abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 27 juli 2006 @ 14:29:44 #226
5428 crew  miss_sly
pi_40237734
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 14:24 schreef kriele het volgende:

[..]

Maar wat wil je dan? Als zij besluit het te houden dan ben je nog steeds vader. Daar wil en kun je toch niet voor weglopen?
Als zij volledig tegen zijn zin besluit het kind te houden, vind ik dat hij wel het recht heeft er voor weg te lopen, als dat is wat hij wil.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 27 juli 2006 @ 14:32:29 #227
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_40237840
ik zou eerst maar eens een vaderschapstest laten doen als jij steeds een condoom omhad, de postbode/ buurman wellicht niet..
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_40237942
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 14:29 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Als zij volledig tegen zijn zin besluit het kind te houden, vind ik dat hij wel het recht heeft er voor weg te lopen, als dat is wat hij wil.
Dat moet je wel over je hart kunnen krijgen. Ik heb helemaal geen kinderwens, maar als ik op zo'n manier vader zou worden dan zou ik er alles aan doen om te zorgen dat het kind zo goed mogelijk wordt opgevoed. Ik zou nooit met mezelf in het reine kunnen komen als ik niet in het leven van zo'n kind zou zijn. Maarja, dat ben ik.
pi_40237949
Kinderen wil ik wel.. ooit.. wanneer ik weet dat ik er voor kan zorgen en tijd ervoor heb. Nu kan ik dat niet doen.

Wanneer ik het kan dan doe ik het wel, maar nu kan ik dat gewoon niet en wil ik het niet omdat ik een kind iets wil bieden en niet zomaar wat doen..
  Moderator donderdag 27 juli 2006 @ 14:38:42 #230
5428 crew  miss_sly
pi_40238011
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 14:36 schreef kriele het volgende:

[..]

Dat moet je wel over je hart kunnen krijgen. Ik heb helemaal geen kinderwens, maar als ik op zo'n manier vader zou worden dan zou ik er alles aan doen om te zorgen dat het kind zo goed mogelijk wordt opgevoed. Ik zou nooit met mezelf in het reine kunnen komen als ik niet in het leven van zo'n kind zou zijn. Maarja, dat ben ik.
ik zeg ook niet dat het gemakkelijk of vanzelfsprekend is, ik zeg alleen dat ik vind dat hij daartoe het recht heeft in mijn ogen.

Ik zou het ook niet kunnen, denk ik, maar goed, ik ben vrouw dus ik zou al 9 maanden met dat kind rondlopen
  donderdag 27 juli 2006 @ 14:40:12 #231
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_40238065
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 14:02 schreef ItsAllOutThere het volgende:
Nee, maar ik laat mij niet dwingen om vader te worden..

De keus is aan haar om het te houden of niet. Ik kan niet dwingen maar ik laat me ook niet tot het vader worden dwingen. Ik gebruikte opzettelijk die condooms met de bedoeling dat te voorkomen en zoals eerder door iemand gezegd.. dit beslis je samen en ik ben het er niet mee eens.. Spijtig maar het is niet anders.. Heel simpel gezegd.. geen van beide zijn er klaar voor op het moment en zij zou het alleen houden omdat ze zo graag een tweede kind wilt en bang is dat ze zometeen te oud wordt maar zelf kan ze zich nauwelijks onderhouden met 1 kind.. laat staan 2.

Heeft trouwens al aangegeven dat als we ooit kinderen zouden nemen het zou moeten gebeuren voor haar 35 anders zou ze zich te oud vinden. Dus.. Haar kennende houdt ze het, maar ik laat me niet dwingen om te blijven..
Je hoeft ook niet bij haar te blijven om het kind, het lijkt me echter dat je er wel moet zijn voor het kind, het is toch hoe je het ook wend of keert jouw kind, het heeft nergens om gevraagd en wordt ook maar op de wereld geschopt door een moeder die haar verantwoordelijkheden niet kent, het lijkt me dat je toch iets van verantwoordelijkheid moet nemen, al is het maar financieel en later als het wat ouder is een luisterend oor.
Ik vind het oprecht heel erg voor je en ook voor je kind, door de halsstarrige houding van je ex (?) is het helaas niet anders, de situatie veranderd niet als jij wegloopt en nooit meer wat van je laat horen.
Er loopt dan nog steeds een kind rond dat (waarschijnlijk) van jou is, ik zou het afwachten en dmv een test kijken of het echt van jou is en dan verder beslissen, het is nu nog zo vers en heel begrijpelijk dat je pislink bent, laat het een beetje bezinken en wacht met handelen tot je alles een beetje op een rijtje hebt.
Heb je het al aan je ouders verteld? Weten haar ouders het al?
be nice or go away
pi_40238173
Haar moeder die is van de oude indo stempel en vind elk kind in de familie best dat weet ik nu al.. Mijn ouders ga ik daar niet mee lastig vallen op het moment aangezien mijn vader net herstellend is van kanker en nou niet echt nog een zorg nodig heeft de god ganse dag..
  donderdag 27 juli 2006 @ 14:49:50 #233
145755 kahaarin
pi_40238390
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 14:43 schreef ItsAllOutThere het volgende:
Haar moeder die is van de oude indo stempel en vind elk kind in de familie best dat weet ik nu al.. Mijn ouders ga ik daar niet mee lastig vallen op het moment aangezien mijn vader net herstellend is van kanker en nou niet echt nog een zorg nodig heeft de god ganse dag..
Dacht je dat alles weer een beetje op de rails was met je vader.....krijg je dit!
Fijn dat je vader herstellend is, beter toch even wachten met vertellen dus.
Is het ook een optie om samen met je vriendin/ex een afspraak te maken met haar huisarts?
Dan kun je in elk geval vragen stellen en reëel bekijken wat de mogelijkheden zijn, tot welke maand je abortus kunt doen en eventuele vaderschapstest en adoptiemogelijkheden.
Het lijkt me dat je een kind toch niet opzadelt met haar als enige verzorgende?
be nice or go away
pi_40238674
Nou abortus kan tot em met wek 11 toch?? Dus zou volgende week de laatste week zijn. Ik zit op het moment in belgie voor mijn stage en kan dit weekend niet naar NL toe anders had ik dat dan gadaan dus volgende week dan maar..
pi_40238724
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 14:58 schreef ItsAllOutThere het volgende:
Nou abortus kan tot em met wek 11 toch?? Dus zou volgende week de laatste week zijn. Ik zit op het moment in belgie voor mijn stage en kan dit weekend niet naar NL toe anders had ik dat dan gadaan dus volgende week dan maar..
Maar je gaf min of meer al aan dat arbortus voor haar waarschijnlijk geen optie is.
pi_40238842
Nee.. dat klopt ook, maar als ze dat zou willen..
pi_40238898
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 15:03 schreef ItsAllOutThere het volgende:
Nee.. dat klopt ook, maar als ze dat zou willen..
Als ze geen abortus wil dan ga je weg bij je vriendin en dan bemoei je je ook niet met het kind?
  Moderator donderdag 27 juli 2006 @ 15:10:04 #238
5428 crew  miss_sly
pi_40239066
quote:
Ik meen wel tot week 16. Zoek het op, geeft je wat rust en iets meer tijd. Gebruik die tijd om een beslissing te nemen waar je zelf helemaal achter staat. Als dat dezelfde is als die van je (ex?)vriendin, is het helemaal goed, natuurlijk.
pi_40239083
Waarom had je uberhaubt iets met haar? Ze lijkt me niet een lolletje... Dat je al je condoom moet nacontrolleren omdat zij de pil weigerd te slikken.
  donderdag 27 juli 2006 @ 15:12:16 #240
145755 kahaarin
pi_40239145
quote:
Ik heb even op de site van het rijk gekeken, het schijnt dus tot de 21 week te mogen, ruwweg tot het kind levensvatbaar is.
Dat valt dus weer een beetje mee.
Kun je hier geen bijzonder verlof voor krijgen? Het lijkt me dat je werk hier ook onder te lijden heeft.

1 Hoe is zwangerschapsafbreking wettelijk geregeld in Nederland?
In Nederland kan een vrouw wanneer zij ongewenst zwanger is haar zwangerschap laten beëindigen. Volgens de wet is dit mogelijk voor zwangerschappen die niet langer hebben geduurd dan 24 weken. In de praktijk wordt veelal een termijn aangehouden van 21 weken en enkele dagen. Een reden hiervoor is dat artsen er zeker van willen zijn dat zij binnen de termijn blijven. In gevallen waarin de noodsituatie van de vrouw een medische oorzaak heeft, wordt de zwangerschap uiterlijk in de 24e week uitgevoerd. De behandeling vindt plaats in klinieken en ziekenhuizen die een vergunning hebben volgens de Wet Afbreking Zwangerschap (WAZ).

http://www.minbuza.nl/default.asp?CMS_ITEM=MBZ460896#TOC_4 (bron)
be nice or go away
  Moderator donderdag 27 juli 2006 @ 15:13:25 #241
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_40239187
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 15:12 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Ik heb even op de site van het rijk gekeken, het schijnt dus tot de 21 week te mogen, ruwweg tot het kind levensvatbaar is.
Dat valt dus weer een beetje mee.
Kun je hier geen bijzonder verlof voor krijgen? Het lijkt me dat je werk hier ook onder te lijden heeft.

1 Hoe is zwangerschapsafbreking wettelijk geregeld in Nederland?
In Nederland kan een vrouw wanneer zij ongewenst zwanger is haar zwangerschap laten beëindigen. Volgens de wet is dit mogelijk voor zwangerschappen die niet langer hebben geduurd dan 24 weken. In de praktijk wordt veelal een termijn aangehouden van 21 weken en enkele dagen. Een reden hiervoor is dat artsen er zeker van willen zijn dat zij binnen de termijn blijven. In gevallen waarin de noodsituatie van de vrouw een medische oorzaak heeft, wordt de zwangerschap uiterlijk in de 24e week uitgevoerd. De behandeling vindt plaats in klinieken en ziekenhuizen die een vergunning hebben volgens de Wet Afbreking Zwangerschap (WAZ).

http://www.minbuza.nl/default.asp?CMS_ITEM=MBZ460896#TOC_4 (bron)
24 weken, jezus wat walgelijk
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  Moderator donderdag 27 juli 2006 @ 15:14:09 #242
18653 crew  D.
pi_40239219
ze is onzeker
heeft verlatingsangst
wil een tweede kind

misschien volgende keer toch zelf het gebruikte condoom weggooien
  donderdag 27 juli 2006 @ 15:15:11 #243
145755 kahaarin
pi_40239249
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 15:13 schreef senesta het volgende:

[..]

Tja, mee eens, maar dit is de wet.

De artsen houden 21 weken en een beetje aan om zeker te zijn dat ze niet over de grens heengaan.
Maar dan nog, best laat.
be nice or go away
pi_40239321
@ d.rose.. deed ik al...
  donderdag 27 juli 2006 @ 15:27:13 #245
73284 Fokker200
Is that so...
pi_40239686
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 12:16 schreef milagro het volgende:

[..]

moet je die dames eens vertellen dat de pil doorslkken tijdens de zwangerschap niet echt gezond is voor het kind, zul je zien dat ze nauwelijk in paniek raken....... omdat ze de pil helemaal niet slikten
IJzersterke opmerking!
Een goede vriend van mij is ook 'genaaid' door een leugenachtig vrouwtje. Ik heb het nooit vertrouwd en zeker niet omdat ze aangaf al sinds haar 16e graag een kind te willen. Met jouw opmerking en haar (gebrek aan) reaktie daarop was ze waarschijnlijk door de mand gevallen.

Deze onthoud ik
Today is a gift, that's why it's called the present
pi_40239870
het is van een ander.
condooms werken 100 %, er zijn uitzonderingen, maar die bevestigen de regel .
  donderdag 27 juli 2006 @ 15:34:35 #247
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_40239965
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 15:32 schreef FBIFile het volgende:
het is van een ander.
condooms werken 100 %, er zijn uitzonderingen, maar die bevestigen de regel .

Juist ... en waarom zou dit niet één van die regelbevestigende uitzonderingen kunnen zijn?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 27 juli 2006 @ 15:39:12 #248
145755 kahaarin
pi_40240144
@ ItsAllOutThere : kun je geen bijzonder velrof krijgen?
Ik weet ik val in herhalingen.....
be nice or go away
pi_40240174
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 15:13 schreef senesta het volgende:

[..]

Beste oplossing, kind en moeder...
pi_40240194
Welkom bij het papa gezelschap
♥ K, N, R en F ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo