abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40242932
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 15:47 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dan had ie wel New York genoemd.
Hij zegt het toch echt hoor. En onder fundi-moslims leeft het Al Andalus verhaal enorm dus wat zit je de boel nou weer recht te praten joh?
pi_40242964
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 16:33 schreef Vhiper het volgende:
From Spain to Iraq? Hij wil Iran Christelijk maken?

Wat een sukkel toch ook weer
Je weet toch wel dat wat Iran aanhangt als ketterij wordt gezien door die knakkers?
pi_40243988
quote:
From, starting point. Bij landen gebruiken we landsgrenzen als begin en eind punt.
Allah Al Watan Al Malik
pi_40244122
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 15:40 schreef Mutant01 het volgende:
Vanaf natuurlijk, maar Glasnosteraar wil even bullshit praten.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  donderdag 27 juli 2006 @ 17:31:00 #30
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_40244171
Het is een nobel streven om één verenig Islamitisch wereldrijk te bewerkstelligen onder een Khalief.
Zelf zou ik Osama Bin Laden hebben voorgedragen als khalief.
Spanje zal geen onderdeel zijn van dat verenigd rijk, en het imperium zou tot aan Pakistan strekken, met de Malediven, Bosnie, Albanie, Tsjetsjenie en tal van andere geisoleerde moslimlanden, zoals in Centraal Azie als protectoraten en aan de oostzijde Indonesie en Maleisie als gebieden die onder de khalief behoren.
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
pi_40244248
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 17:31 schreef Super7fighter het volgende:
Het is een nobel streven om één verenig Islamitisch wereldrijk te bewerkstelligen onder een Khalief.
Spanje zal geen onderdeel zijn van dat verenigd rijk, en het imperium zou tot aan Pakistan strekken, met de Malediven, Bosnie, Albanie, Tsjetsjenie en tal van andere geisoleerde moslimlanden, zoals in Centraal Azie als protectoraten en aan de oostzijde Indonesie en Maleisie als gebieden die onder de khalief behoren.
Een nobel streven, maar ik zie het liever niet eerlijk gezegd. Niet nu in iedergeval, laat ze eerst maar eens zien wat voor Islam ze na streven, eentje van terrorisme, martelingen en dood en verderf? Zoals in het midden-oosten? Of een Islam waarbij Christenen en Joden ook hun plaats hebben binnen de maatschappij, waarbij andere religies naast deze ook getolereerd worden, en waarbij je zelf moet weten of je een burqa draagt of niet.
Allah Al Watan Al Malik
pi_40244390
quote:
"Maar grootmoeder", zei Roodkapje, toen ze vlak bij het bed was, "grootmoeder - wat heeft u grote armen?" "Dan kan ik je beter vasthouden, m’n kind", antwoordde de kwade wolf. "En grootmoeder, wat heeft u grote oren! "Dan kan ik je beter horen, m’n kind!" zei de wolf. "En grootmoeder, wat heeft u grote ógen! "Dan kan ik je beter zien, kind!" zei de wolf. "En grootmoeder, wat heeft u opeens een grote tanden gekregen!" riep Roodkapje uit. "Ahá, Ohó!" snauwde de grote boze wolf. "Daarmee kan ik jou beter ophappen!" En de grote boze wolf sprong uit bed. Arme Roodkapje! Haar mandje viel op de grond, de eitjes braken en de mooie bloemen lagen vertrapt. De boze wolf stond al klaar om haar op te happen. "Help, help! schreeuwde Roodkapje. "Help, help! Help me toch alsjeblieft!" Gelukkig was die dag de dappere, sterke jagerjuist in het bos..

Als we dan toch het sprookjesboek erbij gaan pakken
  donderdag 27 juli 2006 @ 17:38:46 #33
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_40244400
quote:
Lijkt me een weldoordacht plan. Ik zou zeggen, maak ook eens een videobandje...
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
  donderdag 27 juli 2006 @ 17:39:38 #34
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_40244426
quote:
Ben je nou echt zo'n dombo, of een terroristenpijpertje?
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  donderdag 27 juli 2006 @ 17:41:40 #35
3647 B.R.Oekhoest
pi_40244486
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 17:33 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Een nobel streven, maar ik zie het liever niet eerlijk gezegd. Niet nu in iedergeval, laat ze eerst maar eens zien wat voor Islam ze na streven, eentje van terrorisme, martelingen en dood en verderf? Zoals in het midden-oosten? Of een Islam waarbij Christenen en Joden ook hun plaats hebben binnen de maatschappij, waarbij andere religies naast deze ook getolereerd worden, en waarbij je zelf moet weten of je een burqa draagt of niet.
Ohm je vindt het ook nog een nobel streven? Was jij 70 jaar geleden als Arier geboren dan vond je het Derde Rijk ook een nobel streven.......
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  donderdag 27 juli 2006 @ 17:42:15 #36
126836 Super7fighter
pi_40244505
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 17:38 schreef Flawless2006 het volgende:

[..]

"Maar grootmoeder", zei Roodkapje, toen ze vlak bij het bed was, "grootmoeder - wat heeft u grote armen?" "Dan kan ik je beter vasthouden, m’n kind", antwoordde de kwade wolf. "En grootmoeder, wat heeft u grote oren! "Dan kan ik je beter horen, m’n kind!" zei de wolf. "En grootmoeder, wat heeft u grote ógen! "Dan kan ik je beter zien, kind!" zei de wolf. "En grootmoeder, wat heeft u opeens een grote tanden gekregen!" riep Roodkapje uit. "Ahá, Ohó!" snauwde de grote boze wolf. "Daarmee kan ik jou beter ophappen!" En de grote boze wolf sprong uit bed. Arme Roodkapje! Haar mandje viel op de grond, de eitjes braken en de mooie bloemen lagen vertrapt. De boze wolf stond al klaar om haar op te happen. "Help, help! schreeuwde Roodkapje. "Help, help! Help me toch alsjeblieft!" Gelukkig was die dag de dappere, sterke jagerjuist in het bos..

Als we dan toch het sprookjesboek erbij gaan pakken
Ik zeg niet dat het spoedig de realiteit zal zijn, maar wat Zawahiri beter had kunnen zeggen.
Het heeft Europa zelfs 2 wereldoorlogen gekost om de EU op te richten. Om zestig verschillende moslimlanden onder een vaandel te zetten, lijkt me een stuk moeilijker.
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
pi_40244578
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 17:41 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Ohm je vindt het ook nog een nobel streven? Was jij 70 jaar geleden als Arier geboren dan vond je het Derde Rijk ook een nobel streven.......
De eerste Arier die destijds streefde voor een harmonische samenleving met allerlei religies en culturen door elkaar moet ik zien. Je vergelijking slaat ook als een lul op de kont van een aap.
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 27 juli 2006 @ 17:44:47 #38
126836 Super7fighter
pi_40244599
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 17:39 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Ben je nou echt zo'n dombo, of een terroristenpijpertje?
Zijn de mensen die de EU hebben opgericht dom?
  donderdag 27 juli 2006 @ 17:47:34 #39
3647 B.R.Oekhoest
pi_40244681
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 17:44 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Zijn de mensen die de EU hebben opgericht dom?
Dat waren geen alter-ego's van Bin Laden, dunkt me.
  donderdag 27 juli 2006 @ 17:48:12 #40
3647 B.R.Oekhoest
pi_40244712
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 17:44 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

De eerste Arier die destijds streefde voor een harmonische samenleving met allerlei religies en culturen door elkaar moet ik zien. Je vergelijking slaat ook als een lul op de kont van een aap.
Zawahri streeft daarnaar wou je zeggen?
pi_40244739
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 17:48 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Zawahri streeft daarnaar wou je zeggen?
Lees je uberhaupt wel
Allah Al Watan Al Malik
pi_40244757
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 17:25 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

From, starting point. Bij landen gebruiken we landsgrenzen als begin en eind punt.
Jij gaat mij vertellen dat ze Andalusië er niet bij willen hebben? En als dat wat jij zegt klopt dan hoeft hij Irak dus ook niet?

Onzin dus, Spanje wil hij er ook bij, misschien niet helemaal, maar grotendeels in ieder geval het zuiden.
  donderdag 27 juli 2006 @ 17:51:11 #43
126836 Super7fighter
pi_40244813
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 17:33 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Het moet natuurlijk geen dictatuur zijn.

Enkele fundamenten zouden moeten zijn:

- Godsdienstvrijheid voor alle religies, zoals de Islam dat voorschrijft
- gelijkwaardig van man en vrouw, zoals de Koran dat voorschrijft
- Marktwerking
- Sociale grondrechten
- het bezit van kernwapens en andere massavernietigingswapen voor zelfverdediging
- etc etc

Goed, je snapt wel waar ik naar toe wil. Zoiets als de EU, maar dan op Islamitische gronden.
pi_40244835
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 17:49 schreef -scorpione- het volgende:

[..]

Jij gaat mij vertellen dat ze Andalusië er niet bij willen hebben? En als dat wat jij zegt klopt dan hoeft hij Irak dus ook niet?

Onzin dus, Spanje wil hij er ook bij, misschien niet helemaal, maar grotendeels in ieder geval het zuiden.
Andalusie wil hij er niet bij hebben, zoals je ziet was het kalifaat groter dan wat hij hier oorspronkelijk zegt. (liep tot aan India bijna). Als hij het dus over het vroegere kalifaat had, had ie wel gezegd from France to India, en niet from Spain to Iraq. Tenzij hij bij topografie niet de beste was in zijn klas.
Allah Al Watan Al Malik
pi_40244883
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 17:51 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

- Marktwerking
- Sociale grondrechten
- het bezit van kernwapens en andere massavernietigingswapen voor zelfverdediging
- etc etc

Goed, je snapt wel waar ik naar toe wil. Zoiets als de EU, maar dan op Islamitische gronden.
Ik snapte het tot het dikgedrukte.

edit: sterker nog, ik begreep het eerste deel ook niet helemaal.
pi_40244886
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 17:51 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

- Marktwerking
- Sociale grondrechten
- etc etc

Ik begrijp zeker wat je bedoelt. Maar mensen als Zawahri en Osama Bin Laden hebben alle regels van de Islam aan hun laars gelapt, en vechten alleen onder het mom van de Islam om hun macht te vergroten.
Allah Al Watan Al Malik
pi_40244909
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 17:51 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Andalusie wil hij er niet bij hebben, zoals je ziet was het kalifaat groter dan wat hij hier oorspronkelijk zegt. (liep tot aan India bijna). Als hij het dus over het vroegere kalifaat had, had ie wel gezegd from France to India, en niet from Spain to Iraq. Tenzij hij bij topografie niet de beste was in zijn klas.
Maar Irak wil hij dus ook niet, dat begrijp je...
pi_40244924
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 17:53 schreef -scorpione- het volgende:

[..]

Maar Irak wil hij dus ook niet, dat begrijp je...
Nee, dat begrijp ik ook niet, dus daarom is het hele kalifaat irrelevant.
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 27 juli 2006 @ 17:55:04 #49
3647 B.R.Oekhoest
pi_40244948
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 17:48 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Lees je uberhaupt wel
Ik blijf ontopic.
pi_40244973
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 17:55 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Ik blijf ontopic.
Nee je maakt weer eens een nazi-vergelijking die nergens op gebaseerd is. Je lijkt Marijnissen wel.
Allah Al Watan Al Malik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')