quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:57 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Zij ziet hem toch ook zitten en is dus een concurrente als ik het zo lees.
en ik neem het op voor TS dus is die andere vrouw een bimbo
Goed teken dit dat hij liever (stiekem) met jou ergens zit dan met haar.quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:56 schreef jewelsophie het volgende:
Die vriendin zal hij niets mee beginnen. Maar denk wel dat zij het zou willen. Ze zegt wel niets te voelen voor hem, maar ze is iig geen steun. Ze wil overal mee naartoe. Zodanig erg dat ik (en hij ook) moeten liegen om eens met elkaar te kunnen praten
je hebt dus nog een plaatsje over wil je zeggenquote:Op donderdag 27 juli 2006 16:58 schreef jewelsophie het volgende:
Die vriendin is helemaal geen bimbo. Kom er super goed mee overeen. Enkel dat ene punt is beetje moeilijk. Ze gaat dus mee omdat we eerst met 4 zouden zijn. Nog een andere vriendin van mij. Die haakte vorige week af. Daarmee... Maar neen, het is geen bimbo
jaaaaajajajaja lekker aan het jatten he ?quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:01 schreef Sc0rPi0n het volgende:
zal ik meegaan en die vriendin versieren![]()
Dat is nu nog eens een goed voorstel...quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:01 schreef Sc0rPi0n het volgende:
zal ik meegaan en die vriendin versieren![]()
ja, jij was idd eerst. Moest er iemand meemogen ben jij de eerste he....quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:01 schreef spinnertje het volgende:
[..]
jaaaaajajajaja lekker aan het jatten he ?
quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:03 schreef jewelsophie het volgende:
[..]
ja, jij was idd eerst. Moest er iemand meemogen ben jij de eerste he....
Wablief?quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:03 schreef Viper_74 het volgende:
Waar blijven de mooie lemmings jongens
"2 Weken neuken op vakantie met 2 sletjes"
LOLquote:Op donderdag 27 juli 2006 17:05 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
nee kijken hoe die vriendin eruit ziet anders mag jij ze hebben
quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:03 schreef spinnertje het volgende:
ik moet duidelijker zijn ik moet duidelijker zijn ik moet duidelijker zijn ik moet duidelijker zijn ik moet duidelijker zijn ik moet duidelijker zijn ik moet duidelijker zijn ik moet duidelijker zijn ik moet duidelijker zijn ik moet duidelijker zijn ik moet duidelijker zijn ik moet duidelijker zijn ik moet duidelijker zijn ik moet duidelijker zijn ik moet duidelijker zijn
iddquote:Op donderdag 27 juli 2006 17:05 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
nee kijken hoe die vriendin eruit ziet anders mag jij ze hebben
edit;quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:06 schreef jewelsophie het volgende:
weet niet hoe ik dat moet doen... anders stuurde ik wel eens een foto van ons drietjes
Als je hem doormailt pleur ik hem wel onlinequote:Op donderdag 27 juli 2006 17:06 schreef jewelsophie het volgende:
weet niet hoe ik dat moet doen... anders stuurde ik wel eens een foto van ons drietjes
Owkee, maar wat wordt nu het plan van aanpak?quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:06 schreef jewelsophie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |