Blank? Je post zo net zelf een roodhuid-smiley gek!quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:41 schreef buachaille het volgende:
Volgens:
En waarom kan ik alleen blanke "smileys" kiezen op dit racistische fok?![]()
Ze updaten je IE6 naar IE7, omdat deze veilig zou moeten werken. Dat is dus gewoon een stukje service, vooral als je bedenkt dat de mensen met een illegale windows het ook krijgen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:41 schreef buachaille het volgende:
Volgens: http://news.com.com/Micro(...)0.html?tag=nefd.lede
wordt de nieuwe Internet Explorer versie 7.0 later dit jaar automatisch op Windows geïnstalleerd door Windows update. Je krijgt dus weer een brak softwarepakket op je PC die zwaar in het systeem geïntegreerd is. Ben benieuwd of hackers er nu echt in gaan slagen om het internet plat te gooien.
Omdat er zo geen verschil is tussen groepen mensen....en anders kunnen we ook nog zeiken over het feit dat er te weinig met haren zijn, er maar twee dieren zijn enz...quote:En waarom kan ik alleen blanke "smileys" kiezen op dit racistische fok?![]()
Maar waarom zou je verder lezen dan je neus lang is...quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:42 schreef Herkauwer het volgende:
Niet zeiken maar lezenhttp://tweakers.net/nieuw(...)lokkeertool-uit.html
het zijn gele hoor, kleurenblind!quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:41 schreef buachaille het volgende:
Volgens: http://news.com.com/Micro(...)0.html?tag=nefd.lede
En waarom kan ik alleen blanke "smileys" kiezen op dit racistische fok?![]()
Hahahahahaquote:Op donderdag 27 juli 2006 10:45 schreef descendent1 het volgende:
P.s.: is deze niet wat voor je? [afbeelding]
![]()
Nou ja zo brak is Windows niet, maar goed, die discussie ga ik verder niet aan.quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:56 schreef Lucille het volgende:
Vraag aan TS: waarom gebruik je wel een brak OS?
IE en Windows is van dezelfde kwaliteit. Dus waarom gebruikt hij wel het ene, maar klaagt hij over het andere. Bovendien is hij niet verplicht om het product te gebruiken, je bent vrij om elke browser te kiezen, dus ik zie het probleem niet zo.quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou ja zo brak is Windows niet, maar goed, die discussie ga ik verder niet aan.
Wat waar is is waar, Windows is op zich redelijk stabiel. Behalve een enkele applicatie die eens vastloopt heb ik in Windows XP in 2 jaar geen systeemcrash gehad. (alhoewel enkele onder de lezers vast andere ervaringen hebben).quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:56 schreef Lucille het volgende:
Vraag aan TS: waarom gebruik je wel een brak OS?
Dat is het voordeel als je marktleider bent. Je doet gewoon waar je zelf zin in hebt.quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:38 schreef buachaille het volgende:
Mijn frustratie met Microsoft is een beetje dat men IE6.0 vijf jaar lang ongewijzigd laat hetgeen een grof schandaal is. En op het moment dat een concurrerende browser boven de 12% marktaandeel uitkomt wordt er een miljard dollar? tegenaan gegooid om de eigen browser te vernieuwen.
Voor gebruikers is dat zeer slecht. Kan je je voorstellen dat 80% van degene die op Internet surft nog nooit heeft gehoord van tabbed browsing?![]()
En daar kaart je meteen het hoofdprobleem aan.quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:40 schreef HeatWave het volgende:
Dat hun hoofdbrowser nou wat trager is komt gewoon door de totale integratie met het OS, dat duurt gewoon langer...
Het vast lopen van een programma zegt iets over het programma niet over het OS. in linux heb ik ook zo vaak een programma laten crashen. dus dan is heel linux niets ?quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:38 schreef buachaille het volgende:
[..]
Wat waar is is waar, Windows is op zich redelijk stabiel. Behalve een enkele applicatie die eens vastloopt heb ik in Windows XP in 2 jaar geen systeemcrash gehad. (alhoewel enkele onder de lezers vast andere ervaringen hebben).
Mijn frustratie met Microsoft is een beetje dat men IE6.0 vijf jaar lang ongewijzigd laat hetgeen een grof schandaal is. En op het moment dat een concurrerende browser boven de 12% marktaandeel uitkomt wordt er een miljard dollar? tegenaan gegooid om de eigen browser te vernieuwen.
Voor gebruikers is dat zeer slecht. Kan je je voorstellen dat 80% van degene die op Internet surft nog nooit heeft gehoord van tabbed browsing?![]()
Kun jij uitleggen wat er dan goed werkt aan IE dat slechter werkt dan in bv. Opera/Firefox?quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:13 schreef Bjorntje_V het volgende:
[..]
Het vast lopen van een programma zegt iets over het programma niet over het OS. in linux heb ik ook zo vaak een programma laten crashen. dus dan is heel linux niets ?
Het word tijd dat MS met een nieuwe browser komt versie 6.0 stamt uit 2001.
Ik blijf lekker bij MS producten, zelfs als ontwikkelaar. ik vind firefox en zo maar een onlogisch product. en ja die heb ik ook op mijn systeem staan maar gebruik ze nooit voor het browsen op internet. waarom ? omdat IE gewoon goed werkt en 88% van de bevolking IE gebruikt.
quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:51 schreef osmo het volgende:
Deze was wel leuk:
[[url=http://img142.imagevenue.com/loc361/th_90320_lol_361lo.jpg]afbeelding][/URL]
Nou ja ik vind het verschil tussen een OS en browser (applicatie) toch wel heel wat anders hoor. Windows is daarbij nog regelatig geupdate in tegenstelling tot IE, dit is appels met peren vergelijken.quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:35 schreef Lucille het volgende:
[..]
IE en Windows is van dezelfde kwaliteit. Dus waarom gebruikt hij wel het ene, maar klaagt hij over het andere. Bovendien is hij niet verplicht om het product te gebruiken, je bent vrij om elke browser te kiezen, dus ik zie het probleem niet zo.
Waarom zou je een werkende applicatie gaan updaten? Buiten dan dat er updates komen om gaten in IE te dichten (die updates zijn er wel geweest)quote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou ja ik vind het verschil tussen een OS en browser (applicatie) toch wel heel wat anders hoor. Windows is daarbij nog regelatig geupdate in tegenstelling tot IE, dit is appels met peren vergelijken.
Ik weet niet hoor, maar het ging mij niet zozeer om de updates, maar om de domme vergelijking dat Windows en IE van dezelfde kwaliteit was, iets wat je totaal niet kan zeggen van dingen die totaal van elkaar verschillen.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:06 schreef Komakie het volgende:
[..]
Waarom zou je een werkende applicatie gaan updaten? Buiten dan dat er updates komen om gaten in IE te dichten (die updates zijn er wel geweest)
De gemiddelde gebruiker zit helemaal niet te wachten op een browser die er weer totaal anders uit ziet zoals IE7. Denk je dat me moeder hier blij mee is?
Zoveel is er trouwens windows ook niet veranderd. Alle basis onderdelen zien er voor de gebruikers nog hetzelfde uit (ok het startmenu van XP niet, maar dat is uit te zetten). En dat is het belangrijkste voor gebruikers. Dat XP niet vergelijkbaar is met win98 omdat het totaal anders opgezet is, dat is voor die gebruikers niet belangrijk.
Bij IE7 is het een hele andere zaak. Nu het er zo anders uit is gaan zien, wordt het een hele klus voor standaard gebruikers om weer vertrouwd te worden met de interface.
If it ain't broke, don't try to fix it!
IE6 is nu zo langzamerhand wel "stuk" aangezien het gewoon verouderd is. Maar IE6 heeft altijd goed gewerkt.
Ik vind het trouwens wel een kwalijke zaak dat het een automatische update wordt. Hierdoor kunnen gebruikers niet meer kiezen uit 2 opties die wel degelijk totaal verschillend zijn van elkaar.
Maar ach, verder mag je niet echt klagen over MS. Hun producten zijn tegenwoordig helemaal niet slecht en het werkt allemaal vrij goed. Vergelijkbaar met andere OS'en. Alleen zeikerds vinden het nu nog crap. Gewoon omdat ze wat te zeiken moeten hebben...
Ohw foutjequote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar het ging mij niet zozeer om de updates, maar om de domme vergelijking dat Windows en IE van dezelfde kwaliteit was, iets wat je totaal niet kan zeggen van dingen die totaal van elkaar verschillen.
thnxquote:Maar om op jouw bericht te reageren, je hebt wel gelijk
http://www.windowsitpro.c(...)lthurrott_47208.htmlquote:My advice is simple: Boycott IE. It's a cancer on the Web that must be stopped. IE isn't secure and isn't standards-compliant, which makes it unworkable both for end users and Web content creators.
Wat een loserquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:57 schreef buachaille het volgende:
Ook nog een leuk stukje van Paul Thurrott - WinInfo.
[..]
http://www.windowsitpro.c(...)lthurrott_47208.html
Niet helemaal juist!quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:35 schreef Lucille het volgende:
[..]
IE en Windows is van dezelfde kwaliteit. Dus waarom gebruikt hij wel het ene, maar klaagt hij over het andere. Bovendien is hij niet verplicht om het product te gebruiken, je bent vrij om elke browser te kiezen, dus ik zie het probleem niet zo.
Automatische updates?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:20 schreef Chinless het volgende:
[..]
Niet helemaal juist!
Als ik naar windows update website ga, kan ik met FF niet update'n moet persee IE gebruiken![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |