Tusssen Daniela en Geesje toch? Danielle was die "koekeledosie" met blonde hair-extensions, Daniela de ex-Jehova's Getuige met de rollende ogen.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:32 schreef Hunter het volgende:
Stefan klopt, die was helemaal de weg kwijt tussen Danielle en Geesje
Barjufvrouw, garderobejufvrouw, zoiets ...quote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:52 schreef Scrutinizer het volgende:Welk baantje hadden Judith en Daniela samen, de zomer na hun deelname aan Big Brother?
Mwah, ik reken het goed omdat ik er vandoor moet. Ze waren toiletjuffrouw bij een strandtent.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:40 schreef Hunter het volgende:
[..]
Barjufvrouw, garderobejufvrouw, zoiets ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het antwoord staat er alleen niet in, maar toch knap gevonden: al zeg ik het zelf![]()
Gaat mij net zo. Ik weet wel dat er iemand ooit uit de bus was gezet, wegens strafblad. En kan me ook iets herinneren dat dinnetetje van toen (die BB wel altijd volgde) iets zei over iemand die eruit was gezet......quote:
Die bijna ging nog over de openstaande vraag van Sanne:quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Gaat mij net zo. Ik weet wel dat er iemand ooit uit de bus was gezet, wegens strafblad. En kan me ook iets herinneren dat dinnetetje van toen (die BB wel altijd volgde) iets zei over iemand die eruit was gezet......
Dat was Gert Janquote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
Was dat niet omdat hij iemand had verkracht/aangerand, door haar pilletjes te hebben gegeven?
Sjipsssssssssssssss, dat had ik gisteren ergens opgezochtquote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:13 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Die bijna ging nog over de openstaande vraag van Sanne:
Tijdens de Bad Brother meeting in 2001 lazen Sabine en Bart iets voor op het podium.
Vraag is: Wat lazen zij voor?
Daar is opzoeken inmiddels toegestaan
Dat was Jobquote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Gaat mij net zo. Ik weet wel dat er iemand ooit uit de bus was gezet, wegens strafblad. En kan me ook iets herinneren dat dinnetetje van toen (die BB wel altijd volgde) iets zei over iemand die eruit was gezet......
Onder mijn spoiler zit het topic over die meetingquote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Sjipsssssssssssssss, dat had ik gisteren ergens opgezocht
Maar dat weet ik nu dus niet meer, welke URL daar bij zat.
Ik choogelde iets, en kwam het tegen, maar ja, ik verschoon altijd mijn geopende bestanden.
De Bus en z'n platencontract. Hij was van te voren al (net als Joost) uitgekozen om op de Nederlandse TV te komen.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:19 schreef Hunter het volgende:
Ok dan, wat is de connectie tussen Jop en Big Brother?
Job is een van de deelnemers van BB6quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:19 schreef Hunter het volgende:
Ok dan, wat is de connectie tussen Jop en Big Brother?
Als dat het format is dan gaat BB6 kompleet kapot.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:22 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Job is een van de deelnemers van BB6![]()
Alweer een scoop![]()
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:49 schreef Peter6000 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het antwoord staat er alleen niet in, maar toch knap gevonden: al zeg ik het zelf![]()
![]()
Als je ff goed leest, staat het antwoord er wel in!Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
Heb het 3 keer doorgelezen hoorquote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:32 schreef Sanne het volgende:
[..]![]()
![]()
Als je ff goed leest, staat het antwoord er wel in!
De Pannonica en MW archieven zijn helaas in de bermuda triangle van het Internet verdwenen. Toch staat het erin. In de OP notabene. Nog een half uur, dan geef ik het antwoord.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:34 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Heb het 3 keer doorgelezen hoor![]()
Er staat dat jou verslag ervan op Pannonica staat, en dat is niet te vinden (of ik lees niet goed, kan ook).
En in het archief van Mediawatchers dus ook al niet
Weet je de vraag nog wel?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:40 schreef Peter6000 het volgende:
Postzegels worden niet vergoed door Bad-Brother.com?
Finally!!!!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:49 schreef Peter6000 het volgende:
Ze lazen een speciale column van Nico Dijkshoorn voor?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niets, ivm het grote aantal hints dat ik nodig hadquote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En wat heb je nu gewonnen, met die uiterst moeilijke vraag?
Fout, het heeft met een veel eerdere BB te makenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:22 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Job is een van de deelnemers van BB6![]()
Alweer een scoop![]()
quote:Op Vr 08 Jun 2001 0:48 schreef luupje op MW:
... ondanks dat ik eigenlijk de gesproken column van DD wel had willen horen ...
op Vr 08 Jun 2001 9:55 schreef ArjanG op MW:
... De geproken collumn is om 01.00 uur voorgelezen door Sabine en Bart. ...
Roel?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:42 schreef Hunter het volgende:
Wie heeft er (naar eigen zeggen) nog meer voor joyriding in de bajes gezeten?
Kon me opeens weer herinneren dat Roel het wel eens over Coldplay had gehad.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:14 schreef Peter6000 het volgende:
Ja, die is goed (da`s snel)
Nee, Tanjaquote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:33 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Roel?
heb ook al een nieuwe vraag bedacht
Nope...Zou wel des te genanter voor hem geweest zijn...quote:
Nee,quote:Op zondag 30 juli 2006 15:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Kelly?
quote:
quote:
quote:Op zondag 30 juli 2006 15:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Arthur?
quote:
BB-2 ?quote:Op zondag 30 juli 2006 15:55 schreef Nostalgist het volgende:
Nieuwe vraag: In welke (NL) serie stonden alle bewoners op het punt BB te verlaten ?
Ok, zal er de volgende keer aan denken...quote:Op zondag 30 juli 2006 15:56 schreef tong80 het volgende:
Ok nu je het zegt ja. Maar je had wel een paar hintjes mogen geven hoor.
Geen idee eigenlijk. De tweede?quote:Op zondag 30 juli 2006 15:55 schreef Nostalgist het volgende:
Nieuwe vraag: In welke (NL) serie stonden alle bewoners op het punt BB te verlaten ?
quote:
quote:Op zondag 30 juli 2006 16:05 schreef Scrutinizer het volgende:
O, dat was BB1
Dat tomatendansding?quote:Op zondag 30 juli 2006 16:12 schreef Nostalgist het volgende:
Welke dans was populair in het BB-3 huis?
Kabouter Plop.quote:Op zondag 30 juli 2006 16:12 schreef Nostalgist het volgende:
Welke dans was populair in het BB-3 huis?
quote:Op zondag 30 juli 2006 18:19 schreef scanman01 het volgende:
Pannonica?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |