Dat zal denk ik niet zo makkelijk gaan, aangezien zijn vriendin in Italie zit met haar ouders.quote:Op donderdag 27 juli 2006 19:34 schreef Bill_E het volgende:
Maare het is koop avond je kan natuurlijk ff een test halen
Te snel gelezen ik dacht dat alleen haar ouders in italie waren en de ts daarom extra veel geneukt had de afgelopn tijdquote:Op donderdag 27 juli 2006 20:01 schreef jimmydehelle het volgende:
[..]
Dat zal denk ik niet zo makkelijk gaan, aangezien zijn vriendin in Italie zit met haar ouders.
Ik denk dat je je niet druk moet maken. Wanneer ze weer terug is, en ze heeft dan nog steeds dezelfde klachten, doe je gewoon een testjedan weet je het zeker!
Good luck m8!
Ik heb in het begin van mijn zwangerschap heel veel buikpijn gehad, zelfs nog voor ik overtijd was. Dus wat je zegt klopt niet.quote:Op donderdag 27 juli 2006 19:34 schreef Bill_E het volgende:
Denk er even aan dat bij het begin van een zwangerschap je niet misselijk bent. of buikpijn hebt.
En daarom zijn veel zwangere al direct na de bevruchting kotsmisselijk en zijn dat o.a. symptomen waardoor het wel eens zo zou kunnen wezen?quote:Op donderdag 27 juli 2006 19:34 schreef Bill_E het volgende:
heeft mijn vriendin ook 1 keer gehad. Denk er even aan dat bij het begin van een zwangerschap je niet misselijk bent. of buikpijn hebt.Mischien kan ze niet meer goed tegen het type pil mijn vriendin is naar de huisarts geweest en kreeg een ander type.
Maare het is koop avond je kan natuurlijk ff een test halen
Dan kan je lang wachten als je daadwerkelijk zwanger bentquote:Op donderdag 27 juli 2006 20:42 schreef miss_schaapje het volgende:
ik zou voor de zekerheid wel ff test doen maar da kan pas de 1ste dag van de menstruatie
als ze het haar moeder heeft verteld waarom zou ze dan stiekem een testje moeten kopen?quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:03 schreef Caas het volgende:
Bedankt voor alle reacties in ieder geval!![]()
Haar ouders gaan er van uit dat we óók een condoom gebruiken bij de sex. Ze heeft wel aan haar moeder vertelt wat er aan de hand is, maar die sluit een zwangerschap dus uit. Ik denk niet dat ze daar zo maar even stiekem een testje kan kopen en doen.
Zondag is ze weer in Nederland, stel we doen maandag een test en ze blijkt zwanger te zijn. Dan is ze dat al minimaal 10 dagen, wie weet langer. We willen geen kind, bied een month-after pil dan een goede oplossing?
Mama sluit een zwangerschap uit omdat we pil en condoom gebruiken.quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:06 schreef menininha het volgende:
[..]
als ze het haar moeder heeft verteld waarom zou ze dan stiekem een testje moeten kopen?mama weet het toch?
Geloof mij maar als ik zeg dat je die user gewoon lekker kan negeren. Die nickname heeft ze niet voor niks.quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:07 schreef Caas het volgende:
Vind dat je er wel erg luchtig over denkt zeg. Zelf zeker nog nooit in zo'n situatie terecht gekomen? We zijn 18 en 19 jaar! We studeren allebei. Dan is een kind niet echt iets waar je op zit te wachten, denk je ook niet?
dan zegt dat meisje 'ja maar mama ik zal niet rusten voor ik het zeker weet' en je kan natuurlijk ook vertellen dat een condoom kapot kan gaan...quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:08 schreef Caas het volgende:
[..]
Mama sluit een zwangerschap uit omdat we pil en condoom gebruiken.
(wat niet het geval is)
quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:42 schreef miss_schaapje het volgende:
missdchien denkt ze dat het is en komt ze door die stress buikpijn en overgeven
ik zou voor de zekerheid wel ff test doen maar da kan pas de 1ste dag van de menstruatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |