daarvoor moet je dan ook wel vliegen jaquote:Op donderdag 27 juli 2006 16:26 schreef KillOrBeKilled het volgende:
nooit geen last van...
Ja doe dat dan ja, dan krijg je ze ook hequote:Op donderdag 27 juli 2006 16:29 schreef Inorbit het volgende:
[..]
daarvoor moet je dan ook wel vliegen ja
Ik heb er voor in die gare schijtvliegtuigjes van ze gezeten. stomme boeings zonder tv'tjes.quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:57 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Ja doe dat dan ja, dan krijg je ze ook he
Ja dan moet je ook met een echte maatschappij vliegen he, singapore airlines bijvoorbeeld. Niet zo'n ex-nederlandse maatschappij als klm.quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:59 schreef Inorbit het volgende:
[..]
Ik heb er voor in die gare schijtvliegtuigjes van ze gezeten. stomme boeings zonder tv'tjes.
er wordt genoeg gevlogen, alleen staan mijn miles na een halve week op mijn flying blue account.quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:29 schreef Inorbit het volgende:
[..]
daarvoor moet je dan ook wel vliegen ja
bijna silver hoorquote:Op maandag 31 juli 2006 15:35 schreef KillOrBeKilled het volgende:
[..]
er wordt genoeg gevlogen, alleen staan mijn miles na een halve week op mijn flying blue account.
maar ik ben dan ook gold member en geen ivory-loser![]()
ff doorbijten nog, je bent er bijnaquote:
Portugaliaquote:Op donderdag 27 juli 2006 17:12 schreef Inorbit het volgende:
dat is vrij moeilijk kan ik je vertellen voor bestemmingen als portugal en cyprus
Stewardessen zijn er ook niet voor het mooie..quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:25 schreef Catbert het volgende:
Ze moeten alleen wel eens wat aan die stewardessen doen zeg, die zijn tegenwoordig gewoon altijd lelijk...
Ik weet zo langzamerhand wel waar de nooduitgangen zitten hoor. En als je vindt dat stewardessen niet mooi hoeven zijn moet je eens met Lauda Air vliegen. Helaas vliegen die niet op de VSquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:40 schreef nsfw het volgende:
Stewardessen zijn er ook niet voor het mooie..
Die zijn er voor jouw veiligheid![]()
het was met Cyprus air. maar dat hoort allemaal bij elkaar. en KLM doet dan mijn miles bijtellenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:23 schreef nsfw het volgende:
[..]
Portugalia
TAP
Cyprus Airways
Transavia.com
Dat is vrij makkelijk kan ik je vertellen voor bestemmingen als portugal en cyprus
Deze maatschapijen vliegen gewoon vanaf schiphol
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |