Die van mij waren veel grappiger!quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:39 schreef Ovidius het volgende:
Waar stond die grappige opmerking van Zhenar in KPD?
We hadden eerst >( en }:P, maar die mochten niet echt van Breuls. Ofzo.quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:43 schreef Svensational het volgende:
Dankzij mij heb je die smilie ooit gemaakt!
Wat een kuts-snellink trouwens.
quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:43 schreef Svensational het volgende:
Hij heet ook gewoon bupatih.gif.
Expres de bestandsnaam kopiėren en er [img]-tags omheen zetten in plaats van : 6 zonder spaties te typen.quote:
Uhhh...dat ligt aan je QuickQuote hoorquote:Op donderdag 27 juli 2006 17:59 schreef Bupatih het volgende:
Haaibaaike maakte een grapje!![]()
[..]
Expres de bestandsnaam kopiėren en er [img]-tags omheen zetten in plaats van : 6 zonder spaties te typen.
Zie ook die dekselse PI van haar.
Niet eens, ook nog eens eerst bij tiny uppen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:59 schreef Bupatih het volgende:
Haaibaaike maakte een grapje!![]()
[..]
Expres de bestandsnaam kopiėren en er [img]-tags omheen zetten in plaats van : 6 zonder spaties te typen.
Zie ook die dekselse PI van haar.
...quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
Uhhh...dat ligt aan je QuickQuote hoor.
Watquote:
*stilte*quote:
Whehehequote:Op donderdag 27 juli 2006 18:06 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
Zo! Klaar!![]()
![]()
!!!1uno!!! [afbeelding]!!!!
Geen. Ze zijn simpelweg niet te vertrouwen. Behalve ik dan. Maar da's logisch.quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:08 schreef Odysseuzzz het volgende:
Als Bupa weg is. Welke mod kan ik dan nog vertrouwen?
GA NIET WEG!!!1!!1!!quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Geen. Ze zijn simpelweg niet te vertrouwen. Behalve ik dan. Maar da's logisch.
Dan ben ik er ook vandoor!quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:30 schreef Bupatih het volgende:
Mijn tofheid heeft nu gewoon een tijdelijk hoogtepunt bereikt!Ik zal de komende week als een levende legende herinnerd worden. En als ik terugkom, zal ik jullie niet teleurstellen door opeens op een minder hoog niveau te operen. Nimmer. Zowaar ik Bupatih heet.
Of je wordt volledig gehyped, zoals Star Wars, en kan daardoor alleen nog maar tegenvallen als je na lange tijd weer terugkomtquote:Op donderdag 27 juli 2006 18:30 schreef Bupatih het volgende:
Mijn tofheid heeft nu gewoon een tijdelijk hoogtepunt bereikt!Ik zal de komende week als een levende legende herinnerd worden. En als ik terugkom, zal ik jullie niet teleurstellen door opeens op een minder hoog niveau te operen. Nimmer. Zowaar ik Bupatih heet.
Morgenochtend.quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:36 schreef PeRi het volgende:
Wanneer ga je weg Bupa?
quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:40 schreef Copycat het volgende:
Ik heb mijn boek ook binnen.
Verpakt in een mooie bubbeltjes-enveloppe.
Met het prachtige Dizer handschrift.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |