Tenzij Anna het koosnaampje is voor een van je hersenhelften, neequote:
Bijna! Agunnaryd is het dorp waar hij opgroeide.quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:26 schreef Asmodian het volgende:
Okee, ik zal wel ff m'n best doen om het op te lossen, maar onder protest.
1 ervan het dorp waar hij opgroeide, 1 ervan de naam van z'n eerste kind?
quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:29 schreef Asmodian het volgende:
Naam van z'n huis?
nee dus...quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:20 schreef the_disheaver het volgende:
De dorp van de oprichter dus, en de naam van zijn huis?
*toch niet, mijn fout*quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:29 schreef Asmodian het volgende:
Naam van z'n huis?
Sorry, over het hoofd gezienquote:
quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:31 schreef iamredleader het volgende:
[..]
het naam van z'n boerderij, maar omdat een boerderij een huis is keur ik hem goed
![]()
ASMODIAN +1
nu jij, maar ik moet nog veel doen in huis voor m'n vrouw terugkomt van werk. Veel plezier allemaal!
![]()
quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:20 schreef the_disheaver het volgende:
De dorp van de oprichter dus, en de naam van zijn huis?
Niks excuses, the_disheaver verdient het punt gewoonquote:Op donderdag 27 juli 2006 20:33 schreef iamredleader het volgende:
[..]
![]()
Je hebt helemaal gelijk, mijn excuus. En sorry Asmo, punt gaat naar:
![]()
the_disheaver +1
![]()
titel en auteur van dit boek.quote:Far out in the uncharted backwaters of the unfashionable end of the western spiral arm of the galaxy lies a small unregarded yellow sun.
Orbiting this at a distance of roughly ninety-eight million miles is an utterly insignificant little blue-green planet whose ape-descended life forms are so amazingly primitive that they still think digital watches are a pretty neat idea.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |