onderhoud houden kan iedereen..quote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:59 schreef SuperwormJim het volgende:
Gewoon dit regelmatig uitvoeren: http://www.virushelp.nl/onderhoud.htm
Doe ik ook ... en heb nooit ergens last van![]()
Da's wat ik zeg .... het probleem voorkomen door regelmatig je pc'tje te onderhouden ...quote:Op zaterdag 29 juli 2006 09:06 schreef zarGon het volgende:
onderhoud houden kan iedereen..
TS, je moet gewoon het probleem voorkomen...
[knip]
mac os slettenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 12:03 schreef Captain_Le_Chuck het volgende:
Waarom heb ik nou nooit spyware
Goeie tip inderdaad, heb em net gedownload.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 09:06 schreef zarGon het volgende:
onderhoud houden kan iedereen..
TS, je moet gewoon het probleem voorkomen...
Ik had op een pc ook last van... zoals ik hiervoor ook zei,
met javacools spywareblaster even alles dichttimeren en met spybot sd bij immuniseren alle slechte paginas blokkeren...
Ik heb er nu geen last meer van, van errorsafe![]()
Nee, Errorsafe werkt net zo goed bij IE en Firefox...quote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:22 schreef Ghostbuster het volgende:
Firefox gebruiken is eigenlijk de enige echte oplossing
FireFox + adblocker = WIN WIN WINquote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nee, Errorsafe werkt net zo goed bij IE en Firefox...
Nou die klik je toch gewoon wegquote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nee, Errorsafe werkt net zo goed bij IE en Firefox...
Dat helpt bij mij helaas niks, heb er ook een tijdje last van gehadquote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:22 schreef Ghostbuster het volgende:
Firefox gebruiken is eigenlijk de enige echte oplossing
-Surfen met Firefox of Opera(door de activex...) of IE met service pack 2 (veeel minder last van activex).quote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:19 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Goeie tip inderdaad, heb em net gedownload.Volgens mij heb ik em nu helemaal door, ik heb hier nu:
Bugoff, Spyware Blaster en Spybot Search & Destroy voor het betere dichttimmer werk.
Ad-Aware en Spybot Search & Destroy voor het betere scanwerk.
Een dikke Firewall voor het blokkeren van zooi, mocht het er toch nog tussendoor sijpelen.
Correct me if I'm wrong, maar volgens mij zit je systeem dan toch redelijk dicht voor al die vieze zuigzooi.
FireFox helpt zoals gezegd niet, virussen zijn er bijna niet meer en een scanner werkt niet tegen spyware en een firewall is vervelendquote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
-Surfen met Firefox of Opera(door de activex...) of IE met service pack 2 (veeel minder last van activex).
-virusscanner, om de week even snachts laten scannen
-firewall heb ik niet, omdat ik sp2 heb en weet wat ik doe. (verder heb ik netlimiter, ik kan dus zien welke programmas gegevens sturen)
-> als je legale windows hebt, raad ik je even aan om Windows Defender te gebruiken van MS.
Hitman PROquote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:27 schreef Ghostbuster het volgende:
En ik heb hem pas geleden wel met Hitman Pro bij iemand weg gekregen.
En een paar handmatige dingetjes.
De manier om Spyware te verwijderen, is toch echt kijken welke er meelopen op je systeem, en dan gaan googlen naar oplossingen.
zo ken ik ook wel ff doorgaan...quote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:25 schreef Xrenity het volgende:
[..]
FireFox + adblocker = WIN WIN WIN
even *errorsafe* toevoegen en je hebt nergens last meer van.
Onzin want de meeste Spyware houd FF al tegen,en IE nietquote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hitman PRO![]()
![]()
[..]
zo ken ik ook wel ff doorgaan...
firefox alleen werkt niet, met een extensie wel. je kunt net zo goed zeggen, gebruik een popup blokker voor ie...
Ik gaf een reactie op zijn post. Hij vroeg of zijn pc nu dicht genoeg was..quote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:30 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
FireFox helpt zoals gezegd niet, virussen zijn er bijna niet meer en een scanner werkt niet tegen spyware en een firewall is vervelend.
Spyware niet, popup en activex wel...quote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:31 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Onzin want de meeste Spyware houd FF al tegen,en IE niet
Spyware zit bijna altijd in een popupquote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
Spyware niet, popup en activex wel...
Pfff.....quote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:35 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Spyware zit bijna altijd in een popup![]()
Opera - Check. (Die gebruik ik al jaren)quote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:28 schreef zarGon het volgende:
-Surfen met Firefox of Opera(door de activex...) of IE met service pack 2 (veeel minder last van activex).
-virusscanner, om de week even snachts laten scannen
-firewall heb ik niet, omdat ik sp2 heb en weet wat ik doe. (verder heb ik netlimiter, ik kan dus zien welke programmas gegevens sturen)
-> als je legale windows hebt, raad ik je even aan om Windows Defender te gebruiken van MS.
Roep dat niet de hard, ik had hier altijd Norton Personal Firewall op m'n server draaien en vraag me niet hoe maar af en toe kreeg ik requesters van hele vage bestandjes die probeerden te internetten. Vraag me niet hoe die scriptkiddies het voor elkaar krijgen, maar ze flikken het echt.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:30 schreef --Christiaan-- het volgende:
FireFox helpt zoals gezegd niet, virussen zijn er bijna niet meer en een scanner werkt niet tegen spyware en een firewall is vervelend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |