quote:
Ja, ik had een kamer over, dus heb ik mijn oude hobby weer opgepakt. Het is geen grote baan hoor, daar is de ruimte te beperkt voor. Gewoon 2 paralelle ovalen en een baantje naar een eindstation op een berg. Maar ik vind het wel leuk om in zoiets mijn creativiteit kwijt te kunnen!quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:23 schreef Odysseuzzz het volgende:
Aha, dat ging snel. Tja ik had heel vroeger ook zo'n treintje maar die baan was net genoeg voor 1 flinke keukentafel. Verder heb ik er niet zoveel mee.![]()
Maar is dat je 'treinenkamer'? Of?![]()
Ahaquote:Op donderdag 27 juli 2006 17:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik had een kamer over, dus heb ik mijn oude hobby weer opgepakt. Het is geen grote baan hoor, daar is de ruimte te beperkt voor. Gewoon 2 paralelle ovalen en een baantje naar een eindstation op een berg. Maar ik vind het wel leuk om in zoiets mijn creativiteit kwijt te kunnen!
TT's met toespelingen op modeltreinen? Waar?quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:27 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Aha!
en ik maar denken dat die TT's met toespelingen op modeltreinen op 'de burgermeester' sloegen.![]()
ShowChat #841: Over geile modellen!quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
TT's met toespelingen op modeltreinen? Waar?
Volgens mij heb ik deze schokkende onthulling nog niet eerder op Fok! gedaan namelijk.
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:41 schreef DaMart het volgende:
Ik ben benieuwd met wat voor verwachtingen men deze topic opende, maar ik bedoelde natuurlijk modeltreintjes, en het maken van een mooi modellandschap!
Ik ga zo'n ministad bouwen zoals in Superman Returns.quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
TT's met toespelingen op modeltreinen? Waar?
Volgens mij heb ik deze schokkende onthulling nog niet eerder op Fok! gedaan namelijk.
Met treinen die van een afgrond dreigen te storten, zodat Superman ook wat te doen heeft?quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:31 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Ik ga zo'n ministad bouwen zoals in Superman Returns.![]()
Toch nog halve naamtopics voor mij, dus!quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:31 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
ShowChat #841: Over geile modellen!
ShowChat #838: Spelen met modellen!
[..]
Neuh.quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Met treinen die van een afgrond dreigen te storten, zodat Superman ook wat te doen heeft?
Ja, moet jequote:Op donderdag 27 juli 2006 17:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Toch nog halve naamtopics voor mij, dus!![]()
Weet ik niet, ik kan dat hele subforum nergens vinden.quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:39 schreef Ovidius het volgende:
Waar stond die grappige opmerking van Zhenar in KPD?
Je moet je eerst aanmelden.quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:40 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik kan dat hele subforum nergens vinden.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |