Bij mij zegt-ie dat er geen Exif info op staatquote:Op donderdag 27 juli 2006 17:48 schreef Fliepke het volgende:
Nou je kunt even de exif informatie achterhalen van de originele foto en daar staat als het goed is in wanneer die is gemaakt. Daarna bel je met de efteling om te vragen of iemand zijn camera (met type en merk) is verloren op die dag in de efteling
Of staan er later ook nog fotos op?
En zo wel, dan kan ik me niet voorstellen dat de eigenaar de cam terug wilquote:Op donderdag 27 juli 2006 17:55 schreef Fliepke het volgende:
daarom zeg ik ook de originele. Kan me niet voorstellen dat die cam dit heeft uitgepoept
quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:10 schreef Robertje het volgende:
Horizon staat scheef
waarom zou hij dan hier de betreffende persoon zoeken.....quote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:03 schreef Hendrik38 het volgende:
er is zeker een beloning uitgeloofd die jij wil opstrijken?
Mysterie opgelost...geld binnen?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:04 schreef Gijsje het volgende:
[..]
waarom zou hij dan hier de betreffende persoon zoeken.....
Ow, ik dacht dat misschien de camera scheef werd gehouden tijdens de opname.quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:10 schreef Robertje het volgende:
Horizon staat scheef
sjonge... sommige snappen ook niks van fotografie he....quote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:15 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat misschien de camera scheef werd gehouden tijdens de opname.
En sommigen snappen niets van deze smiliequote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:17 schreef Funksoldier het volgende:
[..]
sjonge... sommige snappen ook niks van fotografie he....![]()
Dat Yvonne met haar poederkapsel er bij staat zag ik al.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:54 schreef IkWilbert het volgende:
Hey dat zijn Anja, Simone, Debby, Carolien, Ilse, Astrid en Yvonne!![]()
Nee hij vindt een van deze dames leuk en hoopt haar zo op te sporenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:03 schreef Hendrik38 het volgende:
er is zeker een beloning uitgeloofd die jij wil opstrijken?
Een opsporingsprogramma omdat iemand z'n cam verloren is, of snap ik het niet?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 08:49 schreef SnuggLe het volgende:
Ja is baggerkwaliteit
Maar hij komt van RTV-west af, een opsporingsprogramma aldaarMaar toch maar even posten hier
Neheee, die vrouwen zijn spoorloos, je begrijpt het niet!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:01 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Een opsporingsprogramma omdat iemand z'n cam verloren is, of snap ik het niet?
En die zijn in 1980 al verdwenen? Toen hadden ze toch geen digicams?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:02 schreef B4CO het volgende:
[..]
Neheee, die vrouwen zijn spoorloos, je begrijpt het niet!![]()
krekkieeeeeequote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:09 schreef DanseMacabre het volgende:
Haha, die derde van rechts is krèk mn rector.
Nou, dan is het raadsl opgelost toch...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:09 schreef DanseMacabre het volgende:
Krèkquote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:09 schreef DanseMacabre het volgende:
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:53 schreef gebruikersnaam het volgende:
Ik herken die met die Lange nek daar achter de bosjes
Vast niet alleen Fries, ik kom oorspronkelijk uit het Oosten.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:08 schreef Hendrik38 het volgende:
Is een fries woord voor "net"
Ik dacht dat het een naam was.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:26 schreef JDude het volgende:
[..]
Krèk. Ik dacht dat dat woord was uitgestorven
.
en sommige snappen niet hoe ze dubbelzinnigheid uit een zin moeten halen...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:50 schreef Lucille het volgende:
[..]
En sommigen snappen niets van deze smilie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |