abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 11:47:40 #76
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_40507005
Gefeliciteerd dan maar.

Godverdegodver, wat een kuttour
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_40507974
Hij is winnaar van een Tour waar men straks niet meer over wil praten.

Het zal hem ook weinig autoriteit verlenen.
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 12:32:58 #78
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_40508036
Vorig jaar reed hij eigenlijk een betere Tour.
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 12:39:00 #79
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_40508155
Hij heeft 'm 3 keer gekregen.

Eerst dat half uur na een kansloze positie. Dan werd hij teruggepakt door Landis, maar die kreeg toen zijn inzinking, waardoor OPS hem nogmaals op een schoteltje kreeg. En toen kwam toch nog de onwaarschijnlijk remonte van Landis , maar krijgt Pereiro hem nu toch nog voor de groene tafel. Jammerste is dat hij er zelf helemaal niets aan kan doen, hij heeft alles gegeven wat hij had.

Zo'n echt Chiappucci-verhaal (als die het toen had gehaald), dat is leuk, maar dit voelt toch nog net iets anders aan, dit is pijnlijk.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_40508172
Congrats , en Landis je bent een LUL.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_40508254
Oscar Pereiro Sio
pi_40517690
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 12:39 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hij heeft 'm 3 keer gekregen.

Eerst dat half uur na een kansloze positie. Dan werd hij teruggepakt door Landis, maar die kreeg toen zijn inzinking, waardoor OPS hem nogmaals op een schoteltje kreeg. En toen kwam toch nog de onwaarschijnlijk remonte van Landis , maar krijgt Pereiro hem nu toch nog voor de groene tafel. Jammerste is dat hij er zelf helemaal niets aan kan doen, hij heeft alles gegeven wat hij had.

Zo'n echt Chiappucci-verhaal (als die het toen had gehaald), dat is leuk, maar dit voelt toch nog net iets anders aan, dit is pijnlijk.
Die remonte van Landis was natuurlijk niet echt clean.

Het is niet de eerste keer dat een renner een wedstrijd voor de groene tafel wint. Zelfs niet de eerste keer in de Tour (hoewel dat wel heel lang geleden was, in 1904, toen de eerste vier uit de uitslag werden geschrapt omdat ze een deel van het parkoers met de trein hadden afgelegd).

Dus gefeliciteerd Pereiro
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 19:20:59 #83
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_40518201
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 19:20 schreef pfaf het volgende:
Erg kut. Geen felicitaties van mijn kant.
sportief
You ask me the time
But I sense something more
And I would like to give
What I think you're asking for
pi_40518257
Hoera. De koning is dood, leve de koning.
I intend to live forever, or die trying.
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 19:28:59 #86
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_40518357
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 19:22 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:

[..]

sportief
Hij heeft leuk gefietst, maar niets verdiend. Ik zou niet weten waarom ik iemand moet feliciteren die een overwinning geschonken krijgt op deze manier.
pi_40518922
Dan hadden de concurrenten beter hun best moeten doen, met alleen rekenen wilden ze de Tour winnen nu krijgen ze het lid op de neus.
pi_40519701
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 19:28 schreef pfaf het volgende:

[..]

Hij heeft leuk gefietst, maar niets verdiend. Ik zou niet weten waarom ik iemand moet feliciteren die een overwinning geschonken krijgt op deze manier.
In de Pyreneën kwam hij tekort idd, in de Alpen kon hij mee. Tussendoor heeft hij een half uur cadeau gekregen, omdat men hem onderschatte en Phonak het werk heeft laten doen. Aangezien alle etappes even zwaar tellen, heeft men gewoon een enorme misrekening gemaakt.
Wat mij betreft verdiend gewonnen. Het is niet zo dat hij voor dat half uur cadeau geen trap heeft moeten doen. Daar heeft hij wel degelijk flink voor moeten fietsen.
pi_40520450
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 19:51 schreef Ericr het volgende:
Dan hadden de concurrenten beter hun best moeten doen, met alleen rekenen wilden ze de Tour winnen nu krijgen ze het lid op de neus.
Haha, een waarheid als een koe.
pi_40523369
een berg meer en Sastre was nummer 1..

maar goed, ze hebben het allemaal laten lopen.. Ik kijk de Vuelta wel, de alternatieve tour van dit jaar zeg maar
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
pi_40523527
Het is maar te hopen dat Pereiro niet zo dom is om straks in de Vuelta naar de verboden middelen te grijpen, omdat hij zo nodig wat te bewijzen heeft.
pi_40523571
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 22:28 schreef Leatherface het volgende:
Het is maar te hopen dat Pereiro niet zo dom is om straks in de Vuelta naar de verboden middelen te grijpen, omdat hij zo nodig wat te bewijzen heeft.
Dat zou wel stom zijn.
Hij moet idd beseffen dat hij mee kon doen om de Tourzege vanwege dat half uur wat hij cadeau kreeg, en zich verder concentreren waar hij goed op is: in de bergen uitpakken met ontsnappingen.
Ze zullen hem alleen niet nog een keer een half uur geven en een leiderstrui cadeau. (neem ik toch aan).
pi_40523639
Net alsof hij wèl alleen maar Brinta en bananen eet. .
pi_40523817
bron www.sportweek.nl

Datum: 5-aug 20:16

Óscar Pereiro moet nog even wachten voordat hij officieel tot winnaar van de Tour de France wordt uitgeroepen, maar de renner van Caisse d'Epargne gaf op een persconferentie aan zich Tourwinnaar te voelen. "Ik voel me voor 99 procent de winnaar", aldus de Spanjaard. Hij moet wel wachten totdat de beroepsprocedures van Floyd Landis zijn uitgeput.

Zaterdagochtend werd bekend dat de B-staal van Landis ook positief testte op testosteron. De Amerikaan werd vervolgens per direct ontslagen door zijn ploeg Phonak. Landis wil via beroepsprocedures zijn onschuld proberen aan te tonen.

Voor de 29-jarige Pereiro, die in de Tour op 57 seconden achter Landis eindigde, lonkt de gele trui. "Het is niet de mooiste manier om de Tour te winnen, maar als ik de zege krijg, zal ik trots zijn", zei hij. "Het is jammer dat we de positieve test niet eerder hoorden. De dag dat ik op het podium stond had de mooiste dag in mijn leven kunnen zijn."
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_40523846
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 22:29 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Dat zou wel stom zijn.
Hij moet idd beseffen dat hij mee kon doen om de Tourzege vanwege dat half uur wat hij cadeau kreeg, en zich verder concentreren waar hij goed op is: in de bergen uitpakken met ontsnappingen.
Ze zullen hem alleen niet nog een keer een half uur geven en een leiderstrui cadeau. (neem ik toch aan).
Tsja, dit is een incidentele Tour-eindzege, tot stand gekomen onder bijzondere omstandigheden.

De kans lijkt me niet erg groot dat Pereiro nog meer grote rondes gaat winnen. Ik hoop eveneens dat hij dat beseft en geen domme dingen gaat doen om zich tot echte ronderenner te proberen omvormen.

Laat hem inderdaad maar gewoon lekker aanvallen in bergritten. Dat is uiteindelijk hetgeen wat hem heeft gevormd als renner.
pi_40523903
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 22:37 schreef Leatherface het volgende:
De kans lijkt me niet erg groot dat Pereiro nog meer grote rondes gaat winnen. Ik hoop eveneens dat hij dat beseft en geen domme dingen gaat doen om zich tot echte ronderenner te proberen omvormen.
Lijkt me ook niet, en ik denk dat hij het zelf ook wel beseft.
pi_40524055
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 22:40 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Lijkt me ook niet, en ik denk dat hij het zelf ook wel beseft.
Ja. Nu is het wel zo dat de buitenwereld, nu hij eenmaal de Tour heeft gewonnen, verwacht dat hij vaker meestrijdt in de top van het klassement.

Maar als hij verstandig is legt hij die druk naast zich neer en trekt ie gewoon zijn eigen plan als vrijbuiter / aanvaller, in plaats van zich in de rol van klassementsrenner te laten duwen.
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 22:48:12 #98
106690 MiLalaa
como una manana de verano
pi_40524189
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 22:37 schreef maril het volgende:

Voor de 29-jarige Pereiro, die in de Tour op 57 seconden achter Landis eindigde, lonkt de gele trui. "Het is niet de mooiste manier om de Tour te winnen, maar als ik de zege krijg, zal ik trots zijn", zei hij. "Het is jammer dat we de positieve test niet eerder hoorden. De dag dat ik op het podium stond had de mooiste dag in mijn leven kunnen zijn."
gefeliciteerd, een leuke winnaar en verdiend.
Be sure to wear some flowers in your hair
pi_40524229
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 22:44 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Ja. Nu is het wel zo dat de buitenwereld, nu hij eenmaal de Tour heeft gewonnen, verwacht dat hij vaker meestrijdt in de top van het klassement.

Maar als hij verstandig is legt hij die druk naast zich neer en trekt ie gewoon zijn eigen plan als vrijbuiter / aanvaller, in plaats van zich in de rol van klassementsrenner te laten duwen.
De buitenwereld heeft geen hersens als ze dat verwachten. Denk dat zijn ploegleiding en zo het ook niet echt zullen verwachten.

Volgend jaar mag hij natuurlijk wel met nummer 1 starten in de Tour
pi_40524310
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 22:31 schreef Modus het volgende:
Net alsof hij wèl alleen maar Brinta en bananen eet. .
Ik steek voor niemand meer mijn hand in het vuur. Maar de informatie die ons tot dusver bekend is, stelt dat hij in alle gevallen negatief heeft getest.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')