abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 augustus 2006 @ 11:41:54 #226
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_41024617
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 11:32 schreef ItsAllOutThere het volgende:
Ik snap niet waarom maar ik kon de afgelopen tijd heel mijn account niet in en ik zag mijn topic ook helemaal nergens meer terug. search zag hem ook niet.. maar ja.. zal wel.

Update..?? Nou ze is dus nog wel zwanger naar eigen zeggen, maar aangezien ik de afgelopen tijd ERUG lief ben geweest gaat daar deze week dus verandering in komen. Dus nog even afwachten.. Ja ik weet het. Het is echt heel vaag gegaan, maar ik heb me gehouden aan het advies van een poster hier dus ik speel nog even mee..

Ik update hier weer zodra ik kan.
Maar heb je nu al bewijs gezien dat ze echt zwanger is?
Een arts die niet je eigen arts is zal altijd een reçu geven, er moet een afdruk van een echo zijn, papieren van een verloskundige, uitslag van de bloedtest?
Idd meespelen lijkt me wel een goed idee maar kijk uit dat ze niet steeds gaat uitstellen totdat er niets meer aan te doen is! Of dat ze niet zwanger is maar je op een rare twisted manier zo lang mogelijk aan haar wil binden, misschien tot ze echt weer zwanger is........
Het is echt een vaag verhaal, weet ze zelf nog wel of ze zwanger is of niet?
be nice or go away
  maandag 21 augustus 2006 @ 11:45:20 #227
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_41024712
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 11:40 schreef MikeyMo het volgende:
nou is ze weer wel zwanger... wat een grap!
Untouchables schrijft:
He maar wat als ze juist die miskraam heeft gefaked?

Omdat ze bang was dat hij er alles aan zou gaan doen om het weg te laten halen?
Wat als als ze over een paar maanden ineens aan je deur klopt met een kersverse baby in dr armen?

Damn man, t lijkt wel zo'n gaar rtl4 drama! Behoorlijk scary, aangezien jij eigenlijk helemaal niet kan weten wat er allemaal in godsnaam aan de hand is!!

Het lijkt me dat Untouchables voorspellende gaven heeft, het zou best eens kunnen.
be nice or go away
  maandag 21 augustus 2006 @ 11:47:42 #228
78575 francoise
this is so real...
pi_41024798
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 11:32 schreef ItsAllOutThere het volgende:
Ik snap niet waarom maar ik kon de afgelopen tijd heel mijn account niet in en ik zag mijn topic ook helemaal nergens meer terug. search zag hem ook niet.. maar ja.. zal wel.

Update..?? Nou ze is dus nog wel zwanger naar eigen zeggen, maar aangezien ik de afgelopen tijd ERUG lief ben geweest gaat daar deze week dus verandering in komen. Dus nog even afwachten.. Ja ik weet het. Het is echt heel vaag gegaan, maar ik heb me gehouden aan het advies van een poster hier dus ik speel nog even mee..

Ik update hier weer zodra ik kan.
Ik snap er geen jota meer van.

Ze is dus nog/weer/niet zwanger en omdat jij zo lief bent geweest is ze het straks niet meer? Omdat ze dan wél eerlijk tegen je zal zijn? Offeuh...?

Damn, ik voel me iig weer beter over mijn eigen relatie.
pi_41025018
Het wordt een beetje gênant nu. Wegwezen en wel heel gauw.
pi_41029786
de liefde heeft bij hem in ieder geval nooit diep gezeten denk ik.

offtopic: tot wanneer kan je een bericht aanpassen dat je zelf geplaatst hebt?
  maandag 21 augustus 2006 @ 14:22:56 #231
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_41029986
TS,doe jezelf gewoon een plezier en smeer hem bij dat zieke wijf
pi_41030513
dus nu weer wel zwanger ? ik vind het hele verhaal maar raar ....
@ vesta, tot in de eeuwigheid
pi_41032082
Nu is ze opeens wel weer zwanger?! Knap hoor!

En jij speelt het spelletje nog even mee? Waarom? Ik zou haar een enkeltje Riagg geven!
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_41032967
ik snap er echt geen reet meer van
Tap tap tap
pi_41038063
@ vesta, tot in de eeuwigheid
[/quote]

en dat moet je dan zeker met dezelfde computer (zelfde IPadres) doen, als waarmee je het bericht gepost hebt?
pi_41042382
nee je logt gewoon in op een andere computer en je gegevens (met je geposte reacties die je weer kunt wijzigen) staan er gewoon nog hoor
pi_41047409
Eeeeehm, ik heb even deze reeks snel doorgelezen. maar het gaat nergens over. je kan niet een miskraam krijgen, dan weer zwanger zijn. en een vleesboom verwarren met een zwangerschap!?!?! was je mee naar het ziekenhuis, want ik weeeeet niet hoor, maar je hebt toch wel een errug slordige huisarts als ie dat niet eerst controleert voordat ze je uberhaupt doorverwijzen naar het ziekenhuis. Dit verhaal rammelt aan alle kanten, ik geloof er maar weinig van.
I always loved it, I still love it, and I will always love it.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 02:25:02 #238
64307 Untouchables
Kun je weven, weef dan mee
pi_41050092
Lol, ik wist t wel hoor, toch wel frappant dit. Beschamend eigenlijk ook. Ik zou dr niet veel van geloven als ik jou was TS. Het slaat nergens meer op, tis niet eens een soap meer.

Laat dat gestoorde mens alsjeblieft links liggen.
pi_41052376
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 11:53 schreef Isegrim het volgende:
Het wordt een beetje gênant nu. Wegwezen en wel heel gauw.
pi_41090268
Untouchables: jij bent echt goed!

Waarschijnlijk heeft ze de miskraam gefaked om aandacht te krijgen of ze liegt nog steeds dat ze zwanger is. TS, heb je nu al een echo of zwangerschapstest gezien?
  † In Memoriam † donderdag 5 oktober 2006 @ 09:19:42 #241
37843 lady-wrb
kortaf
pi_42381344
Een topickick van iets van 2 maanden terug is ook weer onnodig. Ik gooi m nu tijdelijk op slot. Als TS wat nieuws te melden heeft dan moet hij zich even melden via pm/FB/mail/enz.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')