denk ik ook, maar misschien ook omdat hij niet hetzelfde gevoel heeft als jou.. probeer daar eerst eens achter te komenquote:Op donderdag 27 juli 2006 15:54 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
Ja, dat denk ik wel...
Als er iets wat een vriendschap of relatie kan slopen, is het geld...
voor hetzelfde geldt is hij allang verliefd op een ander.. ze moet er eerst achter zien te komen wat voor gevoelens hij voor haar heeft (alsie die dus heeft).quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:56 schreef soylent het volgende:
Is het de goeie, lieve vriend?
Samenwonen lijkt mij een prima manier om op een casual manier wat te gaan krijgen. Beetje rondhupsen in weinig kleding moet het wel gaan doen. Als jullie echt relatie materiaal zijn dan merk je het snel genoeg, en zo niet, ach ja, dan witte ge da.
Ik zou 't gewoon doen als ik jou was.
is maar 1 manier om daar achter te komen.. maja.. doe je daar echt goed aan denk je?quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:57 schreef jewelsophie het volgende:
Financieel zal dat geen probleem geven denk ik. Is gewoon als met een vriendin gaan samenwonen. Gewoon roommates!
Ik dacht eerder... Als je elkaar zoveel ziet, geraak je elkaar dan beu of groei je eerder naar elkaar toe?
Tja ik heb ook wel eens in het verleden, gewoon, met iemand gezoend.. In deze tijd zegt dat niet altijd iets over iemands gevoelens meer ..quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:58 schreef soylent het volgende:
Hij heeft al eens met haar gezoend, dus het wordt echt wel gezellig! Alleen zij durfde niet een stap te nemen als ik het me goed herinner. Nou, dit is een prima stap.
Natuurlijk zou het kunnen uitlopen op een flop, maar niks doen is standaard een flop.
ik vind in ieder geval dat je je niet blind moet staren op een toekomst met hem.. daarvoor moet je eerst weten of hij hetzelfde voelt als jij.. tja.. en als je zegt: het is praktisch om samen te wonen, oke.. maar let op je gevoelens en dat je niet teleurgesteld wordt omdat je na 3 maanden een andere meid in z'n bed hoort kreunen..quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:01 schreef jewelsophie het volgende:
Dit heeft nu niets te maken met of ik het hem al dan niet zou vertellen. Dit gaat gewoon over dat samenwonen.
toch denk ik dat het een vervelendere situatie is als jullie al samenwonen en het wordt wat dan als het hoge woord er eerst uit is voordat jullie samenwonen. Sterker nog, hoe pijnlijk zou het zijn als hij iemand anders leuk gaat vinden en jullie wonen samen? Kan je beter vooraf duidelijkheid over hebben.quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:01 schreef jewelsophie het volgende:
Dit heeft nu niets te maken met of ik het hem al dan niet zou vertellen. Dit gaat gewoon over dat samenwonen.
even een keuze momentje voor je:quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:06 schreef jewelsophie het volgende:
Tja, das wel waar... mijn hart keert zich bij de gedachte aan een kreunende vrouw in zijn bed. Weet wel dat de kans groot is dat dat gebeurd, maar ja.
toen we gisteren samen huisjes gingen gaan kijken leek het echt alsof we een koppeltje waren. Tot je tot het besef komt dat de kamers best niet naast elkaar kunnen gelegen zijn om dat kreunen dus niet te horen
Daar sluit ik me bij aan.quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:09 schreef spinnertje het volgende:
sommigen hier willen je voor een teleurstelling behoeden.. en je zal vast een hele leuke meid zijn.. maar weet wat je doet.. voordat je je stort in iets waarvan het nog moeilijker zou kunnen zijn om eruit te komen, of om je leven uiteindelijk weer op de rit moet krijgen omdat je genoodzaakt toch weer moet verhuizen..
Nou ja... eigenlijk ben jij natuurlijk degene die elke keer over dezelfde man begintquote:Op donderdag 27 juli 2006 16:21 schreef jewelsophie het volgende:
Jullie beginnen gewoon elke keer over hetzelfde... Stel nu dat ik niet verliefd ben op hem.... We gaan samenwonen als vrienden. Ik vind hem leuker en leuker. Denk je dan dat dit problemen geeft om samen te wonen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |