op een bescheiden aantal mensen na die wel normaal kunnen reageren hier.quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:54 schreef rieski het volgende:
[..]
Iedereen is maar dom......![]()
Je bent een driftkikker!![]()
Snoep, drank, cola, rookwaar.quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:53 schreef Inorbit het volgende:
[..]
laat rieski.
wat bedoel je met shops?
maar je zegt net zelf dat die van het zusterbedrijf zijn.quote:
Ik heb zelf een aantal jaar gewerkt bij een klein zelfstandig BP station, waar ik met de vader van de eigenaar in de zomermaanden met z'n tween het benzinestation draaiend hielden.quote:
ohh, dat dach ik zomaar, omdat het me wel eens opviel dat ze vaak van die dikke wagens hebben. dat zegt natuurlijk niet zo veel. maar het geeft wel een hintquote:Op donderdag 27 juli 2006 15:59 schreef staticdata het volgende:
shell pompstations zijn voornamelijk op franchise basis dus de korting die daar worden gegeven gaan van de winst van de pomphouder af. ik denk niet dat een pomphouder goud geld verdiend.
hierbij kan je ook de vraag stellen of het objectief is, aangezien het van shell zelf afkomt.quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:02 schreef rieski het volgende:
De opbouw http://www.shell.com/stat(...)zen/euro95_gem05.pdf
Denk niet dat ze waterstof als een bedreiging zien. 3x raden wie waterstofstations aan zal gaan bieden als auto's op waterstof gaan rijden.....quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:03 schreef Dromenvanger het volgende:
Hoe zit het dan met water-stof ???
Dat interesseert me meer
De investeringen die shell doet om waterstof te lanceren.
Of zien ze waterstof als grote bedreiging?
Doordat ze geen personeels kosten en andere kosten die je met een gewoon tank station wel heb niet hoeven te betalen wordt het interesanter.quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:58 schreef Inorbit het volgende:
[..]
maar je zegt net zelf dat die van het zusterbedrijf zijn.
en waarom plegen ze dan zelfmoord met die onbemande tankstations?
Nee, ze gaan hun reputatie op het spel zetten door gewoon wat neer te kwakken.quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:06 schreef staticdata het volgende:
[..]
hierbij kan je ook de vraag stellen of het objectief is, aangezien het van shell zelf afkomt.
Dus je baantje staat op de tocht?quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:08 schreef Dragunov het volgende:
[..]
Doordat ze geen personeels kosten en andere kosten die je met een gewoon tank station wel heb niet hoeven te betalen wordt het interesanter.
nee maar nu gelooft wel iedereen dat er zoveel naar de belasting gaat. misschien is dat een paar procent minder, wat ten goede komt aan hun.quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:09 schreef Dragunov het volgende:
[..]
Nee, ze gaan hun reputatie op het spel zetten door gewoon wat neer te kwakken.
Ze mogen geen valse informatie verstrekken, je kan bij elk tank station opvragen wat de preciese opbouw is.quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:16 schreef staticdata het volgende:
[..]
nee maar nu gelooft wel iedereen dat er zoveel naar de belasting gaat. misschien is dat een paar procent minder, wat ten goede komt aan hun.
Neem wat te drinken!quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:26 schreef mymoodfentje het volgende:
rofl stfu omg bbq rtfm dit is fok.
Dus Shell is slechter geworden van de hoge olieprijzen he? Ze zijn er wel degelijk beter van geworden, maar het is idd niet dat als de olieprijzen met 5cent per liter stijgen, dat dat bedrag volledig voor shell is. De grote graaiers zijn inderdaad de overheid.quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:18 schreef Dragunov het volgende:
Waar ik me af en toe echt aan erger zijn die domme mensen waarvan het vermogen om te denken ontbreekt.
Bijvoorbeeld: Shell haalt recordwinst
Mensen denken nog steeds dat shell rijk wordt van benzine prijzen.
[..]
[..]
Echt van die ''normale'' mensen die geen leven hebben en alleen maar dom lopen te praten omdat ze nergens van af weten.
![]()
![]()
Voor de duidelijkheid Shell maakt 1 bruto cent winst per liter.
en de rest gaat naar de staat toe die het weer verspilt aan vluchtelingen en domme goede doelen![]()
![]()
Wat slim van je!quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:54 schreef rieski het volgende:
[..]
Iedereen is maar dom......![]()
Je bent een driftkikker!![]()
de opbouw-> http://www.shell.com/stat(...)zen/euro95_gem05.pdf
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |