Maar jullie hebben een busbedrijf. Kan jij ook van die grote touringcar dingen rijden?quote:
Is het zo saai hier?quote:
Mazzelaar.quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:36 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
jep... ik heb speciale mannetjes die speciale dingen voor me regelen..vraag me niet hoe!
![]()
Z530i.. ik ben er content over..quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:27 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Heb jij toevallig ook de V800? Die van mij sterft namelijk ook al...
kan wel, maar mag nietquote:Op donderdag 27 juli 2006 15:38 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Maar jullie hebben een busbedrijf. Kan jij ook van die grote touringcar dingen rijden?
Geen groot rijbewijs?quote:
*proest.. het wil maar niet weggaan....quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:26 schreef Frutsel het volgende:
* Frutsel geeft -Cara- nog kussie... en nu geen last meer?![]()
quote:
quote:
quote:
Hoiquote:
nope, en geen CCV-Bquote:
Nou ja, dat laatste klinkt toch niet echt gezelligquote:
quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:42 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
*proest.. het wil maar niet weggaan....![]()
Bij mij zijn d'r wat pixels kapot. Dus ik bellen met die gasten. Bla bla, opsturen... als het valschade is dan vergoeden we nix, maar je moet wel onderzoekskosten betalen a 35 euro. Dus ik zeg:" En wie zegt dat het valschade is? " "Euh, ja wij meneer hoezo?" .... dus ik zeg:" Dus als jullie um laten vallen, krijg ik nix, d'r zit nu geen kras nix op.." "Ja meneer, maar u suggereert toch niet dat wij.. " Fruts valt in rede:" Ik suggereer niets... ik zeg alleen wat er zou kunnen"...quote:
tja vervelend...en dagen zonder is ook niet echt handig...dussssss hélaas pindakaas..nu moet je iets nieuws uitzoeken..quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:49 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Bij mij zijn d'r wat pixels kapot. Dus ik bellen met die gasten. Bla bla, opsturen... als het valschade is dan vergoeden we nix, maar je moet wel onderzoekskosten betalen a 35 euro. Dus ik zeg:" En wie zegt dat het valschade is? " "Euh, ja wij meneer hoezo?" .... dus ik zeg:" Dus als jullie um laten vallen, krijg ik nix, d'r zit nu geen kras nix op.." "Ja meneer, maar u suggereert toch niet dat wij.. " Fruts valt in rede:" Ik suggereer niets... ik zeg alleen wat er zou kunnen"...
Maar ja... een week later toen had ik net besloten dat ie opgestuurd ging worden, toen viel die... en nu is ie wel beschadigd..en ben bang dat ik er nu toch niets meer uit kan halen...
zo ben ik dan weer nietquote:Op donderdag 27 juli 2006 15:52 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
tja vervelend...en dagen zonder is ook niet echt handig...dussssss hélaas pindakaas..nu moet je iets nieuws uitzoeken..
Dat dacht ik dus ook, maar ik ben goedkoper uit als ik nu een losse 1600 koop en volgend jaar een sim only abootjequote:Op donderdag 27 juli 2006 15:54 schreef Frutsel het volgende:
begin volgend jaar weer gratis nieuw toestel bij nieuw contract
oh! hij is ook nog spaarzaam.....quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:54 schreef Frutsel het volgende:
[..]
zo ben ik dan weer nietDoorgaan tot ie echt dood is
![]()
Alle functies doen het nog... al is het niet allemaal meer super... begin volgend jaar weer gratis nieuw toestel bij nieuw contract of ik gebruik mijn oude mooie lieve samsung
ze passen er beide in flesquote:Op donderdag 27 juli 2006 15:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoeveel contactpersonen kunnen erin?
is dat alleen naam-nummer of kan je ook adres, email, postcode woonplaats kwijt?
En zit er een Agenda in?
Dat wil ik weten voor de Nokia 1600Kan iemand me dat vertellen? Ik zoek me de tering en ik kan alleen maar vinden dat ie 450 uur spreektijd en 65 miljard kleuren op het scherm heeft, maar dat boeit me minder.
die koop je niet zomaar hoorquote:
Je kan daar toch lessen voor nemen?quote:
Lessen is volgens mij een zwak begrip... komt aardig wat bij kijken bij diequote:Op donderdag 27 juli 2006 16:02 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Je kan daar toch lessen voor nemen?
een cursus volgen ja, alleen ben ik nu de enige die dat wil gaan volgen, en worden die cursussen niet gegevenquote:Op donderdag 27 juli 2006 16:02 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Je kan daar toch lessen voor nemen?
voor CCV-B hoef je "alleen maar" theorie te doenquote:Op donderdag 27 juli 2006 16:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Lessen is volgens mij een zwak begrip... komt aardig wat bij kijken bij die![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |