Mijn klacht is dat ik niet weet wat het betekent.quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:17 schreef bxie het volgende:
Je weet heus wel wat het is anders had je het niet in klaagbaak geplaatst![]()
Of is je klacht juist dat je niet weet wat het betekent?
'Onmin' misschien? 't Is niet zo'n helder licht wat onze taal betreft.quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:20 schreef jogy het volgende:
Gruw(elijk) Gruw(elijk) 'ommin' Lauw ( vet, stoer, cool, tof en zulks)
Alleen ommin weet ik niet te herleiden.
Maar waarom zegtie dat dan niet gewoon!?quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:20 schreef Chrrris het volgende:
supervet was?Ik weet niet wat je broertje brabbelt..
quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:20 schreef jogy het volgende:
Hahaha , jogy is me voor...omin weet ik ook niet , ik gok dat het "veel" "super" ofzo is.quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:18 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Mijn klacht is dat ik niet weet wat het betekent.
Ik heb echter wel een idee.
Volgens mij is het een andere manier om te zeggen dat je een prostituee met aids hebt geneukt en gelukkig wel korting kreeg. Of zit ik er naast?
Een beetje welquote:Op donderdag 27 juli 2006 11:25 schreef Kindervriend het volgende:
Mijn boertje is eigenlijk wel een gruw gruw ommin lauwe breezah, of niet?
Beter dan een zusje diequote:Op donderdag 27 juli 2006 11:25 schreef Kindervriend het volgende:
Mijn boertje is eigenlijk wel een gruw gruw ommin lauwe breezah, of niet?
ROFL.quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:27 schreef Nosh het volgende:
[..]
Beter dan een zusje die
" *-_-My bullet is the last thing that will race through my mind -_-* MENSUH ZIJN ZO HARTELOOWS "
als naam heeft.
Misschien zoals het Twentse onmeunig, soort van enorm ofzo.quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:20 schreef jogy het volgende:
Hmm .. ik gok erop dat die niet overtroffen kan wordenquote:Op donderdag 27 juli 2006 11:27 schreef Nosh het volgende:
[..]
Beter dan een zusje die
" *-_-My bullet is the last thing that will race through my mind -_-* MENSUH ZIJN ZO HARTELOOWS "
als naam heeft.
Omdat je nu gaat afvragen wat hij zegtquote:Op donderdag 27 juli 2006 11:22 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Maar waarom zegtie dat dan niet gewoon!?
Hahahahahaquote:Op donderdag 27 juli 2006 11:30 schreef Cheiron het volgende:
Nee, mijn neef dan, iets in de trant van:"Yo, bloodclad shot ya face nigga etc. etc."
En dan blank zijn met rode haren..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |