Die remonte van Landis was natuurlijk niet echt clean.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 12:39 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hij heeft 'm 3 keer gekregen.
Eerst dat half uur na een kansloze positie. Dan werd hij teruggepakt door Landis, maar die kreeg toen zijn inzinking, waardoor OPS hem nogmaals op een schoteltje kreeg. En toen kwam toch nog de onwaarschijnlijk remonte van Landis , maar krijgt Pereiro hem nu toch nog voor de groene tafel. Jammerste is dat hij er zelf helemaal niets aan kan doen, hij heeft alles gegeven wat hij had.
Zo'n echt Chiappucci-verhaal (als die het toen had gehaald), dat is leuk, maar dit voelt toch nog net iets anders aan, dit is pijnlijk.
sportiefquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:20 schreef pfaf het volgende:
Erg kut. Geen felicitaties van mijn kant.
Hij heeft leuk gefietst, maar niets verdiend. Ik zou niet weten waarom ik iemand moet feliciteren die een overwinning geschonken krijgt op deze manier.quote:
In de Pyreneën kwam hij tekort idd, in de Alpen kon hij mee. Tussendoor heeft hij een half uur cadeau gekregen, omdat men hem onderschatte en Phonak het werk heeft laten doen. Aangezien alle etappes even zwaar tellen, heeft men gewoon een enorme misrekening gemaakt.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:28 schreef pfaf het volgende:
[..]
Hij heeft leuk gefietst, maar niets verdiend. Ik zou niet weten waarom ik iemand moet feliciteren die een overwinning geschonken krijgt op deze manier.
Haha, een waarheid als een koe.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:51 schreef Ericr het volgende:
Dan hadden de concurrenten beter hun best moeten doen, met alleen rekenen wilden ze de Tour winnen nu krijgen ze het lid op de neus.
Dat zou wel stom zijn.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:28 schreef Leatherface het volgende:
Het is maar te hopen dat Pereiro niet zo dom is om straks in de Vuelta naar de verboden middelen te grijpen, omdat hij zo nodig wat te bewijzen heeft.
Tsja, dit is een incidentele Tour-eindzege, tot stand gekomen onder bijzondere omstandigheden.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:29 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat zou wel stom zijn.
Hij moet idd beseffen dat hij mee kon doen om de Tourzege vanwege dat half uur wat hij cadeau kreeg, en zich verder concentreren waar hij goed op is: in de bergen uitpakken met ontsnappingen.
Ze zullen hem alleen niet nog een keer een half uur geven en een leiderstrui cadeau. (neem ik toch aan).
Lijkt me ook niet, en ik denk dat hij het zelf ook wel beseft.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:37 schreef Leatherface het volgende:
De kans lijkt me niet erg groot dat Pereiro nog meer grote rondes gaat winnen. Ik hoop eveneens dat hij dat beseft en geen domme dingen gaat doen om zich tot echte ronderenner te proberen omvormen.
Ja. Nu is het wel zo dat de buitenwereld, nu hij eenmaal de Tour heeft gewonnen, verwacht dat hij vaker meestrijdt in de top van het klassement.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:40 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet, en ik denk dat hij het zelf ook wel beseft.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:37 schreef maril het volgende:
Voor de 29-jarige Pereiro, die in de Tour op 57 seconden achter Landis eindigde, lonkt de gele trui. "Het is niet de mooiste manier om de Tour te winnen, maar als ik de zege krijg, zal ik trots zijn", zei hij. "Het is jammer dat we de positieve test niet eerder hoorden. De dag dat ik op het podium stond had de mooiste dag in mijn leven kunnen zijn."
De buitenwereld heeft geen hersens als ze dat verwachten. Denk dat zijn ploegleiding en zo het ook niet echt zullen verwachten.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:44 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ja. Nu is het wel zo dat de buitenwereld, nu hij eenmaal de Tour heeft gewonnen, verwacht dat hij vaker meestrijdt in de top van het klassement.
Maar als hij verstandig is legt hij die druk naast zich neer en trekt ie gewoon zijn eigen plan als vrijbuiter / aanvaller, in plaats van zich in de rol van klassementsrenner te laten duwen.
Ik steek voor niemand meer mijn hand in het vuur. Maar de informatie die ons tot dusver bekend is, stelt dat hij in alle gevallen negatief heeft getest.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:31 schreef Modus het volgende:
Net alsof hij wèl alleen maar Brinta en bananen eet..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |