abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40247247
Mensen, mijn vriendin en ik zitten in de stress.

Momenteel zit mijn vriendin (18) met haar ouders op vakantie in Italie. Ze is nu al ongeveer 7 a 8 dagen te laat ongesteld en tevens heeft ze hele erge buikpijn. Ook heeft ze op een avond 2x moeten overgeven. Mn vriendin zegt dat ze zeker weet elke dag netjes de pil te hebben geslikt, we gebruiken geen condoom. Is dit een duidelijk geval van zwanger zijn of zijn er ook nog andere dingen die het kunnen zijn?

We zijn allebei nog veel te jong, dus we hopen dat het iets anders is natuurlijk...

Bij voorbaat dank voor de serieuze reacties.
"Hoeveel jaar is een maand?"
Xbox Live gamertag: Caas69
  donderdag 27 juli 2006 @ 19:34:16 #2
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_40247607
heeft mijn vriendin ook 1 keer gehad. Denk er even aan dat bij het begin van een zwangerschap je niet misselijk bent. of buikpijn hebt.
Mischien kan ze niet meer goed tegen het type pil mijn vriendin is naar de huisarts geweest en kreeg een ander type.

Maare het is koop avond je kan natuurlijk ff een test halen
pi_40247622
Misschien heeft ze op dit moment beetje stress waardoor het langer duurt voordat ze ongesteld wordt..
pi_40247636

[ Bericht 100% gewijzigd door Tubby op 27-07-2006 19:37:50 ]
pi_40247787
oeps verkeerde user..
Ik wilde dus zeggen dat een test halen op koopavond hier weinig nut heeft als ze in italie zit.
Als ze niet heeft overgegeven of diarree heft gehad is de kans niet heel erg groot maar ja..zekerheid en geruststelling heb je pas bij een test..
pi_40247825
voedselvergifting of maag niet gewend door vreemde eten
pi_40247954
in italie krijg je alles in de olijfolie en andere kruiden, de meeste nederlanders zijn daar niet op ingesteld dus kan dat al de kramp in de buik en diarree verklaren, ik denk dat het allemaal wel meevalt
Don't take life too serious or you'll never get out of life.
pi_40247996
^^ wat hij zegt

Als ze niet meer ongesteld wordt, dan zou je zorgen moeten maken
pi_40248030
De warmte kan ook goed een rol spelen..
En natuurlijk maakt ze zich nu drukker omdat ze denkt zwanger te zijn..
Ik zou nog even afwachten.. Zal wel loslopen..
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_40248304
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 19:34 schreef Bill_E het volgende:
Dat zal denk ik niet zo makkelijk gaan, aangezien zijn vriendin in Italie zit met haar ouders.
Ik denk dat je je niet druk moet maken. Wanneer ze weer terug is, en ze heeft dan nog steeds dezelfde klachten, doe je gewoon een testje dan weet je het zeker!

Good luck m8!
  donderdag 27 juli 2006 @ 20:03:41 #11
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_40248353
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 20:01 schreef jimmydehelle het volgende:

[..]

Dat zal denk ik niet zo makkelijk gaan, aangezien zijn vriendin in Italie zit met haar ouders.
Ik denk dat je je niet druk moet maken. Wanneer ze weer terug is, en ze heeft dan nog steeds dezelfde klachten, doe je gewoon een testje dan weet je het zeker!

Good luck m8!
Te snel gelezen ik dacht dat alleen haar ouders in italie waren en de ts daarom extra veel geneukt had de afgelopn tijd
  donderdag 27 juli 2006 @ 20:20:40 #12
11682 Moonah
Jolie femme
pi_40248778
quote:
Denk er even aan dat bij het begin van een zwangerschap je niet misselijk bent. of buikpijn hebt.
Ik heb in het begin van mijn zwangerschap heel veel buikpijn gehad, zelfs nog voor ik overtijd was. Dus wat je zegt klopt niet.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  donderdag 27 juli 2006 @ 20:40:32 #13
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_40249320
quote:
heeft mijn vriendin ook 1 keer gehad. Denk er even aan dat bij het begin van een zwangerschap je niet misselijk bent. of buikpijn hebt.Mischien kan ze niet meer goed tegen het type pil mijn vriendin is naar de huisarts geweest en kreeg een ander type.

En daarom zijn veel zwangere al direct na de bevruchting kotsmisselijk en zijn dat o.a. symptomen waardoor het wel eens zo zou kunnen wezen?

ik wil hier Ts niet mee beangstigen maar dit sloeg gewoon nergens op
Engaging Infinite Improbability Drive..
  donderdag 27 juli 2006 @ 20:42:05 #14
147338 miss_schaapje
schaapjes zijn lief..
pi_40249351
missdchien denkt ze dat het is en komt ze door die stress buikpijn en overgeven
ik zou voor de zekerheid wel ff test doen maar da kan pas de 1ste dag van de menstruatie
miss_schaapje
  donderdag 27 juli 2006 @ 20:42:35 #15
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_40249361
Ja, die buikpijn kan van de innesteling zijn. Ik wil je niet ongerust maken hoor, Caas...
Maar het kan ook niets zijn. Je kunt afwachten tot die tien dagen die in de test worden aangeraden i.v.m. het hormoon in de urine. In Italië hebben ze ook wel Clearblue bij de apotheek of drogist. Je vriendin kan er eentje stiekem halen en dan die test doen. Dan weten jullie het.
Succes!
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_40249426
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 20:42 schreef miss_schaapje het volgende:
ik zou voor de zekerheid wel ff test doen maar da kan pas de 1ste dag van de menstruatie
Dan kan je lang wachten als je daadwerkelijk zwanger bent
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  donderdag 27 juli 2006 @ 20:51:06 #17
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_40249600
schopje sex
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_40249940
Bedankt voor alle reacties in ieder geval!

Haar ouders gaan er van uit dat we óók een condoom gebruiken bij de sex. Ze heeft wel aan haar moeder vertelt wat er aan de hand is, maar die sluit een zwangerschap dus uit. Ik denk niet dat ze daar zo maar even stiekem een testje kan kopen en doen.

Zondag is ze weer in Nederland, stel we doen maandag een test en ze blijkt zwanger te zijn. Dan is ze dat al minimaal 10 dagen, wie weet langer. We willen geen kind, bied een month-after pil dan een goede oplossing?
  donderdag 27 juli 2006 @ 21:05:54 #19
147338 miss_schaapje
schaapjes zijn lief..
pi_40250015
ff een gesprek met de dokter?

abortus dan kun je het weg halen maar dat vind ik dat je, je eigen kind vermoord

dus ik zou zeggen laat het kind groeien en voed het samen met je vriendin op
miss_schaapje
pi_40250035
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 21:03 schreef Caas het volgende:
Bedankt voor alle reacties in ieder geval!

Haar ouders gaan er van uit dat we óók een condoom gebruiken bij de sex. Ze heeft wel aan haar moeder vertelt wat er aan de hand is, maar die sluit een zwangerschap dus uit. Ik denk niet dat ze daar zo maar even stiekem een testje kan kopen en doen.

Zondag is ze weer in Nederland, stel we doen maandag een test en ze blijkt zwanger te zijn. Dan is ze dat al minimaal 10 dagen, wie weet langer. We willen geen kind, bied een month-after pil dan een goede oplossing?
als ze het haar moeder heeft verteld waarom zou ze dan stiekem een testje moeten kopen? mama weet het toch?
...nothing happens until you make it happen...
pi_40250068
Vind dat je er wel erg luchtig over denkt zeg. Zelf zeker nog nooit in zo'n situatie terecht gekomen? We zijn 18 en 19 jaar! We studeren allebei. Dan is een kind niet echt iets waar je op zit te wachten, denk je ook niet?
pi_40250100
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 21:06 schreef menininha het volgende:

[..]

als ze het haar moeder heeft verteld waarom zou ze dan stiekem een testje moeten kopen? mama weet het toch?
Mama sluit een zwangerschap uit omdat we pil en condoom gebruiken.
(wat niet het geval is)
pi_40250102
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 21:07 schreef Caas het volgende:
Vind dat je er wel erg luchtig over denkt zeg. Zelf zeker nog nooit in zo'n situatie terecht gekomen? We zijn 18 en 19 jaar! We studeren allebei. Dan is een kind niet echt iets waar je op zit te wachten, denk je ook niet?
Geloof mij maar als ik zeg dat je die user gewoon lekker kan negeren. Die nickname heeft ze niet voor niks. .
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_40250140
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 21:08 schreef Caas het volgende:

[..]

Mama sluit een zwangerschap uit omdat we pil en condoom gebruiken.
(wat niet het geval is)
dan zegt dat meisje 'ja maar mama ik zal niet rusten voor ik het zeker weet' en je kan natuurlijk ook vertellen dat een condoom kapot kan gaan...
pi_40250186
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 20:42 schreef miss_schaapje het volgende:
missdchien denkt ze dat het is en komt ze door die stress buikpijn en overgeven
en jij bent kinderleidster?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')