Dat wilde ik maar was een nieuwe aan het maken en toen maakte jij em volquote:
EERST vol maken, DAN nieuw topic maken... Zucht....quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:15 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat wilde ik maar was een nieuwe aan het maken en toen maakte jij em vol
Dat zeker jaquote:
Niet janken mutsquote:Op donderdag 27 juli 2006 10:16 schreef melismay het volgende:
[..]
EERST vol maken, DAN nieuw topic maken... Zucht....
Geen ruzie maken tijdens het vechten!quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:16 schreef melismay het volgende:
[..]
EERST vol maken, DAN nieuw topic maken... Zucht....
Of hoopte je dat ?quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen ruzie maken tijdens het vechten!
Ik dacht dat Cc al op vakantie was...
Voor haar wel. Ik gun iedereen zijn of haar vakantieplezier van harte. Zelf ben ik te braaf, dus mijn gangen op dit forum hoeven niet door een moderator gevolgd te worden...quote:
Neuh... maar ik open liever niet, alleen was deze al aan het klaarzetten. In principe maakt de persoon die em volmaakt de nieuwequote:Op donderdag 27 juli 2006 10:20 schreef Anthraxx het volgende:
Wat maakt het uit wie een nieuw topic opent? Krijg je een bonuspunt ervoor ofzo?
Pingu!quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:22 schreef Pheno het volgende:
Hallo
De mijne eigenlijk ook niet.... Ben de wilde fok!haren wel kwijtquote:Op donderdag 27 juli 2006 10:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor haar wel. Ik gun iedereen zijn of haar vakantieplezier van harte. Zelf ben ik te braaf, dus mijn gangen op dit forum hoeven niet door een moderator gevolgd te worden...
Note loos. Dat kan ik niet zeggenquote:Op donderdag 27 juli 2006 10:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor haar wel. Ik gun iedereen zijn of haar vakantieplezier van harte. Zelf ben ik te braaf, dus mijn gangen op dit forum hoeven niet door een moderator gevolgd te worden...
Nee, dat kan ik zeker niet zeggenquote:
Dat is wel heel profi jahquote:Op donderdag 27 juli 2006 10:23 schreef Pheno het volgende:
BTW, ons bedrijf is zo goed dat ik nu op een onbeveiligd wireless 11mbit netwerkje aan het internetten ben. Echt, topklasse.
Je meende er zeker niks vanquote:Op donderdag 27 juli 2006 10:24 schreef melismay het volgende:
Anders neemt iedereen alles even helemaal serieus... great
uhm, het voordeel van wireless is dat thuisgebruikers het onbeveiligd laten, dus ik ben nu bandbreedte van een lamlul die bij hetnet zit aan het jatten.quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:24 schreef Sjowhan het volgende:
Onbeveiligde wireless als bedrijf, ga je schamen![]()
die zit in nijmegen het heel warm te hebben gok ik zo.quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:26 schreef Ynske het volgende:
heey Pheno, hoe voelt _Arual_ zich nu?
Nee ... Nu over twee weken zit ik in het vliegtuig. Dan zijn jullie twee weken lang van me verlostquote:Op donderdag 27 juli 2006 10:26 schreef melismay in feedback het volgende:
Thanx!Mag jij nog niet op vakantie?
En dat zonder nieuwe mod... gaat echt een anarchie worden hier.quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee ... Nu over twee weken zit ik in het vliegtuig. Dan zijn jullie twee weken lang van me verlost.
En vice versa![]()
maar ze heeft t wel een beetje een plaatsje kunnen geven?quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
die zit in nijmegen het heel warm te hebben gok ik zo.
Ik niet, ik ben naar 1 van de 2 airco gekoelde ruimtes gevlucht. Het is niet te harden hier voor de rest.
We hebben immers nog maar amper warm weer gehad dit jaar.quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:34 schreef Pheno het volgende:
Of het moet weer een mooie week worden ergens deze zomer,
Wat?quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
maar ze heeft t wel een beetje een plaatsje kunnen geven?
ja, gewoon weer doorgaanquote:Op donderdag 27 juli 2006 10:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
maar ze heeft t wel een beetje een plaatsje kunnen geven?
de babykamerquote:
Ah, nog even volhouden dusquote:Op donderdag 27 juli 2006 10:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee ... Nu over twee weken zit ik in het vliegtuig. Dan zijn jullie twee weken lang van me verlost.
En vice versa![]()
We gaan je waardevolle bijdrage in dit subforum in het algemeen en de SC in het bijzonder zeker missen...quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
En vice versa![]()
ik zou het iig niet grappig vinden. Maar het staat in de vorige SC, pagina 2 of 3 als je het hebt ingesteld op 100quote:
Jij hebt een sollicitatie lopen?quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
We gaan je waardevolle bijdrage in dit subforum in het algemeen en de SC in het bijzonder zeker missen...![]()
* _Arual_ checkt slowchat, ziet het woord "sollicitatie", en wil eigenlijk weer niets liever dan weglopen.quote:
quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:49 schreef AirwiN het volgende:
We gaan je waardevolle bijdrage in dit subforum in het algemeen en de SC in het bijzonder zeker missen...![]()
*Aai over de bol geeft.quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:59 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
* _Arual_ checkt slowchat, ziet het woord "sollicitatie", en wil eigenlijk weer niets liever dan weglopen.
![]()
Als je iets gemailed hebt: die prutsers hier hebben het weer voor elkaar, alles ligt er uit.quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:59 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
* _Arual_ checkt slowchat, ziet het woord "sollicitatie", en wil eigenlijk weer niets liever dan weglopen.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |