Blank? Je post zo net zelf een roodhuid-smiley gek!quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:41 schreef buachaille het volgende:
Volgens:
En waarom kan ik alleen blanke "smileys" kiezen op dit racistische fok?![]()
Ze updaten je IE6 naar IE7, omdat deze veilig zou moeten werken. Dat is dus gewoon een stukje service, vooral als je bedenkt dat de mensen met een illegale windows het ook krijgen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:41 schreef buachaille het volgende:
Volgens: http://news.com.com/Micro(...)0.html?tag=nefd.lede
wordt de nieuwe Internet Explorer versie 7.0 later dit jaar automatisch op Windows geïnstalleerd door Windows update. Je krijgt dus weer een brak softwarepakket op je PC die zwaar in het systeem geïntegreerd is. Ben benieuwd of hackers er nu echt in gaan slagen om het internet plat te gooien.
Omdat er zo geen verschil is tussen groepen mensen....en anders kunnen we ook nog zeiken over het feit dat er te weinig met haren zijn, er maar twee dieren zijn enz...quote:En waarom kan ik alleen blanke "smileys" kiezen op dit racistische fok?![]()
Maar waarom zou je verder lezen dan je neus lang is...quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:42 schreef Herkauwer het volgende:
Niet zeiken maar lezenhttp://tweakers.net/nieuw(...)lokkeertool-uit.html
het zijn gele hoor, kleurenblind!quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:41 schreef buachaille het volgende:
En waarom kan ik alleen blanke "smileys" kiezen op dit racistische fok?![]()
Hahahahahaquote:Op donderdag 27 juli 2006 10:45 schreef descendent1 het volgende:
P.s.: is deze niet wat voor je? [afbeelding]
![]()
Nou ja zo brak is Windows niet, maar goed, die discussie ga ik verder niet aan.quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:56 schreef Lucille het volgende:
Vraag aan TS: waarom gebruik je wel een brak OS?
IE en Windows is van dezelfde kwaliteit. Dus waarom gebruikt hij wel het ene, maar klaagt hij over het andere. Bovendien is hij niet verplicht om het product te gebruiken, je bent vrij om elke browser te kiezen, dus ik zie het probleem niet zo.quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou ja zo brak is Windows niet, maar goed, die discussie ga ik verder niet aan.
Wat waar is is waar, Windows is op zich redelijk stabiel. Behalve een enkele applicatie die eens vastloopt heb ik in Windows XP in 2 jaar geen systeemcrash gehad. (alhoewel enkele onder de lezers vast andere ervaringen hebben).quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:56 schreef Lucille het volgende:
Dat is het voordeel als je marktleider bent. Je doet gewoon waar je zelf zin in hebt.quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:38 schreef buachaille het volgende:
Mijn frustratie met Microsoft is een beetje dat men IE6.0 vijf jaar lang ongewijzigd laat hetgeen een grof schandaal is. En op het moment dat een concurrerende browser boven de 12% marktaandeel uitkomt wordt er een miljard dollar? tegenaan gegooid om de eigen browser te vernieuwen.
Voor gebruikers is dat zeer slecht. Kan je je voorstellen dat 80% van degene die op Internet surft nog nooit heeft gehoord van tabbed browsing?![]()
En daar kaart je meteen het hoofdprobleem aan.quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:40 schreef HeatWave het volgende:
Dat hun hoofdbrowser nou wat trager is komt gewoon door de totale integratie met het OS, dat duurt gewoon langer...
Het vast lopen van een programma zegt iets over het programma niet over het OS. in linux heb ik ook zo vaak een programma laten crashen. dus dan is heel linux niets ?quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:38 schreef buachaille het volgende:
[..]
Wat waar is is waar, Windows is op zich redelijk stabiel. Behalve een enkele applicatie die eens vastloopt heb ik in Windows XP in 2 jaar geen systeemcrash gehad. (alhoewel enkele onder de lezers vast andere ervaringen hebben).
Mijn frustratie met Microsoft is een beetje dat men IE6.0 vijf jaar lang ongewijzigd laat hetgeen een grof schandaal is. En op het moment dat een concurrerende browser boven de 12% marktaandeel uitkomt wordt er een miljard dollar? tegenaan gegooid om de eigen browser te vernieuwen.
Voor gebruikers is dat zeer slecht. Kan je je voorstellen dat 80% van degene die op Internet surft nog nooit heeft gehoord van tabbed browsing?![]()
Kun jij uitleggen wat er dan goed werkt aan IE dat slechter werkt dan in bv. Opera/Firefox?quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:13 schreef Bjorntje_V het volgende:
[..]
Het vast lopen van een programma zegt iets over het programma niet over het OS. in linux heb ik ook zo vaak een programma laten crashen. dus dan is heel linux niets ?
Het word tijd dat MS met een nieuwe browser komt versie 6.0 stamt uit 2001.
Ik blijf lekker bij MS producten, zelfs als ontwikkelaar. ik vind firefox en zo maar een onlogisch product. en ja die heb ik ook op mijn systeem staan maar gebruik ze nooit voor het browsen op internet. waarom ? omdat IE gewoon goed werkt en 88% van de bevolking IE gebruikt.
quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:51 schreef osmo het volgende:
Deze was wel leuk:
[[url=http://img142.imagevenue.com/loc361/th_90320_lol_361lo.jpg]afbeelding][/URL]
Nou ja ik vind het verschil tussen een OS en browser (applicatie) toch wel heel wat anders hoor. Windows is daarbij nog regelatig geupdate in tegenstelling tot IE, dit is appels met peren vergelijken.quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:35 schreef Lucille het volgende:
[..]
IE en Windows is van dezelfde kwaliteit. Dus waarom gebruikt hij wel het ene, maar klaagt hij over het andere. Bovendien is hij niet verplicht om het product te gebruiken, je bent vrij om elke browser te kiezen, dus ik zie het probleem niet zo.
Waarom zou je een werkende applicatie gaan updaten? Buiten dan dat er updates komen om gaten in IE te dichten (die updates zijn er wel geweest)quote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou ja ik vind het verschil tussen een OS en browser (applicatie) toch wel heel wat anders hoor. Windows is daarbij nog regelatig geupdate in tegenstelling tot IE, dit is appels met peren vergelijken.
Ik weet niet hoor, maar het ging mij niet zozeer om de updates, maar om de domme vergelijking dat Windows en IE van dezelfde kwaliteit was, iets wat je totaal niet kan zeggen van dingen die totaal van elkaar verschillen.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:06 schreef Komakie het volgende:
[..]
Waarom zou je een werkende applicatie gaan updaten? Buiten dan dat er updates komen om gaten in IE te dichten (die updates zijn er wel geweest)
De gemiddelde gebruiker zit helemaal niet te wachten op een browser die er weer totaal anders uit ziet zoals IE7. Denk je dat me moeder hier blij mee is?
Zoveel is er trouwens windows ook niet veranderd. Alle basis onderdelen zien er voor de gebruikers nog hetzelfde uit (ok het startmenu van XP niet, maar dat is uit te zetten). En dat is het belangrijkste voor gebruikers. Dat XP niet vergelijkbaar is met win98 omdat het totaal anders opgezet is, dat is voor die gebruikers niet belangrijk.
Bij IE7 is het een hele andere zaak. Nu het er zo anders uit is gaan zien, wordt het een hele klus voor standaard gebruikers om weer vertrouwd te worden met de interface.
If it ain't broke, don't try to fix it!
IE6 is nu zo langzamerhand wel "stuk" aangezien het gewoon verouderd is. Maar IE6 heeft altijd goed gewerkt.
Ik vind het trouwens wel een kwalijke zaak dat het een automatische update wordt. Hierdoor kunnen gebruikers niet meer kiezen uit 2 opties die wel degelijk totaal verschillend zijn van elkaar.
Maar ach, verder mag je niet echt klagen over MS. Hun producten zijn tegenwoordig helemaal niet slecht en het werkt allemaal vrij goed. Vergelijkbaar met andere OS'en. Alleen zeikerds vinden het nu nog crap. Gewoon omdat ze wat te zeiken moeten hebben...
Ohw foutjequote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar het ging mij niet zozeer om de updates, maar om de domme vergelijking dat Windows en IE van dezelfde kwaliteit was, iets wat je totaal niet kan zeggen van dingen die totaal van elkaar verschillen.
thnxquote:Maar om op jouw bericht te reageren, je hebt wel gelijk
http://www.windowsitpro.c(...)lthurrott_47208.htmlquote:My advice is simple: Boycott IE. It's a cancer on the Web that must be stopped. IE isn't secure and isn't standards-compliant, which makes it unworkable both for end users and Web content creators.
Wat een loserquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:57 schreef buachaille het volgende:
Ook nog een leuk stukje van Paul Thurrott - WinInfo.
[..]
http://www.windowsitpro.c(...)lthurrott_47208.html
Niet helemaal juist!quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:35 schreef Lucille het volgende:
[..]
IE en Windows is van dezelfde kwaliteit. Dus waarom gebruikt hij wel het ene, maar klaagt hij over het andere. Bovendien is hij niet verplicht om het product te gebruiken, je bent vrij om elke browser te kiezen, dus ik zie het probleem niet zo.
Automatische updates?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:20 schreef Chinless het volgende:
[..]
Niet helemaal juist!
Als ik naar windows update website ga, kan ik met FF niet update'n moet persee IE gebruiken![]()
Oud motto he,quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:31 schreef Pranfeuri het volgende:
Dus ze jatten alle goede ideeën van andere browsers bij elkaar en duwen dat door je strot met een verplichte IE update. Geweldig weer.
Is niet altijd een optie als net pc geinstalleerd heb, moet ik persee tig minuten wachten tot hij alles binnen heeft.quote:
Ja, echt debiel. Ze verbeteren hun produkt naar de wens van de gebruiker, maken het veiliger, en dan is het nog gratis te updaten ook!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:31 schreef Pranfeuri het volgende:
Dus ze jatten alle goede ideeën van andere browsers bij elkaar en duwen dat door je strot met een verplichte IE update. Geweldig weer.
Jawel, we hebben een Microsoft-fanboy hier, ik wist niet dat die bestondenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, echt debiel. Ze verbeteren hun produkt naar de wens van de gebruiker, maken het veiliger, en dan is het nog gratis te updaten ook!
Open je ogen toch eens man, domme anti MS geblaat altijd....
niets fanboy, gewoon iemand die het eens zonder die eeuwige anti MS meeloop hype doet...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:42 schreef Pranfeuri het volgende:
[..]
Jawel, we hebben een Microsoft-fanboy hier, ik wist niet dat die bestonden
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:37 schreef Chinless het volgende:
[..]
Is niet altijd een optie als net pc geinstalleerd heb, moet ik persee tig minuten wachten tot hij alles binnen heeft.
Even naar update site, alles binnen trekken klaar.
Mee eens, wordt ook altijd ziek van het gezeik van die pinguin gasten...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, echt debiel. Ze verbeteren hun produkt naar de wens van de gebruiker, maken het veiliger, en dan is het nog gratis te updaten ook!
Open je ogen toch eens man, domme anti MS geblaat altijd....
Nee, dat zie je verkeerd.. De hele wereld houdt zich niet aan het boekje van IE6quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:55 schreef Bertin het volgende:
Het klopt wel dat IE6 geen rekening houdt met volgens het boekje geschreven content
Das waar, maar heb je daar als normale user last van?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:55 schreef Bertin het volgende:
Het klopt wel dat IE6 geen rekening houdt met volgens het boekje geschreven content
De onveiligheid. Die constante patches iedere keer, da's gewoon te belachelijk.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:45 schreef HeatWave het volgende:
niets fanboy, gewoon iemand die het eens zonder die eeuwige anti MS meeloop hype doet...
Wat is er dan zo erg aan IE voor jou he?? FF, das pas trage bloatwarebagger.....
Ik heb anders NOOIT en dan ook NOOIT ergens last van, maar ja ik weet dan ook waar ik mee bezig ben.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:31 schreef Pranfeuri het volgende:
[..]
De onveiligheid. Die constante patches iedere keer, da's gewoon te belachelijk.
De layout is niet aan te passen, dat is ook wel jammer.
Indirect heeft iedereen, dus ook de IE gebruiker daar bij het surfen last van. De incompatibiliteit van IE vertraagd de ontwikkeling van sites en zorgt voor extra kosten bij het laten ontwikkelen van sites.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das waar, maar heb je daar als normale user last van?
Zolang IE7 net als IE6 er soms 20 sec overdoet voordat het een pagina gaat laden blijft het een brak stuk ongelukquote:Op donderdag 27 juli 2006 10:42 schreef HeatWave het volgende:
IE7 is een top browser die FF zal doen vergeten weer......
En waardoor de ontwikkeling op browsergebied weer stil zal komen te staan?quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:42 schreef HeatWave het volgende:
Doen vergeten? Impliceert dat niet dat IE7 veruit superieur wordt aan FF? Wat mag dat dan zijn? Zoals ik het zie, implementeert IE7 eindelijk de broodnodige dingen die fatsoenlijke browsers al tijden standaard hebben zoals tabbed browsing. Dus IE7 wordt als het goed is 'on par' met FF. Wat introduceert IE7 dan dat FF in de vergetelheid zal doen belanden? En andere browsers blijven gewoon doorontwikkelen hoor, gelukkig.quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:42 schreef HeatWave het volgende:
Brak software pakket.
Dat heb ik soms ook met FF hoorquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:15 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Zolang IE7 net als IE6 er soms 20 sec overdoet voordat het een pagina gaat laden blijft het een brak stuk ongeluk.
Dat zal best maar het is aan mij om te kiezen wat ik als browser wil gebruiken , Niet aan mickeysoftquote:Op donderdag 27 juli 2006 10:42 schreef HeatWave het volgende:
Brak software pakket.
Met een linux distro cd kan je inderdaad prima je kont krabbenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:55 schreef Blue Thunder het volgende:
Q: "Mijn kont jeukt"
A: "Moet je linux gebruiken"![]()
Nou? Dus? Dat kan dus ook primaquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:12 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Dat zal best maar het is aan mij om te kiezen wat ik als browser wil gebruiken , Niet aan mickeysoft
Stomme argumentloze postsquote:
Op welke manier heeft dit te maken met IE??quote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:31 schreef PDOA het volgende:
Ging ik gvd gisteren updaten, staat er plots zo'n gaar icoon in in mijn werkbalk dat er geen updates voor SP1 meer komen! En ik krijg 'm ook met geen mogelijkheid weg! Kut-microsoft, leuk dat er geen updates meer komen, maar heb ik om die spyware-troep van jullie gevraagd? Oh ja, mijn 'automatische updates' stond ook opeens weer ingeschakeld!!! MS
Beter, krijg je ook niet meer per ongeluk een nieuwe versie van IEquote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:31 schreef PDOA het volgende:
Ging ik gvd gisteren updaten, staat er plots zo'n gaar icoon in in mijn werkbalk dat er geen updates voor SP1 meer komen! En ik krijg 'm ook met geen mogelijkheid weg! Kut-microsoft, leuk dat er geen updates meer komen, maar heb ik om die spyware-troep van jullie gevraagd? Oh ja, mijn 'automatische updates' stond ook opeens weer ingeschakeld!!! MS
Wat is er brak aan Windows. De meeste problemen hebben niks met Windows te maken. Maar meer met wat er tussen toetsenbord en stoel zit.quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:56 schreef Lucille het volgende:
Wat fout is aan IE is dat Microsoft door zijn monopoly positie in 5 jaar tijd geen functionaliteit heeft toegevoegd aan het programma. Dat is een grof schandaal. Verder is IE een prima programma voor Jan met de Pet die niet echt opgewonden raakt van nieuwe functionaliteit. Als je gedwongen wordt te werken met FF dan is er een extensie IE Tab. Kun je gebruiken als je bepaalde sites toch persé in IE wilt bekijken.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:59 schreef dVTB het volgende:
Ik snap al dat geklaag niet en dat Microsoft-afgekraak evenmin. Explorer is gewoon het meest vatbaar voor virussen omdat hackers zich vooral daarop richten. Op m'n werk wordt ik geacht om met Firefox te internetten en is er geen 'blauwe e' die naar Explorer verwijst, maar al na één dag heb ik via een omweg Internet Explorer weer bereikt. Ik vind IE persoonlijk veel prettiger...
Maar goed, smaken verschillen...
Nog nooit gehad, komt waarschijnlijk omdat FF laat zien (in de status bar) wat hij aan het doen is en IE nietquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:11 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Dat heb ik soms ook met FF hoor![]()
Ik vergeet IE liever en gebruik liever stabiele software en dat hoeft niet persé FF te zijnquote:Op donderdag 27 juli 2006 10:42 schreef HeatWave het volgende:
Brak software pakket.
Het is goed dat ze er wat aan doen, alleen te laatquote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:41 schreef RB-tje het volgende:
Dat gezever altijd op Microsoft. Nu doen ze wat aan labiele ie is het weer niet goed. Lijkt talpa wel kan ook niets goed doen.
Of gewoon Start -> Zoeken -> ... op het internet - En tada: daar is Explorerquote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:35 schreef buachaille het volgende:
Wat fout is aan IE is dat Microsoft door zijn monopoly positie in 5 jaar tijd geen functionaliteit heeft toegevoegd aan het programma. Dat is een grof schandaal. Verder is IE een prima programma voor Jan met de Pet die niet echt opgewonden raakt van nieuwe functionaliteit. Als je gedwongen wordt te werken met FF dan is er een extensie IE Tab. Kun je gebruiken als je bepaalde sites toch persé in IE wilt bekijken.
FF laat dan helemaal niet zien wat ie aan het doen is....quote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:36 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Nog nooit gehad, komt waarschijnlijk omdat FF laat zien (in de status bar) wat hij aan het doen is en IE niet.
nee, je laat het je vrijwillig door je strot duwen, omdat je je automatische updates aan hebt staan.quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:41 schreef buachaille het volgende:
wordt de nieuwe Internet Explorer versie 7.0 later dit jaar automatisch op Windows geïnstalleerd door Windows update.
FF laat het echt wel zien, tenzij je je status balk uit zetquote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:19 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
FF laat dan helemaal niet zien wat ie aan het doen is....
Jah is goed. wat jij wiltquote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:15 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
FF laat het echt wel zien, tenzij je je status balk uit zet. FF Laat iedere stop zien de het neemt om je website op te halen. In tegen stelling van IE die alleen "bezig met openen van pagina laat zien"
.
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:27 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Jah is goed. wat jij wilt![]()
.
Hij laat inderdaad niet zien "bezig met openen van pagina" Bij fok is dat "bezig met openen forum.fok.nl."
Je hebt gelijk![]()
![]()
Heb overigens mijn statusbalk wel aan staan hoor![]()
En dat is FFquote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:30 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Zolang je maar met iets werkt waar je zelf het lekkerst mee werkt
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |