Als je thuis niet meer magquote:Op donderdag 27 juli 2006 13:00 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
Er is zelfs een site van: http://www.pikstraf.nl/
Leuke links ook: http://www.vreemdgaan.net/quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:00 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
Er is zelfs een site van: http://www.pikstraf.nl/
Als ze liever me straft dan met me sexed dan kan ze inderdaad maar beter weg gaan.quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:09 schreef Lestat het volgende:
Het wordt volgens mij ook niet echt expliciet gezegd door het meisje, maar meer dat ze een tijdje de verleidingspogingen van haar partner afwijst. Die partner begrijpt dan natuurlijk wel wat er aan de hand is en laat het de volgende keer wel uit zijn hoofd om weer dezelfde fout te maken.
...mij lijkt 't dat als dit wordt "toegepast". men zicht bevindt in een onevenwichtige oppervlakkige relatie.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:59 schreef Lestat het volgende:
Pikstraf is naar mijn idee als de vrouw binnen de relatie aan de man (tijdelijk) seks ontzegt omdat deze iets heeft gedaan wat de vrouw onwelgevallig is.
Wat uitstekend verklaart waarom veel mannen met pikstraf het dan maar buiten de deur gaan zoeken.quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:20 schreef Averon het volgende:
Jep, maar feit blijft. De meeste mannen zijn sexafhankelijker dan vrouwen.
true true...maar denk dat je zoiets niet kunt generaliseren of puur kunt zeggen over vrouwen. Ik denk er persoonlijk net zo over dus...quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:19 schreef Anyanka het volgende:
Ik heb nooit pikstraf gegeven of overwogen, maar in de praktijk is het wel zo dat als ik boos ben, ik geen zin heb fysiek intiem gedoe.
Dat in tegenstelling tot mijn vriend, die niet tegen ruzie of een boze Anyanka kan, en dan altijd probeert om te knuffelen en kusjes te geven, terwijl ik dan denk "NU EVEN NIET"
Ik heb wel eens gelezen dat er zo'n verschil is tussen mannen en vrouwen, dat vrouwen seks hebben met degene waarvan ze houden, en mannen houden van degene waarmee ze seks hebben. Daar zou het aan kunnen liggen: ik wil dat het eerst allemaal goed is, en dan weer aan elkaar zitten, terwijl m'n vriend probeert het goed te maken dóór aan elkaar te zitten.
Misschien dat daar het hele idee van pikstraf ook vandaan komt? Want in principe is het voor vrouwen ook niet leuk om geen seks te hebben, maar die hebben er gewoon minder zin in als ze boos/verdrietig/gekwetst enz. zijn.
Precies! en daar maken sommige vrouwen genadeloos gebruik van!quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:20 schreef Averon het volgende:
Jep, maar feit blijft. De meeste mannen zijn sexafhankelijker dan vrouwen.
Ik zou het ook niet pikken...quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:25 schreef Duiveltja het volgende:
Nooit gehad. Ik zou het iig heel kinderachtig vinden. Als vrouw kan je dan ook zelf meteen aan de tarzan.
Zeer interessante analyse, ik kan me je vriends positie wel indenken. Er zit denk ik veel waars in wat je zegt.quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:19 schreef Anyanka het volgende:
Ik heb nooit pikstraf gegeven of overwogen, maar in de praktijk is het wel zo dat als ik boos ben, ik geen zin heb fysiek intiem gedoe.
Dat in tegenstelling tot mijn vriend, die niet tegen ruzie of een boze Anyanka kan, en dan altijd probeert om te knuffelen en kusjes te geven, terwijl ik dan denk "NU EVEN NIET"
Ik heb wel eens gelezen dat er zo'n verschil is tussen mannen en vrouwen, dat vrouwen seks hebben met degene waarvan ze houden, en mannen houden van degene waarmee ze seks hebben. Daar zou het aan kunnen liggen: ik wil dat het eerst allemaal goed is, en dan weer aan elkaar zitten, terwijl m'n vriend probeert het goed te maken dóór aan elkaar te zitten.
Misschien dat daar het hele idee van pikstraf ook vandaan komt? Want in principe is het voor vrouwen ook niet leuk om geen seks te hebben, maar die hebben er gewoon minder zin in als ze boos/verdrietig/gekwetst enz. zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |