Damn.quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:40 schreef jackson het volgende:
[..]
Nu ga ik niet meer bellen ook. Hoer![]()
Tof.quote:
opening 2...quote:
Wat is je probleemquote:Op donderdag 27 juli 2006 22:41 schreef Christine het volgende:
[..]
Alsof je zonder die opmerking wel ging bellen.
Je wilde dat ik niet zo bellen heh ?! Argh...quote:
Kan je zelf nog niet eens een foto maken ?quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:41 schreef liefie_ het volgende:
ik heb wauwie nieuwe schoenen
ik ga morgen proberen of iemand een foto van ze kan maken want ze zijn zo wauwie
Óch.quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:42 schreef jackson het volgende:
[..]
Je wilde dat ik niet zo bellen heh ?! Argh...![]()
nee hoor.. teveel slechte invloeden van hier..quote:
het is liefie_ , die kan van een draadloos netwerk een draadnetwerk makenquote:Op donderdag 27 juli 2006 22:43 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Kan je zelf nog niet eens een foto maken ?
helaas, ik ookquote:
Ik bel je wel wakker over een paar uur. Slaperig klink je wel geilquote:
Geef mij maar weer de schuld.quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:43 schreef nixxx het volgende:
[..]
nee hoor.. teveel slechte invloeden van hier..
Zonder ergens aan te zittenquote:Op donderdag 27 juli 2006 22:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
het is liefie_ , die kan van een draadloos netwerk een draadnetwerk maken
het is de schuld van Q!!!!!quote:
oh, ik dacht dat je mocht kiezenquote:Op donderdag 27 juli 2006 22:43 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat dnek jij ook? t staat op je kaartje toch of welke lichting bedoelde je dan?
weer watjequote:Op donderdag 27 juli 2006 22:47 schreef nixxx het volgende:
en dat ik ga slapen ook!
1 zal wel al volzitten misschien kunnen wij iig wat langer blijven liggenquote:Op donderdag 27 juli 2006 22:46 schreef Christine het volgende:
[..]
oh, ik dacht dat je mocht kiezen![]()
ik zit idd ook bij 2
Krijg nou wat.... zoiets zegt die knaap van die mcdondals reclame ook. Maar dan vagerquote:Op donderdag 27 juli 2006 22:48 schreef Christine het volgende:
De modder kan de smaracht dan wel verbergen, hij kan hem niet vuil maken.
uitslapenquote:Op donderdag 27 juli 2006 22:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
1 zal wel al volzitten misschien kunnen wij iig wat langer blijven liggen![]()
smaragdquote:Op donderdag 27 juli 2006 22:48 schreef Christine het volgende:
De modder kan de smaracht dan wel verbergen, hij kan hem niet vuil maken.
Joh, dacht je dat ik dat zelf had verzonnen?quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:49 schreef jackson het volgende:
[..]
Krijg nou wat.... zoiets zegt die knaap van die mcdondals reclame ook. Maar dan vager![]()
met "ch" is tofferquote:
het is de hittequote:
Het duurt nog wel even voor ik in slaap val, hoor!quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:44 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik bel je wel wakker over een paar uur. Slaperig klink je wel geil
Hehehe 's ochtends vroeg? tis ene ideequote:Op donderdag 27 juli 2006 22:49 schreef Christine het volgende:
[..]
uitslapen.
of alvast indrinken ergens.
Nee, maar ik zet em elke keer harder als die 2e vent wat gaat zeggen maar had er nog niet zoveel chocalde van gemaakt als jij nuquote:Op donderdag 27 juli 2006 22:49 schreef Christine het volgende:
[..]
Joh, dacht je dat ik dat zelf had verzonnen?.
Dan weet ik datquote:Op donderdag 27 juli 2006 22:50 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het duurt nog wel even voor ik in slaap val, hoor!
Hij zegt het niet erg duidelijk, nee... maar het is te verstaanquote:Op donderdag 27 juli 2006 22:50 schreef jackson het volgende:
[..]
Nee, maar ik zet em elke keer harder als die 2e vent wat gaat zeggen maar had er nog niet zoveel chocalde van gemaakt als jij nu![]()
Waar spreken we af?quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Hehehe 's ochtends vroeg? tis ene idee
Als je uit Den Haag komt versta je een hoop, of er gewoond hebtquote:Op donderdag 27 juli 2006 22:51 schreef Christine het volgende:
[..]
Hij zegt het niet erg duidelijk, nee... maar het is te verstaan.
Mijn mixje is iets interessanter dan alleen dat.quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:52 schreef jackson het volgende:
[..]
Als je uit Den Haag komt versta je een hoop, of er gewoond hebt![]()
Brabant!quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:54 schreef Christine het volgende:
[..]
Mijn mixje is iets interessanter dan alleen dat.
Drents, Fries, Brabants en Haags door elkaar..
Heel raar dat je de eerste 3 keer heel wat anders leestquote:
nep breezahquote:Op donderdag 27 juli 2006 22:53 schreef liefie_ het volgende:
heb geen webcam bij me en geen digifototoestel
vandaar
Jah want die brabanders lullen allemaal onzin... dus versta je de rest van de wereld dan ook wel aardigquote:Op donderdag 27 juli 2006 22:56 schreef Christine het volgende:
[..]
Joah. Ik versta dus alles. Zelfs Afrikaans.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |