Overmars?quote:Op donderdag 27 juli 2006 02:19 schreef Neleos het volgende:
Met welke voetballer zou Gordon ongeveer 10 jaar geleden volgens de roddelbladen een relatie hebben gehad?
Ik heb die Fugees vraag ook gemist. Anders had ik hem toen wel goed gehad.quote:Op donderdag 27 juli 2006 02:18 schreef Haruhi het volgende:
Doe maar een nieuwe vraag dus.
Jij denkt echt een beetje dat je de Koning hier bent ofzo he?quote:Op donderdag 27 juli 2006 02:19 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Je krijgt een nieuwe vraag van Neleos. Verder geen discussie.
Nee, maar het leidt zo af, dat gepiep iedere keer van je.quote:Op donderdag 27 juli 2006 02:21 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Jij denkt echt een beetje dat je de Koning hier bent ofzo he?.
Vraag kwam zo ineens in me op.quote:Op donderdag 27 juli 2006 02:20 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ja, Marc Overmars.. whaha.. waar haalde je die inspiratie vandaan.. vraag ik me af..
Wat doe je nou weer achterlijk, ten eerste zegt wyccie precies hetzelfde, ten tweede elke andere keer dat er een vraag dubbel werd gesteld, werd deze vervangen. Dus waarom doe je zo fucking stoer elke keer?quote:Op donderdag 27 juli 2006 02:21 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Nee, maar het leidt zo af, dat gepiep iedere keer van je.
West Ham Unitedquote:Op donderdag 27 juli 2006 02:23 schreef Homdeck het volgende:
Wat is de oudste betaald voetbalclub ter wereld?
yupquote:Op donderdag 27 juli 2006 02:24 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Dat is Notts County in Engeland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |