Hades is zowel de naam van de god als van de onderwereld dacht ik?quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:29 schreef Soempie het volgende:
styx was de river en hades de god
klopt geloof ik, maar dat was de vraag nietquote:Op donderdag 27 juli 2006 22:30 schreef k_man het volgende:
[..]
Hades is zowel de naam van de god als van de onderwereld dacht ik?
Ja, maar voor diegene die gestraft moeten worden is een aparte 'sectie' zeg maar, hoe die heet weet ik alleen niet meerquote:Op donderdag 27 juli 2006 22:30 schreef k_man het volgende:
[..]
Hades is zowel de naam van de god als van de onderwereld dacht ik?
wat ook waar is.quote:
Weet ik, maar ik dacht dat de boel mss ook zo heettequote:Op donderdag 27 juli 2006 22:29 schreef Soempie het volgende:
styx was de rivier en hades de god
dat denk ik ook altijd als ik de antwoorden daarna leesquote:Op donderdag 27 juli 2006 22:34 schreef macondo het volgende:
aaah even terug gebladerd en allemaal vragen die ik wist..
Ja ik ook, en als ik eens de tijd heb om flink te F5'en, weet ik helemaal niksquote:Op donderdag 27 juli 2006 22:35 schreef Soempie het volgende:
dat denk ik ook altijd als ik de antwoorden daarna lees![]()
ook dat treinlijntje wat geen treinlijntje meer isquote:Op donderdag 27 juli 2006 22:34 schreef macondo het volgende:
aaah even terug gebladerd en allemaal vragen die ik wist..
maar deze dus niet..
nee, die optie zou ik ook verkiezen, maar er werd ook wel eens gebruik gemaakt van iets andersquote:Op donderdag 27 juli 2006 22:38 schreef k_man het volgende:
tijdmachine toch gewoon?
Je kon er naast de tijd door reizen, ook het land door... maar ff denken...quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:39 schreef bofneger het volgende:
[..]
nee, die optie zou ik ook verkiezen, maar er werd ook wel eens gebruik gemaakt van iets anders
Ja, die. Hoe heet die wonderlijke machine?quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:40 schreef ChrisJX het volgende:
De superschroef?
quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:44 schreef bofneger het volgende:
Inderdaad de Gyronef, de helikopter,
[afbeelding]
maar we zoeken de .....?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |