alsof dat beetje testosteron al die kilometers draagt..quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:51 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ik steek voor niemand meer mijn hand in het vuur. Maar de informatie die ons tot dusver bekend is, stelt dat hij in alle gevallen negatief heeft getest.
Die concurenten wilden Pereiro halen maar dat mocht niet van meneer gesnapt.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:51 schreef Ericr het volgende:
Dan hadden de concurrenten beter hun best moeten doen, met alleen rekenen wilden ze de Tour winnen nu krijgen ze het lid op de neus.
Dus? Dan zeg je, "Fuck you, Floyd" en ga je er toch achter rijdenquote:Op zondag 6 augustus 2006 12:30 schreef pfaf het volgende:
[..]
Die concurenten wilden Pereiro halen maar dat mocht niet van meneer gesnapt.
en dan luisteren ze braafquote:Op zondag 6 augustus 2006 12:30 schreef pfaf het volgende:
[..]
Die concurenten wilden Pereiro halen maar dat mocht niet van meneer gesnapt.
Dat zou je wel zeggen ja.quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:34 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dus? Dan zeg je, "Fuck you, Floyd" en ga je er toch achter rijden.
En hoe heb je die samengesteld?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:16 schreef Wombcat het volgende:
Wel grappig, in 'mijn' lijst van beste wielrenners staat Pereiro nu gedeeld 472e, met 373 punten. Gedeeld met Roberto Poggiali en....Roger Walkowiak.
ben daarbij al uitgegaan van een diskwalificatie van Landis
Beetje lang om het precies uit te leggen, maar in de grote rondes krijgen de eerste 20 punten, Tour meer als Giro en die weer meer als Vuelta. Ook punten- en bergklassement punten en de etappes, plus de leiderstrui.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:49 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
En hoe heb je die samengesteld?
Totdat bekend wordt dat Pereiro onder de codenaam 9. Urco op de lijst van Fuentes staatquote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:53 schreef Leatherface het volgende:
In Tour de france 2007 werd gemeld dat Christian Prud'homme Landis inmiddels uit de uitslag van de Tour de France 2006 heeft geschrapt.
Dit zou dus betekenen dat Oscar Pereiro Sio zich nu winnaar van 93ste Tour de France mag noemen.
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:53 schreef Leatherface het volgende:
In Tour de france 2007 werd gemeld dat Christian Prud'homme Landis inmiddels uit de uitslag van de Tour de France 2006 heeft geschrapt.
Dit zou dus betekenen dat Oscar Pereiro Sio zich nu winnaar van 93ste Tour de France mag noemen.
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:09 schreef Gitanki het volgende:
Blijft een leuk TRUcje, zo'n eerbetoon aan Walkowiak.
Het blijft een overwinning van achter de groene tafel natuurlijk.quote:Op donderdag 20 september 2007 20:43 schreef Bartoli het volgende:
Het staat mooi op zijn erelijst maar goed het blijft altijd de overwinning van dat cadeautje. Klöden en Sastre dus nu mee op het podium
Ik had een tiende plaats mooier vinden staan op z'n erelijstquote:Op donderdag 20 september 2007 20:43 schreef Bartoli het volgende:
Het staat mooi op zijn erelijst maar goed het blijft altijd de overwinning van dat cadeautje. Klöden en Sastre dus nu mee op het podium
Dat is ook de plek waar hij normaal op of nabij eindigt.quote:Op donderdag 20 september 2007 20:49 schreef Cootz het volgende:
[..]
Ik had een tiende plaats mooier vinden staan op z'n erelijst
Ja, de andere 3 keer dat ie aan de Tour meedeed werd hij elke keer precies 10e...quote:Op donderdag 20 september 2007 20:56 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Dat is ook de plek waar hij normaal op of nabij eindigt.
Maar no matter how, feit is nu dat hij de Tour van 2006 heeft gewonnen. En of dat nou op een mooie of terechte manier tot stand is gekomen, doet er niet meer toe.
Hij heeft de Tour gewonnen, daar verdient hij de credits voor.
Bien hizo, seņor Pereiro Sio.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |