ik download even dat liedje van Bas Nijhof waar een tijdje terug een relletje over was.quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:53 schreef HostiMeister het volgende:
toen ik nog bij mijn moeder woonde en mijn zusje nog een gothic was, zette ik altijd hele harde terror muziek op, werkte dat niet ging ik altijd disney films kijken, konden ze ook niet goed tegen
maar gothic zijn is toch geen excuus om te gaan stinken ?quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:00 schreef B4stard het volgende:
Maar je moet iedereen accepteren zoals die is en trouwens, lopen hele lekkere chicks in the gothic scene en ja, ik weet waar ik over praat!!
en als je een paar lagen kleding aan hebt natuurlijk ergerquote:Op donderdag 27 juli 2006 18:27 schreef B4stard het volgende:
En trouwens met dit weer stinken we allemaal sneller dan normaal![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:10 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
ik download even dat liedje van Bas Nijhof waar een tijdje terug een relletje over was.
'''Hé gothic-meisje, wat doe je chagrijnig, je ogen staan zo dof en je zegt zo weinig. Ik ben een beetje bang voor jou. [....] Maar om daarom nou het hele jaar erbij te lopen als een zombie in een vleermuispak, zeg nou zelf, dat is een beetje raar of hang je 's nachts ook aan de balken van het zolderdak'''
In 't groepje zitten trouwens 2 meisjes, de eerste keer dat ze hier was zei ik je make-up loopt uitzij 'ja dat hoort zo dat is nog altijd beter dan een burgertrutje
![]()
Het kan veel erger vrind.quote:
ik heb boten anna ff snel gedownload , iri nr maar voor hun de doodsteekquote:Op donderdag 27 juli 2006 18:41 schreef Bob-B het volgende:
a) waarom heb je gothics in huis?
b) trance hebben ze een hekel aan, hardcore kunnen sommigen zich nog mee conformeren omdat het donker en hard is. Maar vrolijke deuntjes...mag ik Armin van Buuren - Sail adviseren, of Bart Claessen - Playmo, of 4 strings - diving, of Tiesto - Forever today...om er maar eens een paar te noemen
c) waarom heb je gothics in huis?
d) zie a en c
in 2005 kon ik er nog niet over klagenquote:Op donderdag 27 juli 2006 18:50 schreef Herr_Munk het volgende:
over gothics janken is zó 2005! Klaag eens over wat orgineels.
Face it, je loopt achter vriend!quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:57 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
in 2005 kon ik er nog niet over klagen
tja mn broertje is 16 , dat zegt al genoeg .quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:50 schreef Zuen het volgende:
Het is net een muizenplaag. Grof geschut inzetten. Maar hoe de neuk komen er gothics je huis in? En laat me raden je broertje is een onzekere puber
![]()
woonde je op jezelf?quote:Op donderdag 27 juli 2006 19:00 schreef boekenworm het volgende:
In mijn eigen gotictijd vonden ze het thuis best dat ik er zo bij liep.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |