abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40259502
Mijn idee, een brandstapel schijnen ze geweldig te vinden
  vrijdag 28 juli 2006 @ 02:44:21 #77
153505 Haruhi
Zo snel! Ook als 40plusser
pi_40259509
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 17:24 schreef michiel_merk het volgende:

[..]

die ontbreken

update

mn vader heeft ze al uit het huis gejaagt met de opmerking 'ga lekker buiten spelen in het zonnetje '
Goeie pa!
pi_40261261
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 02:40 schreef amvrosios het volgende:
Goths + bradstapel = geweldig
gooien we world of warcraft er ook gelijk op, gezien dat ook ''anders'' is
pi_40264236
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 17:15 schreef michiel_merk het volgende:
het moet niet gekker worden hoe jaag ik ze er uit ?inclusief mn broertje ?
Simpel, heel hard de Backstreet Boys, Britney Spears en Jessica Simpson opzetten en het er met hen over hebben wat een supersterren dat toch zijn.

Noem hun hele Discography erbij, en toon ze prachtige foto's van deze supersterren.

Wees er zeker van hun hits zeker 6 x te herhalen en zeggen dat je het zo'n enorm goed nummer vind, werkt dit niet zet dan 1 hit zoals hit me baby one more time op loop.
pi_40290895
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 11:08 schreef MiRRoRMaN het volgende:

[..]

Simpel, heel hard de Backstreet Boys, Britney Spears en Jessica Simpson opzetten en het er met hen over hebben wat een supersterren dat toch zijn.

Noem hun hele Discography erbij, en toon ze prachtige foto's van deze supersterren.

Wees er zeker van hun hits zeker 6 x te herhalen en zeggen dat je het zo'n enorm goed nummer vind, werkt dit niet zet dan 1 hit zoals hit me baby one more time op loop.
als dat de rest van het niet-gothic bezoek niet weg jaagd zegt dat genoeg over de rest.........
pi_40291984
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 11:08 schreef MiRRoRMaN het volgende:

[..]

Dit heb ik is een keer gedaan toen er 2 stink gothics (uiterlijke beschrijving: schapenhaar, loopt als iemand met een boggel, zwarte wibra kleding, stoere stekels om hun armen) die waren binnen 1 uurtje weg en heb ik hier nooit meer terug gezien
:o
pi_40292300
Hoe gives a fuck of je broertje 16 is. Waarom komt dat volk in jouw huis?
Waarom sla je ze niet eruit?
JOHNNY HEITINGA
pi_40292912
Oma: "Wie zijn die vrienden van jouw broertje, jongen?"
jij: "Oh, dat zijn goths, oma! Terwijl ieder mens een individu probeert te zijn, gaan zij met z'n allen dezelfde kleur kleding dragen en naar dezelfde depressieve muziek luisteren. Een soort conformisme zeg maar. Ze gedragen zich zeg maar precies hetzelfde als hun vrienden. Heel interessant!"
  zaterdag 29 juli 2006 @ 10:31:24 #84
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_40293318
zijn ze al weg of is het een gothgangbang geworden?
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
  zaterdag 29 juli 2006 @ 10:34:56 #85
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_40293359
Foto's
pi_40294622
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 08:11 schreef Camplo het volgende:
Hoe gives a fuck of je broertje 16 is. Waarom komt dat volk in jouw huis?
Waarom sla je ze niet eruit?
10 keer raden, de rest mochten niet computeren van hun ouders dus zochten ze een toevlucht hier maargoed mn vader heeft ze ook weggejaagt en gisteren kwamen ze weer ik deed muziek op waar bij ik zelf een alergische reactie van krijg en deed de gordijnen op voor wat licht therapie en weg waren ze ze keken me best raar aan vanwege dat muziek
pi_40296841
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 03:10 schreef misantropia het volgende:
als dat de rest van het niet-gothic bezoek niet weg jaagd zegt dat genoeg over de rest.........
LOL! Idd zie al een mallootje plus ziekenfondsbrilletje en beugeltje zitten jammen op Britney Spears en zo hahahahah jaaaaaaaaaaaaa inderdaad, dat nummer is ZO goed!!!! *vingerknippend op het ritme en uit de maat*
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 05:29 schreef mart89 het volgende:
Dit heb ik is een keer gedaan toen er 2 stink gothics (uiterlijke beschrijving: schapenhaar, loopt als iemand met een boggel, zwarte wibra kleding, stoere stekels om hun armen) die waren binnen 1 uurtje weg en heb ik hier nooit meer terug gezien
Hahahahah zo heb ik ook een keer een praise CD'tje op gezet om visite uit huis te krijgen hahahaha Je weet wel: "HE'S AN AWESOME GOD HE IS" kreeg ik een keer verkeerd verstuurd naar m'n huis hahahaha
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')