ik vind hem mooi gevondenquote:Op donderdag 27 juli 2006 16:46 schreef gebruikersnaam het volgende:
tour de farce
quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:50 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Niet te geloven...Het blijft een echte Amerikaan
lance Amstrong is nooit betraptquote:Op donderdag 27 juli 2006 16:50 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Niet te geloven...Het blijft een echte Amerikaan
Kun je nagaan hoe een Italiaanse voetbalsupporter zich moet voelen als na 38 weken competitie de nummer één degradeert.quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:46 schreef SCH het volgende:
Volg je het 3 weken, blijkt de winnaar een dopingzondaar te zijn. Wat een gehuichel en bedrog.
jawelquote:Op donderdag 27 juli 2006 16:52 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
lance Amstrong is nooit betrapt
Daar heb ik zo mijn twijfels over...quote:
Dit heeft niets met de Fransen te maken. Waarom zou Phonak anders toelichten dat Landis daadwerkelijk doping gebruikt heeft?quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:55 schreef Almere-Dude het volgende:
Het zou wel ongelooflijk dom zijn van Landis als het echt waar is, maar eigenlijk denk ik dat de Fransen een beetje gefrustreerd zijn en nu Landis proberen te naaien.
Dat is ook niet gebeurd, ze hebben gezegd dat hij idd positief is getest bij de 1e test, maar dat het om een natuurlijk verhoging gaat.quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:56 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
Dit heeft niets met de Fransen te maken. Waarom zou Phonak anders toelichten dat Landis daadwerkelijk doping gebruikt heeft?
kleine jan tegen pappa sterkstaaltje: "pappa ik wil bloeddoping anders win ik geen enkele wedstrijd meer. Mijn vriendjes doen het ook, waarom mag ik het dan niet?"quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:50 schreef SterkStaaltje het volgende:
Ik pleit voor toestaan van bloeddoping. Dan is iedereen weer gelijk wat dat betreft.
Ach jantje, je bent bijna jarig dus als jij dat wil!quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:59 schreef LENUS het volgende:
[..]
kleine jan tegen pappa sterkstaaltje: "pappa ik wil bloeddoping anders win ik geen enkele wedstrijd meer. Mijn vriendjes doen het ook, waarom mag ik het dan niet?"![]()
Bij jan heeft het ook niet gewerktquote:Op donderdag 27 juli 2006 16:59 schreef LENUS het volgende:
[..]
kleine jan tegen pappa sterkstaaltje: "pappa ik wil bloeddoping anders win ik geen enkele wedstrijd meer. Mijn vriendjes doen het ook, waarom mag ik het dan niet?"![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |