Ja, zij en haar mannelijke collega waren tijdens de live-verslagen van de wedstrijden prima en deskundig genoeg om lekker naar te luisteren.quote:Op zondag 30 juli 2006 22:59 schreef maril het volgende:
Trouwens wat ik positief van de week vond was een vrouwelijke verslaggeefster bij Radio honkbalweek waar zou ze de rest van het jaar te bewonderen zijn Laurawas haar naam
ze deed het goed.![]()
T gaat mij erom dat er dus een kundige vrouw rondloopt die ergens verstopt in haarlem haar werk doet terwijl ik denk NOS, Talpa ect ect grijp jullie kans neem deze vrouw aan want erzijn toch al zo weinig vrouwlijkesportverslaggeefstersquote:Op zondag 30 juli 2006 23:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, zij en haar mannelijke collega waren tijdens de live-verslagen van de wedstrijden prima en deskundig genoeg om lekker naar te luisteren.
Volgensmij is dat niet nieuw hoor. Twee jaar geleden kon je ook al passe-partouts met vaste zitplaats kopen en gewone dagkaarten ook.quote:Op zondag 30 juli 2006 21:48 schreef golfer het volgende:
Overigens had je in Haarlem dit jaar 2 soorten passe-partouts, de gewone, waarmee je dus net zoals de dagkaarthouders, zelf een plekje op de tribunes moest zien te verkrijgen en de passe-partout op vaste zitplaats, maar dan kom je dus in dat oersaaie bobo-vak (wat meestal de wave verpest) tussen thuis en 1 te zitten, waar bijvoorbeeld ook Mart Smeets en de rest van de genodigden de hele tijd op hun reet blasé voor zich blijven uitstaren zonder iets van emotie of enthousiasme te tonen.
Idem hier.quote:Op zondag 30 juli 2006 23:30 schreef Jojogirl het volgende:
Mij niet gezien trouwens, ze zijn veel duurder en je zit echt in het saaiste vak dat er maar is.
Als je met outfield de verlengde tribunes naast 1e en 3e honk bedoelt, ja.quote:Op maandag 31 juli 2006 00:18 schreef raptorix het volgende:
Waren er dit jaar nog outfield plaatsen? Heb daar vroeger wel gestaan toen het bijna uitverkocht was, zelfs een keer achter de staanplaatsen toen het uitverkocht was
Nee bedoel dus echt de staanplaatsen bij de outfield hekkenquote:Op maandag 31 juli 2006 01:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Als je met outfield de verlengde tribunes naast 1e en 3e honk bedoelt, ja.
Als je ermee bedoelt tussen 2 en 3, nee.
Er staan al jaren geen hekken meer, het is een hoge blauwe plastic wand daar tegenwoordig.quote:Op maandag 31 juli 2006 02:05 schreef raptorix het volgende:
Nee bedoel dus echt de staanplaatsen bij de outfield hekken
quote:Op zondag 30 juli 2006 17:38 schreef maril het volgende:
[..]
In dat stadion word elk weekeinde wel gespeeld in competietie verband ,gaan jullie daar dan nooit naar toe. ik bedoel eigenlijk vreemd dat er dan maar 500 mensen zitten had ik vanochtend begrepen.
Ik ga bijna altijd naar Kinheim tegen de Pirates.
Valt altijd weer op dat het stadion slecht bezet is bij competitieduels.
Geinig!quote:Op maandag 31 juli 2006 15:18 schreef Againzender het volgende:
Iemand deze site al gezien?:
http://www.fotorondleidin(...)nedcubavolkslied.htm
Kan je jezelf zoeken op de tribune
Achter thuis iets naar rechts en inderdaad staat Bluezz half achter een paal. Ik in oranje shirt met jiskefetlogo.quote:Op maandag 31 juli 2006 15:28 schreef dndiek het volgende:
Zeg eens aan welke kant jullie zaten Golfer
Staat Bluezz half achter een paal?
In de US telt echt alleen maar de MLB. Aan het WK werd vorig jaar ook maar weinig aandacht besteed. Aan de World Baseball Classic werd juist wel weer aandacht besteed, maar dat werd dan ook weer georganiseerd door de MLB.quote:Op maandag 31 juli 2006 14:26 schreef Hathor het volgende:
Fantastische prestatie van het Nederlands team, en ongelofelijk dat deze sport nog steeds zo weinig aandacht krijgt in de nederlandse pers. Nederland is al jaren het beste honkballand van Europa, en staat ook op het wereldtoneel zijn mannetje. Weet er trouwens iemand of aan dit toernooi ook in de VS enige aandacht is besteed ? Of telt daar alleen de MLB maar ?
Ok dan hadden jullie mooie plaatsenquote:Op maandag 31 juli 2006 15:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Achter thuis iets naar rechts en inderdaad staat Bluezz half achter een paal. Ik in oranje shirt met jiskefetlogo.
Boven Percy Insenia inzoomen.quote:Op maandag 31 juli 2006 15:35 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zie jullie niet.
Oh jawel, iets verder naar rechts.![]()
Dus dat het door hen afgevaardigde team door Nederland afgedroogd werd boeit helemaal niemand daar ? Het zijn toch de jongens van de toekomst, of zit ik er nu helemaal naast ?quote:Op maandag 31 juli 2006 15:34 schreef Eilanden het volgende:
[..]
In de US telt echt alleen maar de MLB. Aan het WK werd vorig jaar ook maar weinig aandacht besteed. Aan de World Baseball Classic werd juist wel weer aandacht besteed, maar dat werd dan ook weer georganiseerd door de MLB.
Aha, gespotquote:Op maandag 31 juli 2006 15:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Achter thuis iets naar rechts en inderdaad staat Bluezz half achter een paal. Ik in oranje shirt met jiskefetlogo.
Hele leuke sitequote:Op maandag 31 juli 2006 15:40 schreef Againzender het volgende:
Aha, gespot
Mijn collega kwam vanochtend met die site aanzetten, erg grappig
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |