abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 27 juli 2006 @ 15:53:35 #1
149925 jewelsophie
romantisch zieltje
pi_40240627
Ik ben 25. Ik heb sinds een jaar mijn eigen zaak, maar daardoor dus geen financiële zekerheid. Ik zou heel graag alleen gaan wonen. Mijn eigen stekje vinden.
Nu is er een goeie vriend van mij die een huisje gaat kopen en mij een kamer zou verhuren. Op die manier zouden we samen wonen maar heb ik geen al te zware kosten. Het enige waar ik voor moet kijken is mijn kamermeubilair.
Op zich vind ik dat een zeer goed voorstel. (al vinden mijn ouders het een beetje moeilijk met dat het met een man is dat ik zou gaan samenwonen)
Het probleem voor mij is eerder dat ik gevoelens heb voor die jongen, en dat ik niet weet hoe wij zullen evolueren in de toekomst? Denken jullie dat dat samenwonen een relatie in de weg zou staan of net omgekeerd?
  donderdag 27 juli 2006 @ 15:54:41 #2
118973 Whizkid_RaiLmAn
Beschreven figuur
pi_40240662
Ja, dat denk ik wel...

Als er iets wat een vriendschap of relatie kan slopen, is het geld...
When something drops I'm like:
( ͡° ͜ʖ ͡°)
( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
  donderdag 27 juli 2006 @ 15:55:03 #3
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_40240678
een intern neukertje dus? Altijd handig voor als je even niks om handen hebt
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
pi_40240679
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 15:54 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
Ja, dat denk ik wel...

Als er iets wat een vriendschap of relatie kan slopen, is het geld...
denk ik ook, maar misschien ook omdat hij niet hetzelfde gevoel heeft als jou.. probeer daar eerst eens achter te komen
Nothin' happened the way it was supposed to happen..
  donderdag 27 juli 2006 @ 15:55:48 #5
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_40240709
is dit die jongen uit je eerdere topics, waarbij iedereen vond dat je het hem moest vertellen en waar vervoglens 2 maanden lang 3 topics over gegaan zijn maar waarbij er uiteindelijk geen verandering in de situatie zat?

Ik zeg, vertel het hem eens
pi_40240713
Als één van jullie een vriendje of vriendinnetje krijgt, wordt het wel lastig lijkt mij.
  donderdag 27 juli 2006 @ 15:56:16 #7
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_40240730
Is het de goeie, lieve vriend?

Samenwonen lijkt mij een prima manier om op een casual manier wat te gaan krijgen. Beetje rondhupsen in weinig kleding en lekker een wijntje drinken 's avonds moet het wel gaan doen. Als jullie echt relatie materiaal zijn dan merk je het snel genoeg, en zo niet, ach ja, dan witte ge da.

Ik zou 't gewoon doen als ik jou was.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  donderdag 27 juli 2006 @ 15:57:05 #8
149925 jewelsophie
romantisch zieltje
pi_40240756
Financieel zal dat geen probleem geven denk ik. Is gewoon als met een vriendin gaan samenwonen. Gewoon roommates!
Ik dacht eerder... Als je elkaar zoveel ziet, geraak je elkaar dan beu of groei je eerder naar elkaar toe?
pi_40240765
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 15:56 schreef soylent het volgende:
Is het de goeie, lieve vriend?

Samenwonen lijkt mij een prima manier om op een casual manier wat te gaan krijgen. Beetje rondhupsen in weinig kleding moet het wel gaan doen. Als jullie echt relatie materiaal zijn dan merk je het snel genoeg, en zo niet, ach ja, dan witte ge da.

Ik zou 't gewoon doen als ik jou was.
voor hetzelfde geldt is hij allang verliefd op een ander.. ze moet er eerst achter zien te komen wat voor gevoelens hij voor haar heeft (alsie die dus heeft).
  donderdag 27 juli 2006 @ 15:58:12 #10
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_40240786
Hij heeft al eens met haar gezoend, dus het wordt echt wel gezellig! Alleen zij durfde niet een stap te nemen als ik het me goed herinner. Nou, dit is een prima stap.

Natuurlijk zou het kunnen uitlopen op een flop, maar niks doen is standaard een flop.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_40240789
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 15:57 schreef jewelsophie het volgende:
Financieel zal dat geen probleem geven denk ik. Is gewoon als met een vriendin gaan samenwonen. Gewoon roommates!
Ik dacht eerder... Als je elkaar zoveel ziet, geraak je elkaar dan beu of groei je eerder naar elkaar toe?
is maar 1 manier om daar achter te komen.. maja.. doe je daar echt goed aan denk je?
wat is je eigen gevoel; wat zijn je redenen om het wél te doen en om het niet te doen?
  donderdag 27 juli 2006 @ 15:58:23 #12
105263 Litso
Interlectueel.
pi_40240793
Hmm, het is wel lastig dat je gevoelens voor hem hebt inderdaad. Dat kan best wel zorgen dat de verwachtingen van beide kanten behoorlijk gaan verschillen, en jullie onenigheid over van alles en nog wat krijgen.
Ik woon zelf samen met een ex van me, we hebben elkaar een hele tijd niet gesproken toen het uit was en later zijn we toevallig weer bij elkaar in de klas geraakt, en hebben we besloten samen ergens te wonen omdat dat toevallig zo uitkwam en goedkoop was voor ons allebei.
Het scheelt dat we gewoon absoluut geen gevoelens meer voor elkaar hebben, we zijn gewoon huisgenoten en we kunnen op normaal niveau dingen met elkaar bespreken, maar maar dan dat is er ook niet.
Het is dus best te doen, maar nogmaals het kan best link zijn als de een meer gevoelens heeft dan de ander denk ik.
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
pi_40240816
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 15:58 schreef soylent het volgende:
Hij heeft al eens met haar gezoend, dus het wordt echt wel gezellig! Alleen zij durfde niet een stap te nemen als ik het me goed herinner. Nou, dit is een prima stap.

Natuurlijk zou het kunnen uitlopen op een flop, maar niks doen is standaard een flop.
Tja ik heb ook wel eens in het verleden, gewoon, met iemand gezoend.. In deze tijd zegt dat niet altijd iets over iemands gevoelens meer ..
  donderdag 27 juli 2006 @ 16:01:56 #14
149925 jewelsophie
romantisch zieltje
pi_40240905
Dit heeft nu niets te maken met of ik het hem al dan niet zou vertellen. Dit gaat gewoon over dat samenwonen.
pi_40240972
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 16:01 schreef jewelsophie het volgende:
Dit heeft nu niets te maken met of ik het hem al dan niet zou vertellen. Dit gaat gewoon over dat samenwonen.
ik vind in ieder geval dat je je niet blind moet staren op een toekomst met hem.. daarvoor moet je eerst weten of hij hetzelfde voelt als jij.. tja.. en als je zegt: het is praktisch om samen te wonen, oke.. maar let op je gevoelens en dat je niet teleurgesteld wordt omdat je na 3 maanden een andere meid in z'n bed hoort kreunen..
  donderdag 27 juli 2006 @ 16:04:07 #16
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_40240977
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 16:01 schreef jewelsophie het volgende:
toch denk ik dat het een vervelendere situatie is als jullie al samenwonen en het wordt wat dan als het hoge woord er eerst uit is voordat jullie samenwonen. Sterker nog, hoe pijnlijk zou het zijn als hij iemand anders leuk gaat vinden en jullie wonen samen? Kan je beter vooraf duidelijkheid over hebben.

Of het negatieve invloed op jullie relatie heeft kan in niet zeggen, dat hangt heel erg van elkaars karakter af.
  donderdag 27 juli 2006 @ 16:06:48 #17
149925 jewelsophie
romantisch zieltje
pi_40241089
Tja, das wel waar... mijn hart keert zich bij de gedachte aan een kreunende vrouw in zijn bed. Weet wel dat de kans groot is dat dat gebeurd, maar ja.
toen we gisteren samen huisjes gingen gaan kijken leek het echt alsof we een koppeltje waren. Tot je tot het besef komt dat de kamers best niet naast elkaar kunnen gelegen zijn om dat kreunen dus niet te horen
pi_40241179
sommigen hier willen je voor een teleurstelling behoeden.. en je zal vast een hele leuke meid zijn.. maar weet wat je doet.. voordat je je stort in iets waarvan het nog moeilijker zou kunnen zijn om eruit te komen, of om je leven uiteindelijk weer op de rit moet krijgen omdat je genoodzaakt toch weer moet verhuizen..
  donderdag 27 juli 2006 @ 16:11:01 #19
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_40241259
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 16:06 schreef jewelsophie het volgende:
Tja, das wel waar... mijn hart keert zich bij de gedachte aan een kreunende vrouw in zijn bed. Weet wel dat de kans groot is dat dat gebeurd, maar ja.
toen we gisteren samen huisjes gingen gaan kijken leek het echt alsof we een koppeltje waren. Tot je tot het besef komt dat de kamers best niet naast elkaar kunnen gelegen zijn om dat kreunen dus niet te horen
even een keuze momentje voor je:

- wil je hem je hele leven blijven kennen, maar dan als de 'net niet'-persoon waarbij andere meisjes de echte liefde van hem krijgen en daar 100% elke dag mee geconfronteerd worden omdat je bij hem woont?
- of wil je zelf die persoon zijn, met als risico dat je het niet wordt maar dat je dan in ieder geval weet waar je aan toe bent en dat je niet jezelf loopt te pijnigen en tijd te verspillen voor een lange periode van je leven?
  donderdag 27 juli 2006 @ 16:12:32 #20
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_40241320
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 16:09 schreef spinnertje het volgende:
sommigen hier willen je voor een teleurstelling behoeden.. en je zal vast een hele leuke meid zijn.. maar weet wat je doet.. voordat je je stort in iets waarvan het nog moeilijker zou kunnen zijn om eruit te komen, of om je leven uiteindelijk weer op de rit moet krijgen omdat je genoodzaakt toch weer moet verhuizen..
Daar sluit ik me bij aan.
Ik denk dat inmiddels aardig duidelijk is dat er niet echt meer dan een platonische vriendschap met deze man in zit.
Lijkt mij niet prettig om elke dag met die wetenschap (en zijn evt. veroveringen) te worden geconfronteerd in de beslotenheid van je eigen huis.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_40241427
Jewel,
je begint al met twijfel.
Maar het of duideljik aan die gast en ga gezellig samenwonen!, of hou erover open en ga gezellig samen wonen. maar dan geen gezeur overeen week ofzo over ik-vindt-hem-zo-leuk-en-nu-neukt-hij-een-ander!!
De opties zijn vrij simpel en zeer duideljik.
Take a choice!!! thats life!!
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
  donderdag 27 juli 2006 @ 16:21:31 #22
149925 jewelsophie
romantisch zieltje
pi_40241713
Jullie beginnen gewoon elke keer over hetzelfde... Stel nu dat ik niet verliefd ben op hem.... We gaan samenwonen als vrienden. Ik vind hem leuker en leuker. Denk je dan dat dit problemen geeft om samen te wonen?
  donderdag 27 juli 2006 @ 16:21:54 #23
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_40241735
Een vriendin van me is ook gaan samen wonen met EEN vriend, dat is nu DE vriend. Ze woont dus al langer samen dan dat ze een relatie hebben, best appart eigenlijk.

Maar als hij jou niet leuk vind en een andere vriendin krijgt is het best lastig. Maar misshien valt ie ook wel tegen als je hem zo vaak ziet en hij overal vuile onderbroeken laat slingeren.
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
pi_40241757
Niet doen als er gevoelens zijn. Ten eerste is het niet slim om een relatie met je huisgenoot te beginnen want als het misloopt heb je een probleem in je woonsituatie. Ten tweede zelfs als het een relatie zou worden, word je direct geconfronteerd met elkaars nukken en dat kan een prille relatie zelden aan. Ten derde als jouw liefde onbeantwoord blijft, lijkt het me vrij pijnlijk hem toch iedere dag te zien. In de toekomst wellicht met een andere vrouw.
  donderdag 27 juli 2006 @ 16:23:13 #25
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_40241787
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 16:21 schreef jewelsophie het volgende:
Jullie beginnen gewoon elke keer over hetzelfde... Stel nu dat ik niet verliefd ben op hem.... We gaan samenwonen als vrienden. Ik vind hem leuker en leuker. Denk je dan dat dit problemen geeft om samen te wonen?
Nou ja... eigenlijk ben jij natuurlijk degene die elke keer over dezelfde man begint .
Je kunt wel een hypotese opwerpen, maar feit is dat je wél al verliefd op hem bent.
Maar ja: ook als je mettertijd verliefd op hem wordt en dat is niet wederzijds, zal dat naar mijn mening problemen kunnen geven.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')