toen we na dat gesprek gingen zwemmen, heb ik 'm een paar keer onder water geduwd. Op die manier springerig dus.quote:
Ah, springerig in de zin dat je zin hebt om hem een pandaberenoog te slaan!quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:28 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
toen we na dat gesprek gingen zwemmen, heb ik 'm een paar keer onder water geduwd. Op die manier springerig dus.
Anaalquote:
quote:
Dat is slechts een persoonlijke mening en (nog) geen crewstandpuntquote:Op donderdag 27 juli 2006 13:34 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
jij wilde toch mod worden? Is dit het advies dat je aan iedereen wil gaan geven dan?
tuurlijk... Jij op je rug, zij boven op je aant springenquote:
Het is wel een leuk middel om de relatie met je beste vriend weer wat spanning te geven!quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:34 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
jij wilde toch mod worden? Is dit het advies dat je aan iedereen wil gaan geven dan?
Je weet maar nooit wat er achter de schermen gebeurd!quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:35 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is slechts een persoonlijke mening en (nog) geen crewstandpunt.
Advies geven...quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:34 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Iedereen houd daar van anale sex.quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je weet maar nooit wat er achter de schermen gebeurd!
Soulbindingquote:Op donderdag 27 juli 2006 13:36 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Het is wel een leuk middel om de relatie met je beste vriend weer wat spanning te geven!![]()
Een grote anale orgie.quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:36 schreef AirwiN het volgende:
Ja? Jij bent al voldoende opgerekt?quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:37 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Iedereen houd daar van anale sex.
Joey past er zo bij![]()
Als ik dat wil ga ik wel naar een familiefeestje!quote:
Dat is gewoon smerig!quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik dat wil ga ik wel naar een familiefeestje!
quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:37 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Iedereen houd daar van anale sex.
Joey past er zo bij![]()
I know... Er is al lang over jou gelekt...quote:
Clarificatie: tot dusver blijft het desbetreffende standpunt achter de schermen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als 't kan schommelen, kan 't ook wippen...quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:38 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat is gewoon smerig!![]()
Mijn nichtje is pas 5![]()
Andersom dusquote:Op donderdag 27 juli 2006 13:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
I know... Er is al lang over jou gelekt...
Hoe zwaar?quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:38 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat is gewoon smerig!![]()
Mijn nichtje is pas 5![]()
Met die instelling ben je sneller mod af dan Oldenzaaltjuh.quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:36 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Advies geven...![]()
Mensen luisteren of worden geband... Tjeezzz![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |