vaak) een spin off van FOK! is. Kijk maar op het forum van moemoe bijvoorbeeld.
Maar hier wordt er wel wat profesioneler mee om gegaan hoor. Dat is niet zichtbaar voor jou, maar in die uitspraak kun je me gerust in vertrouwen.
Onder welke steen heb jij gezeten.quote:
Maakt niet uit is ook moeilijk om in schrift uit te leggen wat ik bedoel.quote:
Leg eens uit.quote:Op zondag 30 juli 2006 13:11 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Ligt het nou aan mij of is tong_poh calvobbes part 2, the revenge?
Nou dat je de moderators zo ver in de reet duikt dat alleen je beentjes er nog uit steken. Wil je graag mod worden?quote:Op zondag 30 juli 2006 13:24 schreef tong_poh het volgende:
Leg eens uit.
Nee, ik wil graag FA worden. En het eerste wat ik dan doe is je reet richting een ander zonnestelsel bannen.quote:Op zondag 30 juli 2006 18:00 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Nou dat je de moderators zo ver in de reet duikt dat alleen je beentjes er nog uit steken. Wil je graag mod worden?
He beeb, ik heb je nog niet in BB gezien...quote:Op zondag 30 juli 2006 18:00 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Nou dat je de moderators zo ver in de reet duikt dat alleen je beentjes er nog uit steken. Wil je graag mod worden?
quote:Op zondag 30 juli 2006 20:49 schreef flugeltje het volgende:
He beeb, ik heb je nog niet in BB gezien...
Je bent nóg verzuurder dan vorig jaar, kan leuk worden dus
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |