Aangezien ik jouw kloon ben was het hier anders al vanaf 20:51 stil geweest.quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:25 schreef Bupatih het volgende:
Pfff, ik denken: als ik even ga douchen, zul je zien dat er opeens flink gereageerd wordt. Maar nee, hoor.
Ook nu geldt:
Als Bupa er niet is, neemt de levendigheid in ShowChat drastisch af.
Haha, jij was weer de laatste lurker in mijn fobo.quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:38 schreef Bupatih het volgende:
En dan hebben we Ovidius ook nog niet meegerekend, hè.
Alles. En niets.quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:40 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Haha, jij was weer de laatste lurker in mijn fobo.![]()
Wat is er zo boeiend aan mijn fobo??!
Ja, ik had ook wel verwacht dat er meer mensen mee zouden doen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:46 schreef Bupatih het volgende:
Maarre....dit gaat 'm niet worden zo. Het gaat té sloom hier. En het is al kwart voor tien geweest.
Sterker nogquote:Op donderdag 27 juli 2006 22:02 schreef Bupatih het volgende:
Ik kan natuurlijk ook gewoon het topic volbaggeren in mijn eentje en dan het risico lopen dat ik een 48-uursban krijg ofzo. Maar net of ik daarmee zit als ik op vakantie ben.![]()
![]()
!!!!!11
!!!!
Dat is niet tof.quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:04 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Sterker nogje kunt hem opslot gooien.
![]()
Wat je van beren leren kan.quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:04 schreef Bupatih het volgende:
Doet er nog iemand mee?
In de tijd dat ik die site check, kan ik net zo goed hier gaan posten.quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:07 schreef Odysseuzzz het volgende:
http://www.liedjesland.co(...)_beren_leren_kan.htm
Check deze site zit ook een melig bagger deuntje bij!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |