quote:Phonak confirms Landis positive
The Phonak team has confirmed the speculation that Floyd Landis returned a positive A sample after his win in stage 17 of the Tour de France. "The Phonak Cycling Team was notified yesterday by the UCI about an unusual level of Testosterone/Epitestosterone ratio in the test made on Floyd Landis after stage 17 of the Tour de France," said the team in a statement. "The team management and the rider were both totally surprised of this physiological result.
"The rider will ask in the upcoming days for the counter analysis to prove either that this result is coming from a natural process or that this is resulting from a mistake in the confirmation. In application of the Pro Tour Ethical Code, the rider will not race anymore until this problem is totally clear.
"If the result of the B sample analysis confirms the result of the A sample, the rider will be dismissed and will then pass the corresponding endocrinological examinations."
http://www.cyclingnews.com/news.php?id=news/2006/jul06/jul27news3
Ja.quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:11 schreef ultra_ivo het volgende:
Heb ik net deel 7 helemaal gelezen, zit ie al dicht.
Bron??quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:11 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
gebruikt mijn quote als openingspost....is beter
![]()
Cyclingnews, doorgaans betrouwbaar.quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:12 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
zelf gefabriceerde quote?
zie geen bron
Bron: http://teletekst.nos.nlquote:***IELRENNEN***************************
**** Landis tijdens Tour betrapt
**Floyd Landis heeft positief getest op
het gebruik van het verboden middel
testosteron tijdens de Tour de France,
die door de Amerikaan gewonnen werd.
Het nieuws werd naar buiten gebracht
door zijn eigen Phonakploeg.
(later meer)
quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:13 schreef Eppie_NL het volgende:
bron staat er toch bij jongens
quote:**** Landis tijdens Tour betrapt
**Floyd Landis heeft positief getest op
het gebruik van het verboden middel
testosteron tijdens de Tour de France,
die door de Amerikaan gewonnen werd.
Het nieuws werd naar buiten gebracht
door zijn eigen Phonakploeg.
Shakira shakira...quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:16 schreef Bartoli het volgende:
[..]
geweldig signature met "mijn heupen liegen niet"![]()
![]()
Neem van mij aan dat een waarde boven de 6:1 bijna nooit door natuurlijke oorzaken kan voorkomen, dan moet je echt een voorgeschiedenis hebben.quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:17 schreef Robar het volgende:
Maar ze zeggen dus dat het om een natuurlijke waarde moet gaan?
Het zal mij benieuwen!!!
Zal hem zeker 2 jaar schorsing opleveren inderdaad.quote:
Goed mogelijk, afwachten dus.quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:18 schreef GotenSSJ het volgende:
Niks einde carriere...
Dalijk blijkt het allemaal te komen door die inspanning, en gaat hij gewoon vrij uit..
Is dat dan de waarde volgens de eerste tests?quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:17 schreef Ericr het volgende:
[..]
Neem van mij aan dat een waarde boven de 6:1 bijna nooit door natuurlijke oorzaken kan voorkomen, dan moet je echt een voorgeschiedenis hebben.
Dat heeft G-J Theunisse ook proberen aan te tonen, nooit gelukt.quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:18 schreef GotenSSJ het volgende:
Niks einde carriere...
Dalijk blijkt het allemaal te komen door die inspanning, en gaat hij gewoon vrij uit..
Anders wordt je niet positief bevonden, dus ja.quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:19 schreef Robar het volgende:
[..]
Is dat dan de waarde volgens de eerste tests?
Zeker gezien de situatie, dag ervoor etc.quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:17 schreef Ericr het volgende:
[..]
Neem van mij aan dat een waarde boven de 6:1 bijna nooit door natuurlijke oorzaken kan voorkomen, dan moet je echt een voorgeschiedenis hebben.
huh dan moet Rasmussen ook positief testen en alle renners....want leveren allemaal een grote inspanning....Hij heeft gewoon gebruikt klaar uitquote:Op donderdag 27 juli 2006 16:18 schreef GotenSSJ het volgende:
Niks einde carriere...
Edit : Al geloof ik er niks van, ik denk ook dat hij gebruikt heeft, maar wil alleen aangeven dat het niet per se einde carriere hoeft te zijn![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |