Van RSCH.quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:33 schreef Haruhi het volgende:
[..]
P.S. Van welke club ben je dit seizoen fan?
Wist jij het?quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:35 schreef ChrisJX het volgende:
Kom op mensen, niet zo zeuren.
Waarom zouden Nederlandse stations niet tot algemene kennis behoren en de songtekst van een 40 jaar oud nummer wel? Er komen regelmatig hoofdpersonen voorbij uit boeken die ik nog nooit gelezen heb. Die vragen weet ik ook niet.
En ik vraag me af of er ook zo gezeurd werd als het om de lijn Den Haag - Utrecht ging.
Nee, da's te vroeg...quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:36 schreef k_man het volgende:
1983
Wist jij eigenlijk dat er in Tzummarum een station heeft gelegen?quote:
Die is goed. Hoewel het slechts de sluiting van het baanvak tussen Kerkrade Centrum en Simpelveld betrof, was daarmee eigenlijk het Miljoenenlijntje dicht.quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:38 schreef Asskicker14 het volgende:
1988
En hoe zit het dan met de mensen die nooit met de trein gaan? Die kunnen de vraag ook niet weten.quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:36 schreef Haruhi het volgende:
Feit is is dat het niet om de lijn Den Haag Utrecht ging, maar om een lijn waar schijnbaar niemand gebruik van maakt. Den Haag - Utrecht wordt door iedereen die wel eens met een trein gaat gebruikt.
Zo kan je alles wel doodredeneren.quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:41 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
En hoe zit het dan met de mensen die nooit met de trein gaan? Die kunnen de vraag ook niet weten.
Zo kun je over alles beginnen. Mensen die geen fantasy lezen weten geen Lord of the Rings-vraag, mensen die geen tv kijken weten geen filmvraag, enz. enz.
quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:50 schreef Soempie het volgende:
kaap de goede hoop, omdat ze daar konden bijladen?
Niet volledig. Dus ik moet het fout rekenen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:51 schreef Soempie het volgende:
en omdat de zeeroute korter was? en wie weet ik niet
Klopt. Dan moet je bij Harlingen overstappenquote:Op donderdag 27 juli 2006 21:48 schreef Zap het volgende:
Ik dacht dat je naar Franeker wou?
Geen Abel Tasman. En jij hebt het ook fout.quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:51 schreef ChrisJX het volgende:
Hmm... Abel Tasman?
En Kaap de Goede Hoop heet Kaap de Goede Hoop omdat die plaats vanuit het oosten de eerste is die je na lange tijd op zee tegenkomt. Dus als je daar bent kun je er weer even tegenaan
Nee en nee.quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:51 schreef Homdeck het volgende:
Omdat ze dan het gevaarlijkste gedeelte van de reis achter de rug hadden?
Vasco da Gama?
Dat gedeelte is in ieder geval goed.quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:54 schreef Soempie het volgende:
niet volledig? omdat de zeeroute naar indie korter was...
Ik snap het nietquote:Op donderdag 27 juli 2006 21:57 schreef Asskicker14 het volgende:
Dat gedeelte is in ieder geval goed.
Homdeck +1quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:58 schreef Homdeck het volgende:
Bartholomeus Diaz?
Te voet? Dat zal dan wel erg lang duren.quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:00 schreef Soempie het volgende:
maar eerder gingen ze te voet ofzo? of wel via het noorden (kan dat?)?
juist, Jean Francois was de naamquote:Op donderdag 27 juli 2006 22:04 schreef wyccie het volgende:
Champollion
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |