Tenzij Anna het koosnaampje is voor een van je hersenhelften, neequote:
Bijna! Agunnaryd is het dorp waar hij opgroeide.quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:26 schreef Asmodian het volgende:
Okee, ik zal wel ff m'n best doen om het op te lossen, maar onder protest.
1 ervan het dorp waar hij opgroeide, 1 ervan de naam van z'n eerste kind?
quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:29 schreef Asmodian het volgende:
Naam van z'n huis?
nee dus...quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:20 schreef the_disheaver het volgende:
De dorp van de oprichter dus, en de naam van zijn huis?
*toch niet, mijn fout*quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:29 schreef Asmodian het volgende:
Naam van z'n huis?
Sorry, over het hoofd gezienquote:
quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:31 schreef iamredleader het volgende:
[..]
het naam van z'n boerderij, maar omdat een boerderij een huis is keur ik hem goed
![]()
ASMODIAN +1
nu jij, maar ik moet nog veel doen in huis voor m'n vrouw terugkomt van werk. Veel plezier allemaal!
![]()
quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:20 schreef the_disheaver het volgende:
De dorp van de oprichter dus, en de naam van zijn huis?
Niks excuses, the_disheaver verdient het punt gewoonquote:Op donderdag 27 juli 2006 20:33 schreef iamredleader het volgende:
[..]
![]()
Je hebt helemaal gelijk, mijn excuus. En sorry Asmo, punt gaat naar:
![]()
the_disheaver +1
![]()
titel en auteur van dit boek.quote:Far out in the uncharted backwaters of the unfashionable end of the western spiral arm of the galaxy lies a small unregarded yellow sun.
Orbiting this at a distance of roughly ninety-eight million miles is an utterly insignificant little blue-green planet whose ape-descended life forms are so amazingly primitive that they still think digital watches are a pretty neat idea.
das correct, nu de auteur nogquote:Op donderdag 27 juli 2006 20:47 schreef Daffodil31LE het volgende:
Geen idee van de auteur, maar de stijl doet me denken aan HHGTTG
Daffodil31LE+1quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:18 schreef Daffodil31LE het volgende:
Audrey Hepburn
Ik weet het toch ook en ik woon niet in het noorden...quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:28 schreef Asskicker14 het volgende:
Dit kunnen toch alleen mensen weten die in het Noorden wonen?
Lekker selectief ben je dan bezig.
Maar deze vraag heeft weinig met algemene kennis te maken?quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:29 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ik weet het toch ook en ik woon niet in het noorden...
Dan doe je toch lekker niet mee. De vragen hier hebben daar sowieso weinig mee te maken.quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:30 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Maar deze vraag heeft weinig met algemene kennis te maken?
Misschien dan tijd voor een nieuwe titel?quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:30 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Dan doe je toch lekker niet mee. De vragen hier hebben daar sowieso weinig mee te maken.
Je bent het toch met mij eens, zie ik. Misschien moet je dan zelf niet meer meedoen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:31 schreef Haruhi het volgende:
Nieuwe vraag graag, dit slaat echt nergens op.
P.S. Van welke club ben je dit seizoen fan?quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:31 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Misschien dan tijd voor een nieuwe titel?![]()
[..]
Je bent het toch met mij eens, zie ik. Misschien moet je dan zelf niet meer meedoen.![]()
Dat dacht ik al.quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:32 schreef k_man het volgende:
Volgens mij gaat hier idd niemand een goed antwoord op geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |