Zie ook de weblog van Pheno...quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:51 schreef jackson het volgende:
Geen idee waarom maar ik ben ineens benieuwd hoe je eruit ziet _A_![]()
C&C first decade.... zegt me niks... ? Wat is het precies ? Heb er toen wel wat over gelezen meen ikquote:Op donderdag 27 juli 2006 11:52 schreef Pheno het volgende:
Oeh, een vraag over een non breaking space
Dit gaat een lange dag worden op deze manier.
Eens kijken, ik heb C&C first decade op schijf of ik ga eens wat aan een nieuw te maken website prutsen.
ja , die ja. Met die naaktfoto's van mij.quote:
Link ?!quote:
Om mijn oma te citeren: "Kei-bruin met nu bijna wit haar".quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:51 schreef jackson het volgende:
Geen idee waarom maar ik ben ineens benieuwd hoe je eruit ziet _A_![]()
alle Command & conquers in 1 pack met expanisies. Voor een paar heb je de DVD niet nodig, dus dat zou ik zelfs hier kunnen doen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:53 schreef jackson het volgende:
[..]
C&C first decade.... zegt me niks... ? Wat is het precies ? Heb er toen wel wat over gelezen meen ik
Dat is zeker lekker... Als ik weinig te doen zou hebben zou ik ook wel wat harder en verder fietsen dan nuquote:Op donderdag 27 juli 2006 11:54 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Om mijn oma te citeren: "Kei-bruin met nu bijna wit haar".
Ja, dat is het voordeel, ik heb tijd om in de zon te liggen.![]()
mijn oma belde me gisteren op om me te vertellen wat ik vandaag aan moetquote:Op donderdag 27 juli 2006 11:54 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Platinablond!quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:54 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Geen idee. Die houdt hij angstvallig verborgen!quote:
Mijn oma is soms mijn naam even kwijt.... Dat is ergerquote:Op donderdag 27 juli 2006 11:55 schreef liefie_ het volgende:
[..]
mijn oma belde me gisteren op om me te vertellen wat ik vandaag aan moet
dramatisch
Dan nietquote:Op donderdag 27 juli 2006 11:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen idee. Die houdt hij angstvallig verborgen!
Je kunt voor het ding ook een NoCD patch downloaden zodat je ze allemaal zonder DVD kan spelen. Dat doe ik op mijn DVDloos systeem (wel keurig gekocht natuurlijk).quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
alle Command & conquers in 1 pack met expanisies. Voor een paar heb je de DVD niet nodig, dus dat zou ik zelfs hier kunnen doen.
Maar ja, eindelijk heb ik een idee voor een nuttige website, dus ik ga daar eens wat aan doen.
mijn andere oma ging me verwarren met mijn overleden moeder. Dat is pas erg.quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:56 schreef jackson het volgende:
[..]
Mijn oma is soms mijn naam even kwijt.... Dat is erger![]()
quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zijn momenten dat je je eens moet realiseren dat de kwaliteit van je eigen leven niet mag afhangen van de drama's van anderen...
Als ik heb gepost dan is dat altijd de moeite waard!quote:
Hoewel de kwaliteit van mijn leven momenteel tijdelijk even wat minder is een (hopelijk klein) drama in het leven van een goede vriendin, adoreer ik je post zelfs nog meer dan ik gewoonlijk doe.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik heb gepost dan is dat altijd de moeite waard!![]()
![]()
dat zou ook kunnen natuurlijk. Mijn broer heeft het keurig gekocht, dus ook geen probleemquote:Op donderdag 27 juli 2006 11:57 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je kunt voor het ding ook een NoCD patch downloaden zodat je ze allemaal zonder DVD kan spelen. Dat doe ik op mijn DVDloos systeem (wel keurig gekocht natuurlijk).
Ik denk dat je oma uiterst verbaasd zou zijn over je schoonzus.quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:59 schreef Anthraxx het volgende:
Als mijn oma mij zou bellen dan zou ze een zombie zijn. Dat is erger dan alles wat jullie meemaken.
Sterkte dan... Hopen dat het meevalt!quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:05 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Hoewel de kwaliteit van mijn leven momenteel tijdelijk even wat minder is een (hopelijk klein) drama in het leven van een goede vriendin, adoreer ik je post zelfs nog meer dan ik gewoonlijk doe.
valt wel meequote:Op donderdag 27 juli 2006 12:10 schreef liefie_ het volgende:
ik denk dat ik gele regenlaarsjes nodig heb
want het lijkt me een ideale dag voor een dansje in de regen
Zal hier wel weer kurkdroog blijvenquote:
De moeder van een vriendin is gisteren opgenomen in het ziekenhuis. Vanmiddag krijgen we meer te horen. Een aantal jaren geleden heeft ze borstkanker gehad (ook al een keer uitzaaiingen), dus de kans bestaat dat het weer terug is.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sterkte dan... Hopen dat het meevalt!![]()
Wat is er precies?
oho sterkte twist en vriendinquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:14 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
De moeder van een vriendin is gisteren opgenomen in het ziekenhuis. Vanmiddag krijgen we meer te horen. Een aantal jaren geleden heeft ze borstkanker gehad (ook al een keer uitzaaiingen), dus de kans bestaat dat het weer terug is.
Hoewel de dokter gisteren zei dat het wrs niet de kanker was, blijft de angst toch wel behoorlijk aanwezig. Hoe later het wordt hoe zenuwachtiger ik ben.
Lief van je dat je zo meeleeft met die vriendin! Duimen maar!quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:14 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
De moeder van een vriendin is gisteren opgenomen in het ziekenhuis. Vanmiddag krijgen we meer te horen. Een aantal jaren geleden heeft ze borstkanker gehad (ook al een keer uitzaaiingen), dus de kans bestaat dat het weer terug is.
Hoewel de dokter gisteren zei dat het wrs niet de kanker was, blijft de angst toch wel behoorlijk aanwezig. Hoe later het wordt hoe zenuwachtiger ik ben.
sterktequote:Op donderdag 27 juli 2006 12:14 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dat is echt heel eng. Je hoort supervaak dat het terugkomt, zelfs als mensen al helemaal genezen zouden zijn.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:14 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
bij mequote:Op donderdag 27 juli 2006 12:17 schreef Pheno het volgende:
mhh, geen lunch bij en geen geld. Hendig.
Ja precies. Jaren later heb je nog een verschrikkelijk grote kans dat het terugkomt. En als het terugkomt hoe minder kans dat je weer geneest. Maar goed. Wij gaan nog even tekenfilms kijken, lang leve nickelodeon in deze tijden.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:17 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Dat is echt heel eng. Je hoort supervaak dat het terugkomt, zelfs als mensen al helemaal genezen zouden zijn.
Sterkte dan maar!
En lang leven vrij zijnquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:19 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ja precies. Jaren later heb je nog een verschrikkelijk grote kans dat het terugkomt. En als het terugkomt hoe minder kans dat je weer geneest. Maar goed. Wij gaan nog even tekenfilms kijken, lang leve nickelodeon in deze tijden.
handig ja.. geen collega's om wat bij te lenen?quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:17 schreef Pheno het volgende:
mhh, geen lunch bij en geen geld. Hendig.
Ik leen alleen geld bij een hypotheek, voor de rest ben ik te eigenwijs om geld te lenenquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:20 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
handig ja.. geen collega's om wat bij te lenen?
Apartquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik leen alleen geld bij een hypotheek, voor de rest ben ik te eigenwijs om geld te lenen
En ik heb genoeg reserves
Ik haat schulden. Dat doe ik dus nooit.quote:
Oh, nouja, zelf weten dan maar hequote:Op donderdag 27 juli 2006 12:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik leen alleen geld bij een hypotheek, voor de rest ben ik te eigenwijs om geld te lenen
En ik heb genoeg reserves
Ik ook... totaal geen moeite met lenen of als mensen van mij lenenquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:26 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Oh, nouja, zelf weten dan maar he. Ik zou het wel weten als ik geen lunch&geld bij me had
iedere gek heeft zijn gebrek. Dat ik er meerdere hebquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:27 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik ook... totaal geen moeite met lenen of als mensen van mij lenen![]()
Ach, als je de volgende dag gewoon 't geld meeneemt is 't geen probleem lijkt me..quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik haat schulden. Dat doe ik dus nooit.
En met mijn buik kan ik nog wel een hongerwintertje overleven
Dergelijke uitspraken getuigen ook niet echt van collegialiteit aan jouw kant!quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:37 schreef melismay het volgende:
Ik straks gewoon leuk alleen lunchen, omdat ik van die verschrikkelijk collegiale mensen om me heen heb hier
halloquote:
Dit zijn gedwongen uitsprakenquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dergelijke uitspraken getuigen ook niet echt van collegialiteit aan jouw kant!
doe dat dan daar, voordat de ruiten er bij ons uit liggenquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:43 schreef _Arual_ het volgende:
Ik heb zin om heel hard te gillen of zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |