Nee maar ik wordt nu wel nieuwsgierigquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:30 schreef TARAraboemdijee het volgende:
We zagen rondom 22:15 hier toch iets vaags, een oranje bol of iets dergelijks wat over de Oosterpoortbuurt 'vloog'? Richting mijn huis (dus naar het westen) en toen afzwaaide naar het zuiden en stijgend wegvloog. Erg apart.
Geen knipperlichtjes, niets, kon het niet identificeren, dus een UFO. Maar als ik voor een rationele verklaring moet gaan, dat oranje leek wel vuur. Alsof hetgene iets was wat in brand stond en vloog. Misschien een soort zwevend lantaarntje was aan een ballonetje ofzo. Mijn eerste gedachte toen ik het zag was ook een luchtballon, maar daar was het te klein voor en die vliegen niet zo laat.
Iemand anders dit ook gezien?
Het slachtoffer schijn nog maar 16 geweest te zijn....quote:Dodelijke steekpartij in Drie Gezusters
Gepubliceerd op 27 augustus 2006, 03:13
Laatst bijgewerkt op 27 augustus 2006, 11:09
groningen -
Een 25-jarige man uit Groningen is vannacht rond half twee doodgestoken in café de Drie Gezusters aan de Grote Markt.. Een 16-jarige jongen uit Assen is meteen na de steekpartij als verdachte gearresteerd. Hij was vastgehouden door beveiligingsmedewerkers van het café en werd overgedragen aan de politie.
De hele zuidwand van de Grote Markt, waar de meeste cafés met elkaar in verbinding staan, werd direct na de dodelijke steekpartij ontruimd door beveiligingspersoneel en een enkele bezoeker. Een beveiligingsmedewerker en een klant verleenden het slachtofer eerste hulp, maar toen de politie arriveerde was hij al overleden. Het steekwapen werd op de plaats van het misdrijf aangetroffen.
Terwijl enkele tientallen politiemensen sporenonderzoek uitvoerden en zo veel mogelijk ooggetuigen verhoorden, bleven honderden van de jeugdige bezoekers voor de deur staan. Later in de nacht kwamen daar andere nieuwsgierigen bij. Hoewel de politie al een aantal getuigen heeft gehoord ,worden mensen die iets gezien of gehoord hebben, gevraagd om contact op te nemen met de regiopolitie Groningen, telefoon 0900-8844.
quote:Politie Groningen
Man dood door steekincident
Groningen, 27-08-2006 o Een 25-jarige man uit Groningen is zaterdagnacht na een steekincident in een café aan de Grote Markt om het leven gekomen. Een 16-jarige verdachte uit Assen is vrijwel direct na dit incident aangehouden
Volgens mij is de dader nog maar 16, niet dat het iets uitmaaktquote:Op zondag 27 augustus 2006 11:31 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Het slachtoffer schijn nog maar 16 geweest te zijn....
[..]
Je hebt gelijkquote:Op zondag 27 augustus 2006 11:35 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Volgens mij is de dader nog maar 16, niet dat het iets uitmaakt
Bah, idioten soms ook op deze planeet
In welke elitaire tent kom jij dan?quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:01 schreef Fillipe het volgende:
Ach, dat heb je over het algemeen met dat paupervolk wat in de Drie Gezusters komt. Tuig.
In ieder geval niet in tenten waar de gem. leeftijd 16 is. En dat hoeven niet persee elitaire tenten te zijn hoor. De Reus, Enzo, Club Pepper etc.quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:06 schreef Loedertje het volgende:
[..]
In welke elitaire tent kom jij dan?
Ik stond er een meter vanaf, heb 'm neer zien gaan.quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:09 schreef Londemanmp het volgende:
Dodelijke steekpartij in Groningse kroeg
Was er ruzie ofzo ?? of liep die naar die gozer toe en bam steken. ??quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:41 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Ik stond er een meter vanaf, heb 'm neer zien gaan.
Het was een jongen met een Afrikaans uiterlijk, hoogstens 55 kilo. Heb geen enkel spoor van de dader gezien, ze waren wel met een groep, volgens mij Nederlanders. Wij hadden een persoon bij ons die alle diploma's w.b. EHBO had, dus die heeft die kerel nog gewoon geprobeerd te reanimeren, was al te laat.
Volgens een Security ter plaatse ging het om een drugsmoord, maar dat is alleen van horen zeggen.
Wel eng hoe hij naar adem stokte. Je zag de dood al gewoon in z'n ogen.
Bahquote:Op zondag 27 augustus 2006 12:41 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Ik stond er een meter vanaf, heb 'm neer zien gaan.
Het was een jongen met een Afrikaans uiterlijk, hoogstens 55 kilo. Heb geen enkel spoor van de dader gezien, ze waren wel met een groep, volgens mij Nederlanders. Wij hadden een persoon bij ons die alle diploma's w.b. EHBO had, dus die heeft die kerel nog gewoon geprobeerd te reanimeren, was al te laat.
Volgens een Security ter plaatse ging het om een drugsmoord, maar dat is alleen van horen zeggen.
Wel eng hoe hij naar adem stokte. Je zag de dood al gewoon in z'n ogen.
Niet dat ik gezien heb. Er kwam in 1x een groep mensen aanlopen en liepen recht op die jongen af, liep er als het ware gewoon tegenaan en liep snel door. Nog geen halve seconde later stortte hij dus in elkaar, rare geluiden makend.quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:44 schreef Londemanmp het volgende:
[..]
Was er ruzie ofzo ?? of liep die naar die gozer toe en bam steken. ??
en b.t.w. mag er al wel 16 jarige naar binnen ??
Komt misschien (/waarschijnlijk) nog wel...quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:12 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Nee, heb ik niet gehad. Ik vond het supererg, don't get me wrong, maar had 't gewoon niet nodig ofzo.
Ik ook.. maar heb geen zin om voor jan joker de stad in te gaan.quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:34 schreef teigan het volgende:
Ik hoop van wel Maxpower, ik wilde toch nog wel even een paar boodschappen doen..
Ja hoor, ben zojuist even door de stad gelopen en alles is open.quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:26 schreef MaxPower het volgende:
Zijn de winkels vandaag eigenlijk gewoon open?
Tijdens het vuurwerk, uiteraard!quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:54 schreef Renesite het volgende:
Vanavond is het toch zeker wel droog he?
Ook in het groot en echt te zien in het Stadhuisquote:Op maandag 28 augustus 2006 12:08 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Uiteraard moet er een plaatje bij van dit beroemde schilderij van de paardenkeuring op 28 augustus van Otto Eerelman
[afbeelding]
Matig momenteelquote:Op maandag 28 augustus 2006 15:54 schreef Renesite het volgende:
Vanavond is het toch zeker wel droog he?
Gelukkig kunnen we schuilen onder jouw egoquote:Op maandag 28 augustus 2006 19:35 schreef pierce het volgende:
[..]
Tijdens het vuurwerk, uiteraard!
En dat komt allemaal omdat ik aanwezig zal zijn!![]()
quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:17 schreef Cassius het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen we schuilen onder jouw ego![]()
Nee iddquote:'t Ziet er niet veelbelovend uit op buienradar.nl![]()
We hebben onszelf daar verzopenquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:48 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Vuurwerk was echt geweldig. Wel grappig dat op het moment dat het vuurwerk begon het ook begon te plenzen, terwijl het daarvoor aldoor droog en op een gegeven moment zelfs helder was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |