abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 28 juli 2006 @ 19:33:56 #51
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_40280202
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 17:01 schreef nog.een.keer het volgende:

[..]

Aan de ene kant denk ik dat je hier "grappig" probeert te zijn, maar aangezien ik mensen heb gekend die echt zo lomp waren vraag ik me af hoe grappig dit bedoeld is...

Ga morgen eerst maar eens naar je plaatselijke discotheek toe om je sociale kwaliteiten bij te schaven en waag het niet om jankend naar buiten te komen omdat een van de vrouwmensen een fust bier tegen je kop heeft gegooid.
Meestal gaan ze na het terugwerpen van een hamburger wel overstag..
Actually I don't remember being born, It must have happened during one of my black outs..
pi_40333583
Beste Poster van dit topic,

Er zullen best vrouwen te vinden zijn in Hongarije die direct met je het bed in willen duiken, en/of achter je geld aanzitten. Echter, dit soort vrouwen vind je helaas overal, niet alleen in Hongarije.
Het is echter wel typisch dat er hier zo stereotypisch gedacht wordt over midden- en oost europese inwoners.

Verder hoop ik dat je niet alleen gemotiveerd wordt door kortstondige lustgevoelens, maar ook meer zal kijken naar de mens achter het 'sex object'.

Dit topic is voor mij een teleurstelling, aangezien Hongarije mijn geboorteland is.

Groeten,

Een Hongaarse, gelukkige echtgenote van een gelukkige Nederlander.
pi_40333979
Nescafe_Girl, moest je je daarvoor registreren ?

Laat de TS er maar achter komen dat niet elke vrouw meer op sex uit is, het land is welvarend geworden. Ze zijn ook wat mondiger geworden dus een blauw oog voor TS is beslist mogenlijk.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_40334012
hahahaha

das nu ies een goei topic se
daar zijn ze idd gemakkelijk ik reis elk jaar zo 3 tot 4 keer en heb al heel wat landen bezocht waaronder dat

ook kanten van tjechie en dergelijke , gaf ze een halve lieter bier of wet voor om ter eerst onder de tafel te drinken en je wint ze zo vo u zijn ni gewent van te drinken toch ni in de hoeveelheden dat belgen en nederlanders kunnen drinken

dus zorg voor een goei pint of leg je haar wat goed en komt wel slim , moet echt ni veelmoeite doen ze zeg enkele lieve woordjes in het engels en ze verstaan je wel

have fun there studd

/Edit door Jump: plaatje van 4.4 MB onder elke post is niet nodig

[ Bericht 6% gewijzigd door Jump op 30-07-2006 21:42:50 ]
  Lieve Belg zondag 30 juli 2006 @ 21:43:00 #55
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_40334066
gizmo: zie remark bij je post
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_40334427
quote:
Op zondag 30 juli 2006 21:43 schreef Jump het volgende:
gizmo: zie remark bij je post
al men posts aangepast , no worrys heb overal men sigs uitgeghaald
  zondag 30 juli 2006 @ 21:57:17 #57
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_40334509
quote:
Op zondag 30 juli 2006 21:39 schreef longinus het volgende:

Nescafe_Girl, moest je je daarvoor registreren ?
idd
Actually I don't remember being born, It must have happened during one of my black outs..
pi_40334542
Gizmo, Een nederlander die in Tjechië iemand onder tafel kan drinken, die is een alcoholicus.

Tjechië is het land van de pils... De stad Pilz heeft zijn naam eraan gegeven?
En de communisten hebben de vodca en slivovitch wel heel duidelijk op tafel gezet.

Maar als je zo zeker bent van jezelf, ik nodig je uit voor een weekendje in de ardennen. overdag leuteren over van alles en nog wat, biertjes. 's Avonds een BBQ'tje, een paar flesjes wijn en dan zien we wel. Maar ik twijfel eraan dat je de vrouw des huizes kan overtuigen op het "drink" departement. En da's maar een vrouwtje van 50 kg....
Love, nothing more than sugarcoated hate
  zondag 30 juli 2006 @ 22:04:51 #59
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_40334761
quote:
Op zondag 30 juli 2006 21:28 schreef Nescafe_Girl het volgende:

Verder hoop ik dat je niet alleen gemotiveerd wordt door kortstondige lustgevoelens, maar ook meer zal kijken naar de mens achter het 'sex object'.
Daar heb ik geen tijd voor het is immers vakantie Op vakantie gelden enkel de lusten en de sex objecten..
quote:
Je moest eens weten waarom die "gelukkige" nederlander in Hongarije was...
pi_40335139
quote:
Op zondag 30 juli 2006 21:58 schreef Blackheart het volgende:
Gizmo, Een nederlander die in Tjechië iemand onder tafel kan drinken, die is een alcoholicus.
quote:
Tjechië is het land van de pils... De stad Pilz heeft zijn naam eraan gegeven?
Plzen, niet Pilz
quote:
En de communisten hebben de vodca en slivovitch wel heel duidelijk op tafel gezet.
Ehm...

Marx: drank is de vloek van de werkende klassen

Om nog maar te zwijgen over meerdere "njet"-campagnes tegen de vodka. Niet dat het hielp ofzo, een Rus van z'n vodka scheiden is een onmogelijke onderneming. Hongaren gaan eerder voor de Palinka of wijn (na FR grootste wijnland van EU - kijk naar Tokaj voor voorbeeld van rex vinorum, vinum regnum )

Maareh ontopic:

Is hier geen hond verder die Magyaritsa's kent?

4 jaar terug was ik op bezoek bij een vriend in Crna Gora. Na een paar dagen daar zou ik per trein naar Budapest gaan waar een lieftallige jongedame op me wachtte die ik met oud & nieuw (ook in Budapest) had leren kennen. Die vriend van me - een typische Montenegrijn - waarschuwde me nog voor de Magyaritsa's, ze zouden wellustig en onbetrouwbaar zijn en je om hun vinger willen wikkelen. Tja, Montenegrijnen (en Serviers) hebben nogal eens vooroordelen...

Erg aangename zomer gehad (weer was erger dan hier nu, maar op gegeven moment heb je er geen last meer van...) Maar misschien was het raadzaam geweest meer naar die vriend van me te luisteren. 9 maanden later werd ik vader. Ach, dat gezegd, ik heb nu een dochtertje van 3 en heb daar geen enkele spijt aan, maar wel de volgende tip:

Zorg ervoor dat je *altijd* zelf aan de voorbehoedsmiddelen denkt. Als je dat doet kun je met Hongaarse meiden een bijzonder aangename tijd tegemoet zien
  zondag 30 juli 2006 @ 22:23:13 #61
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_40335472
quote:
Op zondag 30 juli 2006 22:14 schreef dion_b het volgende:

Zorg ervoor dat je *altijd* zelf aan de voorbehoedsmiddelen denkt. Als je dat doet kun je met Hongaarse meiden een bijzonder aangename tijd tegemoet zien
Ik zal niet zomaar mijn leuter onbeschermd in een Hongaarse doos duwen..

Maar bedankt voor de info
pi_40342813
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 19:33 schreef denka het volgende:

[..]

Meestal gaan ze na het terugwerpen van een hamburger wel overstag..
Ik zou die hamburger niet terugwerpen als ik jou was, dan is je laatste kans om je lul in een stuk vlees te duwen verkeken.

Het gras bij de buurvrouw is altijd groener.
pi_40343875
Denka,

Ja, ook ik heb me nu geregistreerd naar aanleiding van jou post.
Jij impliceert namelijk te weten waarom ik, de man van nescafe girl, in Hongarije was.
De door jou geopteerde implicitiete reden waarom dat wel zo is bevalt me absoluut niet.
Temeer aangezien je niets over ons weet, en alleen je berust op een stereotiep.
Ik vind het wel een erg misplaatste en arrogante implicatie die je uit tegenover mijn vrouw.

Ter verheldering en correctie, ik was in hongarije om haar te bezoeken aangezien ze de vrouw van mijn leven betreft, nadat ik haar elders in europa op een bijeenkomst voor mijn studie had ontmoet. Als ze op de zuidpool had gewoont was ik daarnaartoe vertrokken voor haar. Maargoed, ik heb het vermoeden dat dit je wel niet zal bereiken.

Helaas,

De man van Nescafe_Girl.
pi_40344171
quote:
Op maandag 31 juli 2006 09:22 schreef gbr_ptch het volgende:
Denka,

Jij impliceert namelijk te weten waarom ik, de man van nescafe girl, in Hongarije was.
De door jou geopteerde implicitiete reden waarom dat wel zo is bevalt me absoluut niet.
Ik vind het wel een erg misplaatste en arrogante implicatie die je uit tegenover mijn vrouw.

Ter verheldering en correctie, ik was in hongarije om haar te bezoeken aangezien ze de vrouw van mijn leven betreft, nadat ik haar elders in europa op een bijeenkomst voor mijn studie had ontmoet. Als ze op de zuidpool had gewoont was ik daarnaartoe vertrokken voor haar. Maargoed, ik heb het vermoeden dat dit je wel niet zal bereiken.

Helaas,

De man van Nescafe_Girl.
gbr_ptch moest je je daar nou voor registreren?

Als jullie twee alles op Fok serieus gaan nemen raad ik toch een ander forum aan, en anders moeten jullie je gewoon vermaken en niet vergeten dat het merendeel pubers zijn.

ander forum, welk ander forum
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
  maandag 31 juli 2006 @ 10:10:06 #65
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_40344705
Hilarisch, dit topique

Maar ontopic: trek een shirt aan met daarop "PRIVATE Casting Crew" en ze zullen je om de nek vliegen
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_40344898
quote:
Op zondag 30 juli 2006 21:28 schreef Nescafe_Girl het volgende:
Beste Poster van dit topic,

Er zullen best vrouwen te vinden zijn in Hongarije die direct met je het bed in willen duiken, en/of achter je geld aanzitten. Echter, dit soort vrouwen vind je helaas overal, niet alleen in Hongarije.
Het is echter wel typisch dat er hier zo stereotypisch gedacht wordt over midden- en oost europese inwoners.

Dit topic is voor mij een teleurstelling, aangezien Hongarije mijn geboorteland is.

Groeten,

Kijk en dat bedoel ik nou
Haters gonna hate.
  maandag 31 juli 2006 @ 14:33:04 #67
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_40352480
quote:
Op maandag 31 juli 2006 09:22 schreef gbr_ptch het volgende:
Denka,

Ik zie jullie daar al zitten achter de pc ---> ooooohhhh kijk wat die schrijft is toch niet normaal meer, registreer je ff dan zeg je er wat van en anders schakelen we de pliesie in..

Helaas,

De man van Nescafe_Girl.
Kan ik geen vergoeding krijgen van Fok! voor het aantrekken van nieuwe leden, twee nieuwe leden al door mijn topic. Eens kijken of ik de rest van de familie ook zover kan krijgen

Er zijn zeker nog andere Hongaarse sletjes in de familie, laat ze ff registreren..

oja..
  maandag 31 juli 2006 @ 14:34:16 #68
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_40352520
quote:
Op maandag 31 juli 2006 09:40 schreef longinus het volgende:

[..]

gbr_ptch moest je je daar nou voor registreren?

Als jullie twee alles op Fok serieus gaan nemen raad ik toch een ander forum aan, en anders moeten jullie je gewoon vermaken en niet vergeten dat het merendeel pubers zijn.
  maandag 31 juli 2006 @ 14:35:48 #69
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_40352576
quote:
Op maandag 31 juli 2006 10:10 schreef Elegy het volgende:
Hilarisch, dit topique

Maar ontopic: trek een shirt aan met daarop "PRIVATE Casting Crew" en ze zullen je om de nek vliegen
idd

bedankt voor de tip
  Trouwste user 2022 dinsdag 1 augustus 2006 @ 18:20:10 #70
7889 tong80
Spleenheup
pi_40392048
quote:
Op maandag 31 juli 2006 10:10 schreef Elegy het volgende:
Hilarisch, dit topique

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')