Ah, ik heb dus links te weinig H's neer gezet. Of rechts teveel. Toch blijf ik erbij dat ik het dichste bij wasquote:Op donderdag 27 juli 2006 16:11 schreef Gatalin het volgende:
Ik ben maar even gaan kijken op wikipedia, die komen met dit aanzetten:
12H2O + 6CO2 + licht → C6H12O6 (glucose) + 6O2 + 6H2O
Zal niet de eerste keer zijn dat iemand dat toch zijn punten krijgt. Als ik ergens over zeur krijg ik ook altijd 'vragensteller beslist' naar mijn hoofd geslingerd dus waar zou dat nu niet op gaanquote:
Dichtste bij van de foute antwoorden jaquote:Op donderdag 27 juli 2006 16:12 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Ah, ik heb dus links te weinig H's neer gezet. Of rechts teveel. Toch blijf ik erbij dat ik het dichste bij was
Ja dag!quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:16 schreef Haruhi het volgende:
Naja whatever, ik ben zovaak 'met vragensteller beslist' genaaid, ik mag ook wel eens aan de goeie kant staan, ik stel gewoon een vraag.
Doe wel iets makkerlijkere:
Beschrijf het proces van osmose
quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:18 schreef Jayhawk het volgende:
ik heb diegene van wie ik vond dat die het er dichtste bij zat de punten gegeven. Anders blijven we aan de gang
ja, dat had je zelf toch al gevraagd drolquote:Op donderdag 27 juli 2006 16:19 schreef Soempie het volgende:
osmose: water gaat in of uit de cel. Om bv het zoutgehalte gelijk te maken.
Waarom ben ík nou weer een drol, jezus christus hoe kanker sneu kan je doen over een fucking quiz. Bekijk het ook maarquote:Op donderdag 27 juli 2006 16:19 schreef Soempie het volgende:
osmose heb ik al gevraagd drol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |