Aangezien ik jouw kloon ben was het hier anders al vanaf 20:51 stil geweest.quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:25 schreef Bupatih het volgende:
Pfff, ik denken: als ik even ga douchen, zul je zien dat er opeens flink gereageerd wordt. Maar nee, hoor.
Ook nu geldt:
Als Bupa er niet is, neemt de levendigheid in ShowChat drastisch af.
Haha, jij was weer de laatste lurker in mijn fobo.quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:38 schreef Bupatih het volgende:
En dan hebben we Ovidius ook nog niet meegerekend, hè.
Alles. En niets.quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:40 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Haha, jij was weer de laatste lurker in mijn fobo.![]()
Wat is er zo boeiend aan mijn fobo??!
Ja, ik had ook wel verwacht dat er meer mensen mee zouden doen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:46 schreef Bupatih het volgende:
Maarre....dit gaat 'm niet worden zo. Het gaat té sloom hier. En het is al kwart voor tien geweest.
Sterker nogquote:Op donderdag 27 juli 2006 22:02 schreef Bupatih het volgende:
Ik kan natuurlijk ook gewoon het topic volbaggeren in mijn eentje en dan het risico lopen dat ik een 48-uursban krijg ofzo. Maar net of ik daarmee zit als ik op vakantie ben.![]()
![]()
!!!!!11
!!!!
Dat is niet tof.quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:04 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Sterker nogje kunt hem opslot gooien.
![]()
Wat je van beren leren kan.quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:04 schreef Bupatih het volgende:
Doet er nog iemand mee?
In de tijd dat ik die site check, kan ik net zo goed hier gaan posten.quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:07 schreef Odysseuzzz het volgende:
http://www.liedjesland.co(...)_beren_leren_kan.htm
Check deze site zit ook een melig bagger deuntje bij!!!!!
quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:09 schreef Odysseuzzz het volgende:
http://www.liedjesland.co(...)_beren_leren_kan.mid
Downlink!!!!1
quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
In de tijd dat ik die site check, kan ik net zo goed hier gaan posten.
Zo zie je maar weer dat moeders (lees: vrouwen) geen humor hebben.quote:
quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer dat moeders (lees: vrouwen) geen humor hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:14 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]Als je ergens heen wilt teminste.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja ik ben het niet zo gewend dat baggeren.quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:14 schreef Bupatih het volgende:
Nog ongeveer 60 reacties, Ody. Nog even volhouden.
Je hebt ook van die fietsen waarmee je nergens naartoe gaat. Whehe.quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:15 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Als je ergens heen wilt teminste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |