Kampersquote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:38 schreef MaxMark het volgende:
Het zijn ook vaak van die kamperlui die dan vechten he. Met fietsen gooien schijnt ook verplichte wekelijkse kost te zijn..
Dat is wel de bedoelingquote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:43 schreef pekel het volgende:
Volgende week Veendam MaxMark?
Dit was meer de kant van Emmerschans opquote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:38 schreef MaxMark het volgende:
Het zijn ook vaak van die kamperlui die dan vechten he. Met fietsen gooien schijnt ook verplichte wekelijkse kost te zijn..
nee zal wel niet.. op vrijdag nooit in bras geweest?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:37 schreef kikoooooo het volgende:
Er wordt idd steeds vaker gevochten. Paar weken terug was er nog een gast met een stuk glas in zijn nek gestoken in clubzwetser.
Vechtpartijen IN de bras heb ik nog nooit meegemaakt
Vrijdag hoor je ook niet in de Bras te zitten.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:46 schreef jovink het volgende:
[..]
nee zal wel niet.. op vrijdag nooit in bras geweest?
de gekleurde medemens is er daar ook niet vies van![]()
![]()
![]()
Vrijdagmiddag vind ik het daar altijd wel tofquote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:51 schreef pekel het volgende:
[..]
Vrijdag hoor je ook niet in de Bras te zitten.
sorry thuis achter de pc is zeeeker een 2de goede mogelijk heid.....quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:51 schreef pekel het volgende:
[..]
Vrijdag hoor je ook niet in de Bras te zitten.
Voetballen, voetbal kijken wel.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:16 schreef jovink het volgende:
[..]
sorry thuis achter de pc is zeeeker een 2de goede mogelijk heid.....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat pekel zegt.... en anders Markant....quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:43 schreef pekel het volgende:
[..]
Voetballen, voetbal kijken wel.
Oja, en slapen voor de voetbalzaterdag.
Exodus maar doen danquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:59 schreef Muhammad het volgende:
[..]
Wat pekel zegt.... en anders Markant....
Bras.....![]()
Het is op de stoep buiten inderdaad gezelliger als binnenquote:
kwamen!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Het is op de stoep buiten inderdaad gezelliger als binnenTenzei je van een speciaal soort publiek houd, iedereen weet wel wat voor bezoekers daar meestal komen
![]()
Waarom heb jij fok ingesteld op 25 replys per pagina?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:47 schreef pekel het volgende:
Het zelfmoord-op-het-spoor seizoen is hierbij geopend.
Weet ik het, vanaf het begin was het zo en zo is het bij mij gebleven.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 03:33 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Waarom heb jij fok ingesteld op 25 replys per pagina?
Dan moet je gewoon 2x zoveel pagina's als ons lezenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:19 schreef pekel het volgende:
[..]
Weet ik het, vanaf het begin was het zo en zo is het bij mij gebleven..
Ja.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:23 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon 2x zoveel pagina's als ons lezen
En evenveel reacties....quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:23 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon 2x zoveel pagina's als ons lezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |